Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Email Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Email Marketing Maciej Ossowski, Implix.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Email Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Email Marketing Maciej Ossowski, Implix."— Zapis prezentacji:

1 NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix / GetResponse 31 maja 2012

2 Maciej Ossowski Director of Education Implix / GetResponse GetResponse.pl twitter.com/maciej_ossowski facebook.com/maciej.ossowski linkedin.com/in/maciejossowski

3 klientów na całym świecie 14 lat doświadczenia na międzynarodowym rynku 5 tysięcy klientów w Polsce 12 miliardów i wysłanych w 2011 roku

4 Dzisiaj porozmawiamy o: 1.Kodach QR 2. Retargetingu 3.Social Inbox 4.Mobile Marketingu -4-

5 -5-

6 -6-

7 -7-

8 Trend 1: Kody QR

9 Dlaczego kody QR są pożyteczne dla biznesu? Pozwalają klientom zdobywać informacje o Twojej marce w czasie rzeczywistym Wykorzystują kanał mobilny i interakcję one-to-one Są darmowe w implementacji Kładą nacisk na multichanneling: łączą druk z marketing, mobile z social media, etc.

10 QR.. CO?!

11 27% Gartner, listopad 2011

12 79% CMB, pażdziernik 2011

13 1

14 Trend II: Retargeting 76%

15

16 Tak, planuję zwiększyć wydatki na remarketing w 2012 roku 76% eMarketer.com, wrzesień 2011

17

18 2h 24h 48h

19

20

21 Jest odpowiedzią na potrzebę Jest praktyczny Jest na czasie Jest w stanie hamować utratętemperatury Twojego marketingu Retargeting

22 Trend III: Social Inbox

23

24

25

26 Social Inbox brak integracji może oznaczać stracony biznes staje się nieodłącznym elementem kreacji jest jednorazową inwestycją i może działać skutecznie przez lata

27 Trend IV: Mobile Marketing Jak sprawdzacie dziś pocztę elektroniczną?

28 Q: Do czego najczęściej wykorzystujesz swój telefon? A: Do sprawdzania poczty* USA: 30.5% respondentów Japonia: 57.1% respondentów EU: 22.5% respondentów *Badanie: comScore, listopad 2010 Fakt 1

29 Q: Jaki procent otwarć i rejestrowany jest na smartfonach? A: 13.36% otwarć i generowanych jest za pomocą smartfonów* iPhone: 8.74% wszystkich otwarć iPad: 2% wszystkich otwarć Android: 1.92% wszystkich otwarć *Badanie: Knotice, grudzień 2010 Fakt II

30

31

32 Maksymalna szerokość kreacji: 640 px Średnia szerokość ekranu: px

33 Mobile Marketing odchudzone rozwiązanie robi duże wrażenie pozostanie na topie na długo

34 Dzisiaj powiedzieliśmy o: 1.Kodach QR (skuteczne, ale to zależy) 2. Retargetingu (najwyższe ROI) 3.Social Inbox (większy zasięg) 4.Mobile Marketingu (go light!) -34-

35 Dziękuję! twitter.com/maciej_ossowski facebook.com/maciej.ossowski linkedin.com/in/maciejossowski


Pobierz ppt "NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Email Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Email Marketing Maciej Ossowski, Implix."

Podobne prezentacje


Reklamy Google