Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wim Peeters, 2007-07-10 University of Antwerp Seminarium dla nauczycieli Część 1 Wim Peeters Uniwersytet Antwerpii Tłumaczenie: Magdalena Sadowska UMK.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wim Peeters, 2007-07-10 University of Antwerp Seminarium dla nauczycieli Część 1 Wim Peeters Uniwersytet Antwerpii Tłumaczenie: Magdalena Sadowska UMK."— Zapis prezentacji:

1 Wim Peeters, University of Antwerp Seminarium dla nauczycieli Część 1 Wim Peeters Uniwersytet Antwerpii Tłumaczenie: Magdalena Sadowska UMK Toruń

2 Wim Peeters, University of Antwerp Page 2 Zarys Powitanie! Projekt SUPERCOMET Cele seminarium Plan seminarium Szczegóły budżetu

3 Wim Peeters, University of Antwerp Page 3 Powitanie! Prowadzący 1 – Instytucja Prowadzący 2 – Instytucja Prowadzący 3 – Instytucja Uczestnicy seminarium

4 Wim Peeters, University of Antwerp Page 4 Projekt SUPERCOMET Nadprzewodnictwo: Multimedialne edukacyjne narzędzie SUPERCOMET: czerwiec 2001 – listopad 2004 SUPERCOMET 2: grudzień 2004 – grudzień 2008 Program Leonardo da Vinci

5 Wim Peeters, University of Antwerp Page 5 Rezultaty SUPERCOMET2 CD-ROM + strona internetowa Podręcznik dla nauczyciela Seminarium dla nauczycieli Physible Doświadczenia Założenie grupy referencyjnej z akademickimi, politycznymi i przemysłowymi kontaktami. Konferencja SUPERCOMET

6 Wim Peeters, University of Antwerp Page 6 Plan Seminarium (przykład) Każde seminarium ma swoją własną tematykę! Każda sytuacjawymaga innego planu – rozkładu!!! 13:30 – 13:45Wstęp do Seminarium 13:45 – 14:30Moduł … używanie metod nauczania …. 14:30 – 15:15Moduł … używanie metod nauczania …. 15:15 – 15:30Przerwa na kawę 15:30 – 16:30Moduł … używanie metod nauczania …. 16:30 – 16:45Doświadczenia w praktyce 16:45 – 17:30Dyskusja i ocena

7 Wim Peeters, University of Antwerp Page 7 Cele seminarium – seminarium 1 Zapoznanie z projektem SUPERCOMET2, z płytą CD, stroną internetową SUPERCOMET,podręcznikiem dla nauczyciela: Physible. Podsumowanie modułów: Historia nadprzewodnictwa,Materiały nadprzewodzące, Przewodnictwo elektryczne i Indukcja elektromagnetyczna. Zapoznanie z 4 metodami nauczania: Quiz, ćwiczenia A/B, mapa pamięci i Konstruowanie wiedzy. Integracja tych materiałów i bieżących ćwiczeń. Użycie informacji i technologii w nauczaniu fizyki. Rozwój społeczności nauczycieli korzystających z SUPERCOMET2 w ich klasach. Refleksja.

8 Wim Peeters, University of Antwerp Page 8 Bezpieczeństwo Mapa Pożar Inne informacje


Pobierz ppt "Wim Peeters, 2007-07-10 University of Antwerp Seminarium dla nauczycieli Część 1 Wim Peeters Uniwersytet Antwerpii Tłumaczenie: Magdalena Sadowska UMK."

Podobne prezentacje


Reklamy Google