Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

WAŻNYM CZYNNIKIEM ROZWOJU

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "WAŻNYM CZYNNIKIEM ROZWOJU"— Zapis prezentacji:

1

2 WAŻNYM CZYNNIKIEM ROZWOJU
INNOWACJA SPOŁECZNA WAŻNYM CZYNNIKIEM ROZWOJU DOLNEGO ŚLĄSKA

3 Co to jest WrOpenUp ? Kampania społeczna
promująca otwartość na różnorodność kulturową i etniczną we Wrocławiu. Kampania edukacyjna wykorzystującą innowacyjne kanały komunikacji (program i konkurs dla szkół i wyższych uczelni, angażujący także nauczycieli). Projekt społecznej odpowiedzialności biznesu angażuje międzynarodowych pracowników głównie Google, HP and IBM do aktywnego współtworzenia i uczestniczenia w życiu społeczności lokalnej. Innowacja społeczna Współpraca międzysektorowa: usuwanie podziałów, koncentracja na wspólnym celu, tworzenie nowych relacji pomiedzy władzami miasta, biznesem, artystami, mediami i organizacjami pozarządowymi. Edukacja i rozwój nowoczesne metody; nauka przez doświadczanie, edukacja przez sztukę, wykorzystanie zasad open source przy tworzeniu postawy obywatelskiej.

4 Kto to jest WrOpenUp?

5 Kreacja na styku sektorów

6 Jakie są cele WrOpenUp ?

7 Model wygrana : wygrana
CSR z WrOpenUp Model wygrana : wygrana 22 mln mieszkańców Wielkiej Brytanii pracuje na rzecz spoleczności lokalncyh Indeks RESPECT na GPW od listopada 2009 (20 spółek pracujących zgodnie z najwyższymi standardami CSR) dowiódł że firmy te lepiej radzą sobe w kryzysie Wolontariat kompetencyjny, pracowniczy jako element strategii wolontariusze o wysokich kompetencjach wpływają bezpośrednio na wizerunek firmy Podniesienie kompetencji pracowników dodatkowe szkolenia, nowe kontakty, umiejętności społeczne, umiejętności zarządzania trudnymi projektami Spółka jako wspólnota utożsamienie miejsca pracy jako wspólnoty wartości Zwiększenie wydajności pracowników, zmniejszenie rotacji wzrost lojalności wobec pracodawcy Work – life balance możliwość realizacji pasji częściowo w godzinach pracy

8 Jak działa WrOpenUp ? Wewnętrzna motywacja dla kreatywności
(„Drive” Daniel Pink) Pragniemy coś robić ponieważ: jest to ważne, lubimy to i jest interesujące jest częścią czegoś istotnego filary nowego podejścia do motywacji potrzeba kierowania własnym losem, chęć doskonalenia siebie i swoich umiejętności, przekonanie, że to co robimy, robimy w służbie czegoś większego niż my sami.

9 Jak działa WrOpenUp ? Model skutecznego przywództwa GOLDEN CIRCLE /Simon Sinek ”How great leaders inspire action” Chcemy wykształcić liderów opinii, multiplikatorów wartości tj.: odpowiedzialność społeczna, otwartość wobec różnorodności kulturowej, etnicznej i religijnej którzy będą skutecznie „zarażali” swoją postawą w swoich środowiskach.

10 Jakie są liczby WrOpenUp ?
320 zarejestrowanych uczniów i studentów, multiplikatorów ( )

11 Kalendarz konkursu WrOpenUp

12 JAK social media zmieniają życie publiczne?
„Naturalna” zbieżność projektu z założeniami social media (współpraca, edukacja, CSR, międzysektorowość). Wikinomia i jej zasady: Otwartość (standardy, treści, finansowanie, pomysły i zasoby zewnętrzne) Partnerstwo (niehierarchiczne platformy współpracy) Współdzielenie treści (mniejszy nacisk na prawa własności) Globalna skala działania

13 JAK wykorzystać zalety social media w promocji idei?
Oddolność Open source - każdy może być newsmakerem, liderem opinii. Crowdsourcing - “nikt nie wie wszystkiego, ale każdy wie coś”. Smart mobbing Newsmaking “Wszyscy jesteśmy mediami”. Kultura uczestnictwa i postawa obywatelska Zaangażowanie

14 JAK wykorzystać prawa social media w konkursie dla młodzieży?
Każdy konsument jest jednocześnie producentem (produser). Autentyczność i brak profesjonalizmu. Dostępność i katalityczna relacja mimo rywalizacji. Samodzielny wybór medium i języka (zależnie od predyspozycji i umiejętności). Walor edukacyjny - media wykorzystywane zazwyczaj dla rozrywki mogą służyć także innym, bardziej znaczącym i ważnym celom. Możliwości social media a kształcenie świadomych i odpowiedzialnych liderów.

15 Jaki jest zasięg blogu konkursowego
(start w lutym) https://wropenup.wordpress.com

16 Jaki jest zasięg social media WrOpenUp?
Facebook

17 Jaki jest zasięg social media WrOpenUp?

18 Jaki jest zasięg social media WrOpenUp?

19 WrOpenUp i media Międzynarodowe:
Ogólnopolskie TOK FM Lokalne (Wroclaw) - FAKTY TV Wroclaw Pod Lupą From 02:34 WrOpenUp Youtube Wsparcie Prezydenta Wrocławia Koordynatorzy WrOpenUp

20 Komunikujemy pozytywnie:
Kontakt: Komunikujemy pozytywnie: https://plus.google.com/ # /posts


Pobierz ppt "WAŻNYM CZYNNIKIEM ROZWOJU"

Podobne prezentacje


Reklamy Google