Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1. Grupa popularnych serwisów internetowych opartych na usługach trendu Web 2.0 Obecność w Top 20 Megapanel PBI/Gemius najpopularniejszych grup witryn.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1. Grupa popularnych serwisów internetowych opartych na usługach trendu Web 2.0 Obecność w Top 20 Megapanel PBI/Gemius najpopularniejszych grup witryn."— Zapis prezentacji:

1 1

2 Grupa popularnych serwisów internetowych opartych na usługach trendu Web 2.0 Obecność w Top 20 Megapanel PBI/Gemius najpopularniejszych grup witryn wg zasięgu 9,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie (GemiusTraffic, listopad 2009) 70 mln odsłon miesięcznie (GemiusTraffic, listopad 2009) Ponad 1 milion zarejestrowanych kont

3

4 Lider wśród polskich serwisów video Obecność w Top10 najchętniej odwiedzanych serwisów mobilnych w kraju (źródło: listopadowy raport: stan sieci mobilnej przygotowany przez Opera) Obecność w Top20 rankingu Megapanel PBI/Gemius w kategorii najpopularniejszych serwisów o tematyce kultura i rozrywka 650 tys. filmów, zdjęć i plików audio 5 mln unikalnych użytkowników i 28 mln odsłon na miesiąc (gemiusTraffic – listopad 2009)

5 Najpopularniejszy i największy w Polsce serwis do tworzenia darmowych stron internetowych Ponad 1 mln zarejestrowanych domen, zawierających treści obejmujące każdą dziedzinę życia 3 mln użytkowników poszukujących informacji w wielu kategoriach tematycznych Systematycznie rozwijane struktury biznesowe Serwis mocno zakorzeniony w umysłach użytkowników

6 Platforma umożliwiająca tworzenie własnych kanałów telewizji internetowej Telewizja, która umożliwia komunikację i interakcję pomiędzy użytkownikami w kontekście oglądanych wspólnie materiałów Pisali o Pinotv: Na rynku mediów elektronicznych wyrasta nowe cudowne dziecko – interaktywna telewizja internetowa. Nowa hybryda łącząca sieć z nagraniem TV ma wielką przewagę nad kanałem telewizyjnym – widz jest nie tylko odbiorcą ale może sam zostać jej gwiazdą. I to w dodatku dobrze płatną.

7 Pierwszy polski odpowiednik popularnego Twitter.com! 9 mln wysłanych wiadomości 1,6 mln odsłon wygenerowanych przez 150 tys. użytkowników Lider na polskim rynku mikroblogów w kategorii średniego czasu spędzonego na stronie Średni czas na stronie (Google Adplaner): 1.Moblo: 13:10 min 2.Pinger: 7:30 min 3.Blip: 7:20 min 4.Flaker: 5:40 min

8 Integracja z serwisami WWW grupy PINO Wbudowana telewizja PINO TV oraz filmy z PATRZ.PL Multikomunikator 7in1 Komunikacja tekstowa, wideo oraz głosowa (także konferencje) Bardzo tanie rozmowy na telefony stacjonarne i komórkowe oraz smsy Łatwość użytkowania jak w Iphone i efekty 3D Brak inwazyjnych reklam !!!

9 Zestawy Quizów opartych na wielokrotnym wyborze Prosta ale bardzo skuteczna forma budowy odsłon Średnia liczba odsłon na użytkownika

10 Niekończący się konkurs – program lojalnościowy Animowanie społeczności serwisów Grup Pino Promowanie wybranych aktywności Wspomaganie marketingu wirusowego Budowa zasięgu Budowa bazy leadów Promocja marki i wizerunku

11 Jeden z pierwszych polskich czatów obrazkowych Centrum gier przeglądarkowych Monetyzacja oparta głównie na usługach premium Wysoki średni czas spędzony na stronie przez pojedynczego użytkownika Wysoki procent liczby osób wysyłających smsy (od 5 do 15 % !)

12 5,2 mln unique users 28,2 mln pageviews 175 K unique users 553 K pageviews 3 mln unique users 34 mlnpageviews 176 K unique users 252 K pageviews 158 K unique users 1.6 mln pageviews 116 K unique users 352 K pageviews 275 Kunique users 1.7 mln pageviews 1 mln unique users 3 mlnpageviews 150 K unique users 314 K pageviews 68 K unique users 131 K pageviews 50 K unique users 94 K pageviews 266 K unique users 2.3 mln pageviews

13 Unikalnych użytkowników na miesiąc (GemiusTraffic, wrzesień 2008) Obecność w Top 20 polskiego Internetu (Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2009) Przedział wiekowy z którego pochodzi 50% użytkowników portalu Zarejestrowanych witryn/domen na serwisie PRV.pl Plików video, zdjęć i muzyki na serwisie Patrz.pl Kanałów telewizji internetowej założonych przez samych użytkowników na Pinotv.pl Wiadomości wygenerowanych przez użytkowników serwisu Moblo.pl Odsłon generowanych miesięcznie przez użytkowników Grupy Pino Serwisów partnerskich wykorzystujących technologię video Patrz.pl

14

15 Reklama video

16 Klasyczne reklamy video: Pre-roll Post-roll Expand video Video scroll Video overlay onStream Video / InSkin Video

17 31% Młodzi użytkownicy Internetu (poniżej 25 roku życia) najczęściej klikają na reklamy wideo

18 Nieograniczone możliwości tworzenia nowych form reklamy zorientowanych wokół odtwarzacza audio/video Wysokie wskaźniki CTR (4-krotnie wyższe niż ta sama reklama w klasycznym formacie jak rectangle, czy banner) Możliwość emisji reklam kontekstowych Obsługa formatów video oraz tekstowych Więcej informacji na

19 Kampania onStream Double Kampania trwała 5 dni na Patrz.pl Wyemitowano ponad 1,5 mln odsłon kreacji wygenerowanych klików 4x Skuteczniejsza (ctr) od form klasycznych

20 Mierzalność dostęp do kompleksowych statystyk kampanii dostęp do danych mierzonych za pomocą technologii GemiusStream Dostarczamy pełnych statystyk z przeprowadzonej kampanii: ilość wyświetleń i klików (z rozbiciem na górny i dolny pasek) liczba wyemitowanych filmików w formacie onStream Plus długość emisji filmiku w formacie onStream Plus Targetowanie według kategorii filmiku (16 kategorii do wyboru) geotergetowanie Nieinwazyjność 46% użytkowników najbardziej irytującą formą reklamy jest pre-roll bądź reklama podczas filmiku Format Onstream nie przeszkadza w oglądaniu filmiku ani nie zmusza użytkownika do czekania na jego emisję – efekt to wyższa skuteczność

21 Średnie liczba oglądanych filmów tygodniowo dziennie Średnia liczba użytkowników tygodniowo dziennie Średnia liczba video oglądanych przez jednego użytkownika 6 Średni czas na stronie6 min 50 sek Statystyki serwisu patrz.pl

22 Kampanie niestandardowe

23 Obrandowany Player cechuje się wysoką skutecznością CTR Średni CTR dla in-skin: 3% Pozwala na duża dowolność w tworzeniu kreacji Doskonałe narzędzie do kampanii wizerunkowych Nie przeszkadza w oglądaniu filmiku Nieinwazyjne obrandowania playera ma nadal wyższy CTR niż preroll (2,45%)

24 Belka umieszczona pod każdym filmikiem na patrz.pl 570 filmów, zdjęć i plików muzycznych w serwisie. Możliwość targetowania według aż 16 kategorii Case: Kampania dla klienta z branży odzieżowej Efekt: Ponad 4200 osób przeniosło się na stronę klienta 1 2 Porównanie skuteczności formatów displayowych 1. Belka nad komentarzemCTR – 1,6% 2. Medium rectangleCTR – 0,4% Żródło: Google AdSense,

25 Linki tekstowe umieszczone są pod playerem video, na którym koncentruje się uwaga użytkownika Porównanie skuteczności kampanii na linkach tekstowych Skuteczność kampanii dla tego samego Klienta z wykorzystaniem różnych formatów reklamowych; Billboard 750x100 Medium rectangle 300x250 Link tekstowy Belka nad komentarzem CTR0,07 %0,08%1,4%1,6% Patrz.plFotka.pl CTR0,97 %1,45%

26

27 Technologia video

28 W oparciu o naszą technologię, możemy szybko i niskokosztowo zrealizować dział video na dowolnym serwisie Pierwszy polski video content delivery network Darmowa technologia umożliwiająca witrynom tworzenie działów video Możliwość zarabiania na reklamach video i tekstowych Dostęp do profesjonalnego studia umożliwiającego produkcję własnych treści Aktualnie ponad 300 stron uczestniczących w programie

29

30 Telewizja internetowa

31 Stworzenie interaktywnego kanału telewizji internetowej, w ramach którego emitowane będą materiały video przeplatane kilkugodzinnymi transmisjami LIVE Realizacja stałej, 24godzinnej transmisji dostępnej w sieci Promocja kanału wewnątrz serwisów Grupy Pino

32 Stworzenie interaktywnego kanału telewizji internetowej, w ramach którego emitowane będą odcinki Szefowie kuchni zapraszają przeplatane kilkugodzinnymi transmisjami LIVE Realizacja stałej, 24godzinnej transmisji do ponad 200 placówek Makro w całej Polsce Promocja kanału wewnątrz serwisów Grupy Pino Wizualizacja – Case Makro

33 Wizualizacja – Case Żywiec

34 Przygotowanie serwisu internetowego

35 35 W oparciu o kompetencje Pinolab – zespołu tworzącego i zarządzającego serwisami Grupy Pino – jesteśmy w stanie przygotować dla klienta, dedykowany serwis WWW bądź landing page pod konkretną kampanię Mamy bogate doświadczenia w tworzeniu zarówno serwisów społecznościowych, jak również minisiteów, stron konkursowych, itd. Proponujemy także usługi doradcze w zakresie budowania stron, rozmieszczenia kontentu a także w zakresie pozycjonowania treści

36 Wizualizacja – Case Skok

37 Wizualizacja – Case Żywiec

38

39 Przygotowanie gry online

40 Wdrożenie i promocja dedykowanej produktowi gry online na odpowiednich podstronach serwisów Grupy Pino (Playa.pl, Pino.pl/gry oraz Patrz.pl/gry) W pełni obrandowana gra, adekwatna do charakterystyki produktu

41 Interaktywny quiz

42 Rozwiązanie, w którym użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie jedynie po poprawnej realizacji videoquizu Idealny sposób na przekazanie kluczowego dla klienta, przekazu marketingowego Innowacyjna forma promocji

43 Widget desktopowy

44 Aplikacja instalowana na pulpicie użytkownika Dostęp do podstawowych funkcjonalności wybranego serwisu lub usług/produktów klienta Możliwość pracy w tle Możliwość stałego przebywania on- line Możliwość automatycznego informowania użytkowników o nowych produktach

45

46

47

48 Widget instalowany na pulpicie użytkownika Przenosi na pulpit wiele opcji serwisu ŻywiecMania.pl, w tym: telewizję ŻywiecTV i najpopularniejsze klipy video nadesłane przez użytkowników wspomnianej strony W oparciu o RSS, informuje o nowościach związanych z funkcjonowaniem marki Żywiec (konkursach, wydarzeniach, itd.) Umożliwia stały kontakt na linii marketer – użytkownik/klient

49 Studio TV

50 Krótkie terminy realizacji Oryginalne autentyczne, prawdziwie, śmieszne scenariusze. Są postrzegane przez grupę docelową jako ich własne. Profesjonalny sprzęt telewizyjny Profesjonalna ekipa realizatorska Zawodowa postprodukcja Studio TV, mocne łącza IT umożliwiające transmisje na żywo Efektywność kosztowa Łatwy dostęp do Celebrieties – możliwość angażowania najlepszych Nasze kompetencje to połączenie świeżości, oryginalności, autentyczności z profesjonalizmem i niskimi kosztami realizacji

51

52 Zapraszamy do współpracy Pino Group / Internet Group ul. Młynarska Warszawa 52

53 Zastrzeżenie prawne Informacje zawarte w niniejszym dokumencie są poufne i skierowane wyłącznie do Firmy wymienionej na wstępie oraz stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Internet Group SA, jeżeli inaczej nie zastrzeżono w dokumencie. Rozpowszechnianie, kopiowanie, ujawnianie lub przekazywanie osobom trzecim w jakiejkolwiek formie informacji zawartych w niniejszym dokumencie w całości lub w części jest zakazane bez uprzedniej pisemnej (pod rygorem nieważności) zgody Internet Group SA. Ponadto wszelkie projekty, kreacje, idee i pomysły stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych Internet Group SA, a ich komercyjne wykorzystywanie lub opracowywanie w całości lub w części jest zakazane bez uprzedniej pisemnej (pod rygorem nieważności) zgody Internet Group SA. 53


Pobierz ppt "1. Grupa popularnych serwisów internetowych opartych na usługach trendu Web 2.0 Obecność w Top 20 Megapanel PBI/Gemius najpopularniejszych grup witryn."

Podobne prezentacje


Reklamy Google