Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Konkurs Najlepszy marketing 2013 Kategoria Najlepsza kampania wizerunkowa.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Konkurs Najlepszy marketing 2013 Kategoria Najlepsza kampania wizerunkowa."— Zapis prezentacji:

1

2 Konkurs Najlepszy marketing 2013 Kategoria Najlepsza kampania wizerunkowa

3 Zespół marketingu Banku Spółdzielczego w Koronowie Kampania wizerunkowa, którą prezentujemy dotyczyła obchodów 120-lecia Banku Spółdzielczego w Koronowie.

4 Kampania wizerunkowa I. Zasady kampanii II. Kreacja III. Przebieg kampanii IV. Efekty

5 I. Zasady kampanii 1. Hasło: Jesteśmy z Wami już 120 lat! 2. Czas trwania kampanii: 15 maja 2012r. – 14 czerwca 2013r. 3. Zarys kampanii: Stworzona przez nas kampania dotyczyła obchodów 120-lecia Banku Spółdzielczego Koronowie. Nasz Bank ma ponad 120-letnią tradycję, jednak jego najstarsze placówki liczą nawet 140 lat. Postanowiliśmy więc nie zostawić tego faktu bez echa i uczcić przypadające w tym czasie rocznice najstarszych naszych Oddziałów. Z tej okazji odbył się cykl 10 uroczystości, w których udział wzięło szerokie grono zarówno Klientów Banku, jak i mieszkańców z terenu jego funkcjonowania. Obchodom 120-lecia podporządkowaliśmy całą naszą działalność w 2012 roku. Stworzone zostało logo z hasłem kampanii – widniało na każdej ulotce i plakacie produktowym; stworzyliśmy także grafikę, która widniała na zaproszeniach, prezentacjach, banerach, listach gratulacyjnych i na witrynach naszych placówek.

6 II. Kreacja Zaproszenie Plakat z logo – Kredyt Jubileuszowy Banery / witryny

7 II. Kreacja Folder Mapa wykonany jako pamiątkowy upominek z okazji 120-lecia Banku.

8 III. Przebieg kampanii Inauguracja roku 120-lecie Banku Spółdzielczego w Koronowie odbyła się podczas Zebrania Przedstawicieli. Przedstawiliśmy tam harmonogram wszystkich planowanych uroczystości oraz zaprosiliśmy do wspólnego świętowania. Inauguracja roku 120-lecia Banku

9 III. Przebieg kampanii W dniu inauguracji 120-lecia Banku ruszyliśmy z kampanią Kredytu jubileuszowego. Była ona prowadzona we wszystkich mediach regionalnych na terenie funkcjonowania naszego Banku. Kredyt Jubileuszowy – świętuj z nami 120 urodziny

10 III. Przebieg kampanii Wraz z 15-leciem Oddziału w Kamieniu Krajeńskim reaktywowaliśmy przedwojenną strzelnicę. 15-lecie Oddziału w Kamieniu Krajeńskim

11 III. Przebieg kampanii W Brusach powitaliśmy lato paradą motocykli i samochodów terenowych. Można było też zobaczyć pokaz paralotni. Odbyły się też koncerty rockowe. 140-lecie Oddziału w Brusach

12 III. Przebieg kampanii Podczas 105-lecia w Gostycynie wystąpiła m.in. grupa tancerzy z You Can Dance. Dodatkową atrakcją był pokaz zabytkowych pojazdów. 105-lecie Oddziału w Gostycynie Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Koronowie Alicja Huczyńska wręczająca nagrodę za najpiękniejszy zabytkowy samochód

13 III. Przebieg kampanii W Lubiewie świętowaliśmy na dziedzińcu klasztoru w Bysławiu. W ten dzień miał miejsce finał EURO 2012 – takich kibiców jak my nie mogło zabraknąć przed ekranem. 135-lecie Oddziału w Lubiewie

14 III. Przebieg kampanii W Koronowie nad Zalewem Koronowskim rozbrzmiały arie operowe znanych solistów z Bydgoszczy i Gdańska. 120-lecie Oddziału w Koronowie Z okazji 120-lecia Oddziału w Koronowie wypuściliśmy 120 lampionów szczęścia.

15 III. Przebieg kampanii Rok 2012 był rokiem spółdzielczości. Z tej okazji wspólnie z koronowskimi spółdzielniami zorganizowaliśmy Festyn Spółdzielczy, na którym wystąpił m.in. Tadeusz Drozda. Festyn Spółdzielczy

16 III. Przebieg kampanii 50-lecie cekcyńskiego Oddziału odbyło się przy dźwiękach muzyki elektronicznej, podczas festiwalu The day of electronic music. 50-lecie Oddziału w Cekcynie

17 III. Przebieg kampanii W Śliwicach naszą rocznicę uświetniła Noc kabaretowa, podczas której wystąpiły kabaret OKO oraz Łowcy B. 140-lecie Oddziału w Śliwicach

18 III. Przebieg kampanii 100-leciu Oddziału w Mroczy towarzyszyło otwarcie placówki po remoncie oraz Zebranie Przedstawicieli, podczas którego zakończyliśmy obchody roku 120-lecia Banku. Wystąpiła m.in. grupa taneczna Bailamos – finaliści programu You Can Dance. 100-lecie Oddziału w Mroczy i zakończenie roku 120-lecia Banku

19 IV. Efekty Wzrost świadomości marki Banku. Wzrost świadomości marki Banku. Wzrost liczby rachunków bankowych. Wzrost liczby rachunków bankowych. Uatrakcyjnienie (poprzez większe nakłady finansowe) wydarzeń kulturalnych na terenie funkcjonowania Banku. Uatrakcyjnienie (poprzez większe nakłady finansowe) wydarzeń kulturalnych na terenie funkcjonowania Banku. Umocnienie wizerunku Banku jako firmy odpowiedzialnej społecznie i dbającej o lokalne społeczności. Umocnienie wizerunku Banku jako firmy odpowiedzialnej społecznie i dbającej o lokalne społeczności. Reaktywacja niemal zapomnianych miejsc historycznych. Reaktywacja niemal zapomnianych miejsc historycznych.

20 Dziękujemy Michał Sławeta – Kierownik Zespołu Małgorzata Litewka – specjalista tel


Pobierz ppt "Konkurs Najlepszy marketing 2013 Kategoria Najlepsza kampania wizerunkowa."

Podobne prezentacje


Reklamy Google