Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

WarmUp Elektryczne ogrzewanie postojowe ~220V. Co to jest DEFA WarmUp jest elektrycznym samochodowym ogrzewaniem postojowym zasilanym z sieci prądu zmiennego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "WarmUp Elektryczne ogrzewanie postojowe ~220V. Co to jest DEFA WarmUp jest elektrycznym samochodowym ogrzewaniem postojowym zasilanym z sieci prądu zmiennego."— Zapis prezentacji:

1 WarmUp Elektryczne ogrzewanie postojowe ~220V

2 Co to jest DEFA WarmUp jest elektrycznym samochodowym ogrzewaniem postojowym zasilanym z sieci prądu zmiennego 230V. Modułowa budowa układu umożliwia dostosowanie konfiguracji ogrzewania do potrzeb konkretnego klienta. W skład układu mogą wchodzić: grzałka silnika grzałka silnika ogrzewacz wnętrza ogrzewacz wnętrza ładowarka akumulatora ładowarka akumulatora programator programator Zależnie od rozmiarów wnętrza pojazdu dostępne są zestawy różniące się mocą ogrzewacza wnętrza (1400W lub 2000W): DEFA WarmUp 1400 (do samochodów osobowych) DEFA WarmUp 1400 (do samochodów osobowych) DEFA WarmUp 2000 (do dużych samochodów terenowych i minivanów) DEFA WarmUp 2000 (do dużych samochodów terenowych i minivanów)

3 Programator Ogrzewacz wnętrza Ładowarka akumulatora Kable przyłączeniowe z mini-gniazdem DEFA Postojowe ogrzewanie elektryczne dostosowane do konkretnego modelu samochodu i potrzeb jego użytkownika Grzałka silnika Dostosowana do konkretnego silnika i samochodu, z zz zamawiana osobno

4 Cel stosowania poszczególnych elementów: Grzałka silnika ułatwia rozruch, oszczędza silnik, paliwo i redukuje zanieczyszczenie środowiska, Grzałka silnika ułatwia rozruch, oszczędza silnik, paliwo i redukuje zanieczyszczenie środowiska, Ogrzewacz wnętrza zapewnia komfortową temperaturę wnętrza oraz usuwa śnieg i lód z szyb pojazdu, Ogrzewacz wnętrza zapewnia komfortową temperaturę wnętrza oraz usuwa śnieg i lód z szyb pojazdu, Ładowarka akumulatora utrzymuje akumulator w stanie pełnej sprawności, nawet w czasie silnych mrozów, Ładowarka akumulatora utrzymuje akumulator w stanie pełnej sprawności, nawet w czasie silnych mrozów, Programator uruchamia ogrzewanie wtedy, gdy jest to potrzebne, oszczędzając energię elektryczną. Programator uruchamia ogrzewanie wtedy, gdy jest to potrzebne, oszczędzając energię elektryczną.

5 Programator Ładowarka akumulatora Mini-gniazdo DEFA Grzałka silnika Przyłączeniowy przewód zewnętrzny 220V Ogrzewacz wnętrza Wewnętrzne przewody łączące

6 Grzałka silnikowa DEFA może podnieść temperaturę silnika o 50º C powyżej temperatury otoczenia Czas pracy ogrzewania /minut/ Temperatura bloku siln. Temperatura głowicy siln. Temperatura otoczenia Łatwy rozruch, oszczędność paliwa, mniejsze zużycie silnika, niższa toksyczność spalin.

7 0,01,00,5 1,5 2,0 2,53,0 3,5 4, Zużycie paliwa w litrach / 100 km Przejechana odległość /km/ Przykład zużycia paliwa przez silnik uruchomiony przy temperaturze otoczenia -2º C Przy sterowaniu programatorem (automatyczny tryb pracy) prąd pobierany do ogrzewania DEFA kosztuje mniej, niż zaoszczędzone paliwo!

8 Pierwsze na rynku gniazdo samochodowe, chronione patentem. Pierwsze na rynku gniazdo samochodowe, chronione patentem. Zaprojektowane tak, by nie psuć wyglądu samochodu. Zaprojektowane tak, by nie psuć wyglądu samochodu. Możliwość montażu w otworze lub na wsporniku, również pod kątem, umożliwia łatwą instalację w każdym samochodzie. Możliwość montażu w otworze lub na wsporniku, również pod kątem, umożliwia łatwą instalację w każdym samochodzie. Osłona gniazda może być malowana na kolor nadwozia. Osłona gniazda może być malowana na kolor nadwozia. Mini-gniazdo DEFA Gniazdo można ukryć pod zderzakiem lub wkomponować w zderzak, zależnie od życzenia klienta.

9 Zbudowany specjalnie do użytku we wnętrzu samochodu. Zbudowany specjalnie do użytku we wnętrzu samochodu. Wyposażony w bezpiecznik termiczny oraz topikowy. Wyposażony w bezpiecznik termiczny oraz topikowy. Dodatnia charakterystyka temperaturowa (PTC) elementu grzejnego zmniejsza moc grzejną, gdy rośnie temperatura powietrza we wnętrzu. Dodatnia charakterystyka temperaturowa (PTC) elementu grzejnego zmniejsza moc grzejną, gdy rośnie temperatura powietrza we wnętrzu. Dwupołożeniowy przełącznik mocy: 800 W / 1400 W / przy -25ºC. Dwupołożeniowy przełącznik mocy: 800 W / 1400 W / przy -25ºC. Ogrzewacz wnętrza 1400 Ogrzewacz DEFA jest zbudowany tak, by nawet całkowite zasłonięcie wlotu (lub wylotu) powietrza nie groziło pożarem samochodu, ani nawet uszkodzeniem ogrzewacza!

10 Już po 30 minutach temperatura wnętrza jest wyższa o 20 O C od temperatury otoczenia. Już po 30 minutach temperatura wnętrza jest wyższa o 20 O C od temperatury otoczenia. Dalszy wzrost temperatury następuje powoli, nie doprowadzając do przegrzania wnętrza. Dalszy wzrost temperatury następuje powoli, nie doprowadzając do przegrzania wnętrza. Ogrzewacz wnętrza pracujący z pełną mocą topi śnieg i lód gromadzący się na szybach samochodu. Ogrzewacz wnętrza pracujący z pełną mocą topi śnieg i lód gromadzący się na szybach samochodu. Temperatura we wnętrzu Pomiary temperatury wnętrza - Honda Civic z ogrzewaczem Termina 1400, pełna moc Temperatura wnętrza Temperatura otoczenia Jeśli nie pada śnieg, to wystarczy ustawić przełącznik ogrzewacza w pozycji I (800 W).

11 Ładowarka pracująca w technice zasilaczy impulsowych ma świetne parametry elektryczne i jest wyjątkowo lekka (tylko 240 g!). Ładowarka pracująca w technice zasilaczy impulsowych ma świetne parametry elektryczne i jest wyjątkowo lekka (tylko 240 g!). Maksymalna łatwość montażu. Maksymalna łatwość montażu. Odporność na czynniki atmosferyczne. Odporność na czynniki atmosferyczne. Wbudowane zabezpieczenie przed zwarciem elektrycznym i odwróceniem polaryzacji. Wbudowane zabezpieczenie przed zwarciem elektrycznym i odwróceniem polaryzacji. Charakterystyka elektryczna umożliwiająca ciągłą pracę (ładowanie konserwujące). Charakterystyka elektryczna umożliwiająca ciągłą pracę (ładowanie konserwujące). Napięcie ładowania konserwującego wynosi 13,7 V. Napięcie ładowania konserwującego wynosi 13,7 V. Dioda na obudowie sygnalizuje pracę ładowarki. Dioda na obudowie sygnalizuje pracę ładowarki. Ładowarka akumulatora Po doładowaniu nawet kiepski akumulator uruchomi silnik!

12 Programator Gwarantuje podgrzanie samochodu dokładnie na czas planowanego odjazdu. Gwarantuje podgrzanie samochodu dokładnie na czas planowanego odjazdu. Programowanie w cyklu 24-godzinnym. Programowanie w cyklu 24-godzinnym. Możliwość niezależnego ustawienia dwóch pór gotowości. Możliwość niezależnego ustawienia dwóch pór gotowości. Wyświetlanie temperatury zewnętrznej, ostrzeżenia o gołoledzi, napięcia akumulatora i napięcia ładowania oraz czasu rzeczywistego. Wyświetlanie temperatury zewnętrznej, ostrzeżenia o gołoledzi, napięcia akumulatora i napięcia ładowania oraz czasu rzeczywistego. Włączenie ogrzewania można zaprogramować na kilka sposobów: Włączenie ogrzewania można zaprogramować na kilka sposobów: - automatyczne (zależnie od temperatury otoczenia), - z wyprzedzeniem 1, 2 lub 3-godzinnym, - natychmiastowy start. Programator steruje pracą grzałki silnika i ogrzewacza wnętrza, ładowarka pracuje cały czas, gdy podłączone jest zasilanie. Czas pracy ogrzewania (minut) Temperatura otoczenia ( O C)

13 Grzałki silnikowe DEFA Osiem serii grzałek różniących się sposobem instalacji lub działania. Osiem serii grzałek różniących się sposobem instalacji lub działania. Ponad 200 typów grzałek dostosowanych i sprawdzonych w ponad 750 różnych typach silników. Ponad 200 typów grzałek dostosowanych i sprawdzonych w ponad 750 różnych typach silników. Grzałki olejowe dostosowane do silników chłodzonych powietrzem. Grzałki olejowe dostosowane do silników chłodzonych powietrzem. Propozycje zabudowy grzałek w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, ciągnikach rolniczych, maszynach roboczych i w silnikach stacjonarnych. Propozycje zabudowy grzałek w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, ciągnikach rolniczych, maszynach roboczych i w silnikach stacjonarnych. Grzałkę do danego silnika dobieramy wyłącznie z katalogu opartego o zabudowy przetestowane przez producenta!

14 Co skłania większość skandynawskich kierowców do używania ogrzewań postojowych? Wygoda. Wygoda. Gwarancja niższego zużycia paliwa. Gwarancja niższego zużycia paliwa. Szyby wolne od lodu. Szyby wolne od lodu. Zawsze sprawny akumulator. Zawsze sprawny akumulator. Wydłużenie żywotności silnika. Wydłużenie żywotności silnika. Mniejsza toksyczność spalin. Mniejsza toksyczność spalin. Umiarkowana cena produktu. Umiarkowana cena produktu.

15 Internet: Dobór grzałki do marki, modelu i wersji silnikowej samochodu

16 Dziękujemy za uwagę WarmUp Inter Cars S.A. Cząstków Maz. ul. Gdańska Czosnów tel: (22) faks: (22) www:


Pobierz ppt "WarmUp Elektryczne ogrzewanie postojowe ~220V. Co to jest DEFA WarmUp jest elektrycznym samochodowym ogrzewaniem postojowym zasilanym z sieci prądu zmiennego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google