Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałRoman Sobczak Został zmieniony 10 lat temu
1
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Monte Cassino w Ustrobnej
2
„Wiedza plus wiara w siebie równa się sukces”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
3
Wyniki rekrutacji do projektu – I tura
4
Cele szczegółowe projektu:
Podniesienie poziomu umiejętności matematyczno - przyrodniczych Poszerzenie umiejętności w zakresie komunikowania się w języku ojczystym Nabycie kompetencji w zakresie tworzenia grafiki komputerowej Podniesienie poziomu podstawowych kompetencji naukowo technicznych Podniesienie poziomu motywacji uczniów do nauki, zwiększenie wiary we własne możliwości oraz zwiększenie umiejętności metod uczenia się
5
Rodzaje i formy zajęć realizowanych w ramach projektu
Matematyczno - przyrodnicze Zajęcia dodatkowe Zajęcia wyrównawcze Komunikowanie w języku ojczystym Warsztaty dziennikarskie Informatyczne Warsztaty grafiki komputerowej Efektywne uczenie się Warsztaty z zakresu metod Terapia grupowa budowania motywacji do nauki Rozmowy indywidualne z psychologiem
6
Co zyskują uczestnicy projektu:
podnoszą poziom wiedzy i umiejętności matematyczno - przyrodniczych doskonalą umiejętności komunikowania się w języku ojczystym nabywają nowe umiejętności informatyczne podnoszą poziom motywacji do nauki oraz poznają metody uczenia się
7
Od 1 października do 31 grudnia 2012 r
odbyło się łącznie 131 godzin zajęć oraz 3 godziny rozmów indywidualnych z psychologiem Skąd zaczerpnąć temat do swojego artykułu prasowego? Wszystko o figurach płaskich - metodą projektu pracują uczestnicy zajęć matematyczno - przyrodniczych
8
Monitorowanie postępów uczestników
Przeprowadzane są comiesięczne testy dla uczestników zajęć matematyczno – przyrodniczych w celu: - określenia przyrostu wiedzy i umiejętności, - oceny wkładu pracy własnej uczniów, - motywacji i zaangażowania w osiąganie celów.
9
Podczas zajęć … Gdzie jest stopka? Pyta prowadzący… Ja wiem! Mam, mam
10
Słuchajcie! O prostokącie wiem już wszystko …
Podczas zajęć … Mój projekt już gotowy Słuchajcie! O prostokącie wiem już wszystko … O kwadracie zebraliśmy dużo informacji, nawet takich, które jeszcze nie rozumiemy
11
Podczas zajęć … Drogie te zakupy noworoczne
Będzie problem, chyba braknie nam pieniędzy na wszystko Trzeba to bezbłędnie zliczyć
12
Prawidłowa realizacja projektu wymagała:
Opracowania dokumentacji w tym: regulaminu rekrutacji i udziału w projekcie, regulaminu organizacyjnego, rozkładów zajęć, dzienników zajęć, list obecności oraz wielu innych dokumentów. Zatrudnienia personelu projektu i przygotowania całej dokumentacji związanej z zatrudnieniem. Zakupu pomocy dydaktycznych oraz innych materiałów z zachowaniem odpowiednich procedur związanych z zakupami.
13
Zespół zarządzający projektem
Kierownik Projektu Krystyna Kozik Specjalista ds. rozliczeń Anna Piróg
14
Personel zatrudniony w projekcie
Dodatkowe zajęcia matematyczno - przyrodnicze Ewa Biernikowicz Wyrównawcze zajęcia matematyczno – przyrodnicze Maria Maślanka Warsztaty dziennikarskie Krzysztof Kamiński Warsztaty grafiki komputerowej Zdzisław Socha
15
Personel zatrudniony w projekcie
Warsztaty z zakresu metod efektywnego uczenia się i kreatywnego rozwoju Terapia grupowa budowania motywacji do nauki, wiary we własne siły i możliwości Rozmowy indywidualne z psychologiem Maciej Gałowicz Warsztaty przestrzeni architektonicznej Urszula Papuga Warsztaty robotyki Krzysztof Powaga
16
Szkoła wzbogaciła się o:
Tablicę interaktywną Komputer przenośny Tablicę informacyjną
17
Każdy z uczestników otrzymał
Zestaw dla uczestnika Teczkę papierową Notatnik Długopis
18
A co jeszcze w planie … Podczas ferii zimowych
Warsztaty przestrzeni architektonicznej oraz Warsztaty robotyki W miesiącu kwietniu 2013 Wyjazd edukacyjny dla uczestników warsztatów dziennikarskich
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.