Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Bank BGŻ zaangażowany partner lokalnych społeczności Katowice, 4 marca 2010.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Bank BGŻ zaangażowany partner lokalnych społeczności Katowice, 4 marca 2010."— Zapis prezentacji:

1 Bank BGŻ zaangażowany partner lokalnych społeczności Katowice, 4 marca 2010

2 2 Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu O Banku BGŻ Jeden z największych banków uniwersalnych w Polsce, oferujący usługi dla klientów detalicznych i instytucjonalnych. 350 oddziałów w całej Polsce - w każdym powiecie oddział Lider na rynku usług bankowych dla agrobiznesu

3 3 Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu O społecznej odpowiedzialności Banku BGŻ Nasza recepta na biznes społecznie zaangażowany: –Być blisko ludzi i wsłuchiwać się w ich potrzeby. –Podejmować ważne społecznie zadania. –Realizować znaczące projekty i otaczać się solidnymi partnerami –Budować reputację wewnątrz Banku i w otoczeniu biznesowym. –Synergia pomiędzy działalnością Fundacji BGŻ i misją Banku. –Monitorować efekty działań i dyskontować je. –Łączyć działania społeczne z wartościami korporacyjnymi: Przejrzystość, Uczciwość, Zaangażowanie Przejrzystość, Uczciwość, Zaangażowanie

4 4 Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu PUZ, czyli nasze wartości korporacyjne PRZEJRZYSTOŚĆPRZEJRZYSTOŚĆ relacje wewnętrzne: cele i system motywacyjny, zasady rekrutacji i rozwoju zawodowego relacje zewnętrzne: procedury i oferty bez gwiazdek UCZCIWOŚĆUCZCIWOŚĆ relacje wewnętrzne: fair play na każdym poziomie relacje zewnętrzne: konkurencja, klienci, media i kontrahenci ZAANGAŻOWANIEZAANGAŻOWANIE relacje wewnętrzne: dbałość o rozwój pracowników, kultura otwartych drzwi, program wolontariatu pracowniczego relacje zewnętrzne: wsparcie klientów w ich działalności, zaangażowanie w życie społeczności lokalnych (Fundacja BGŻ, wolontariat)

5 5 Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu SOB w Banku, czyli wywieranie pozytywnego wpływu środowisko naturalne audyt energetyczny w Banku inicjatywy w zakresie oszczędzania energii wykorzystywanie ekologicznych środków czystości pracownicy System Rozwoju Zawodowego i Rozwoju Potencjału Pracowników program wolontariatu pracowniczego klienci produkty bez gwiazdek i ukrytych kosztów Kredyt Inwestycyjny Zielona Energia system monitorowania reklamacji lokalne społeczności działalność charytatywna Banku Fundacja BGŻ i Klasa BGŻ wsparcie polskiego kolarstwa i kultury społeczna odpowiedzialność biznesu reputacja satysfakcja

6 6 Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu Priorytety społecznego zaangażowania Edukacja: Ogólnokształcąca (Klasa BGŻ). Artystyczna (szczególnie muzyczna). Sportowa (rozwój kultury fizycznej wśród dzieci i młodzieży). Finansowa, ekonomiczna, bankowa (współpraca z partnerami zewnętrznymi). Solidarność społeczna: Pomoc charytatywna. Pracowniczy fundusz pomocowy. Dom Dziecka w Białowieży. Wolontariat pracowniczy: Zaangażowanie pracowników w inicjatywy społeczne Banku. Wspieranie przez Fundację inicjatyw wolontariackich pracowników Banku. podejmuje działania wynikające z odpowiedzialności Banku jako instytucji zaufania publicznego. Działania mają charakter inwestycji społecznych, służących budowie społeczeństwa obywatelskiego i potwierdzają pozycję Banku jako zaangażowanego partnera.

7 7 Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu Klasa BGŻ Otwiera drzwi przyszłości:Otwiera drzwi przyszłości: Znoszenie barier edukacyjnych Realizacja zasady solidarności społecznej Wzmacnianie lokalnych środowisk Praktyczne wcielanie zasad społeczeństwa obywatelskiego Wartości Banku BGŻ

8 8 Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu Klasa BGŻ w liczbach 298 stypendystów298 stypendystów 180 uczniów Klasy BGŻ 180 uczniów Klasy BGŻ 118 absolwentów 118 absolwentów Cała Polska objęta rekrutacjąCała Polska objęta rekrutacją 5 szkół w Polsce:5 szkół w Polsce: Warszawa (od 2003) Warszawa (od 2003) Wrocław (od 2006) Wrocław (od 2006) Gdańsk (od 2007) Gdańsk (od 2007) Kraków (od 2008) Kraków (od 2008) Gdynia (od 2009) Gdynia (od 2009)

9 9 Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu Pomagamy i uczymy pomagać Możesz na mnie polegać program wolontariacki w Klasach BGŻ Stowarzyszenie Absolwentów Klasy BGŻ wychowankowie Klasy jej mecenasami Muzyczna Klasa BGŻ w Gdańsku: najlepsze LO muzyczne w Polsce rekrutacja ogólnopolska artyści na scenę! - orkiestra szkolna zagrała u Cioci Jadzi

10 10 Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu Wspieramy aktywność i przedsiębiorczość młodych ludzi Jesteśmy Partnerem organizacyjnym Olimpiady Przedsiębiorczości. Stypendia dla laureatów. Zaangażowanie Banku w edukację ekonomiczną na najwyższym poziomie i dużym zasięgu promocyjnym Budujemy wizerunek Banku wśród najlepszych na rynku młodych specjalistów rynku finansowego. Od 2004 wspieramy Dzień Przedsiębiorczości. ponad 340 bankowych wolontariuszy zaangażowanych w akcję w 2009.

11 11 Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu Realizujemy zasadę solidarności społecznej Wspieramy Dom Dziecka w Białowieży: –finansujemy różne potrzeby placówki –akcja wolontariacka –projekt poprawy szans życiowych wychowanków – we współpracy z Fundacją Przyjaciółka i oddziałem Banku w Białymstoku –praktyki dla wychowanków –Akcje wolontariackie w Białymstoku Pomagamy osobom indywidualnym: - pomoc przekazywana specjalistycznym organizacjom o wysokiej reputacji (m.in. Fundacji Zdążyć z Pomocą). –wspieramy pracowników Banku, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej Oddajemy krew, by ratować życie –wspólna akcja Banku i Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie –ponad 70 pracowników Centrali oraz absolwenci Klasy BGŻ –ponad 20 litrów krwi

12 12 Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu Sponsoring zaangażowany Sponsoring jest ściśle związany ze strategią biznesową Banku i ma za zadanie wspieranie celów biznesowych poprzez budowanie relacji i umacnianie wizerunku Banku. W Banku BGŻ sponsoring ma charakter strategicznego i długofalowego zaangażowania. Poprzez sponsoring budujemy pozycję Banku: –rozwój strategicznego sponsoringu – kolarstwa: reprezentacja narodowa Najważniejsze imprezy: Tour de Polonge oraz Torowe Mistrzostwa Świata BGŻ Arena - welodrom w Pruszkowie Bank BGŻ Team – amatorska ekipa kolarska MTB (pracownicy) Lokalne imprezy kolarskie: Maja MTB Race, Święto Roweru w Lubartowie Sportowa akcja letnia – program dla młodych zdolnych zawodników –inicjatywy w Regionach (sponsoring lokalny), m.in.: Wyścig o Puchar Burmistrza Żar, Festiwal Komediowy w Suwałkach, Festiwal Bluesowy w Suwałkach –wsparcie pionów biznesowych: współpraca z organizacjami branżowymi i sponsorowanie ważnych wydarzeń gospodarczych

13 13 Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu Nagrody i wyróżnienia Corporate Social Responsibility główna nagroda w kategorii Corporate Social Responsibility w ogólnopolskim konkursie Złote Spinacze Dobroczyńcy Roku 2007 Tytuł Dobroczyńcy Roku 2007 przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w kategorii Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy. Mocni Wizerunkiem wyróżnienie Banku BGŻ w Konkursie Mocni Wizerunkiem, który towarzyszył VI edycji Kongresu Public Relations w Rzeszowie.

14 14 Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu Bank BGŻ Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu ul. Kasprzaka 10/ Warszawa tel fax:


Pobierz ppt "Bank BGŻ zaangażowany partner lokalnych społeczności Katowice, 4 marca 2010."

Podobne prezentacje


Reklamy Google