Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJolanta Bartoszewicz Został zmieniony 11 lat temu
1
PRoto.pl prezentacja portalu
2
Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz szeroko rozumianej komunikacji. Codziennie PRoto.pl dostarcza najnowsze branżowe informacje z Polski i zagranicy, prezentuje praktyczne wskazówki oraz osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations. PRoto.pl prowadzi także badania na temat wizerunku i rozwoju branży PR w Polsce, organizuje coroczne branżowe konkursy PRotony oraz cykliczne panele dyskusyjne DialogPR poświęcone komunikacji.
3
Statystki PRoto.pl Portal PRoto.pl*: użytkownicy: UU/mc: 55 154 liczba odsłon: PV/mc: 505 951 Newsletter Twoje PRoto: nakład: ponad 14865 emisja: codziennie - od poniedziałku do piątku raz w tygodniu – czwartek format: standard (outlook express) lotus notes Przez cały tydzień PRoto.pl informuje czytelników o Zmianach w branży PR, czyli o przetargach, nowych kontraktach oraz zmianach kadrowych wśród PR-owców. Przegląd Mediów na PRoto.pl pozwala dowiedzieć się, co media napisały o public relations. Dzięki Ogłoszeniom o Pracę PRoto.pl pomaga PR-owcom znaleźć pracę w zawodzie, a firmom, instytucjom oraz agencjom public relations zatrudnić odpowiedniego pracownika. Do zarejestrowanych użytkowników PRoto.pl wysyła bezpłatny newsletter Wiadomości PRoto, zawierający codzienne podsumowanie wydarzeń ze świata PR, przegląd mediów, zmiany w branży oraz artykuły i PR-owskie Case Studies. Newsletter wysyłany jest w dwóch wersjach – codziennej oraz raz na tydzień. Subskrybuje go blisko 15 tys. czytelników portalu. *Źródło: BBelements 2010.05
4
Ponad 60% osób, które wzięły udział w badaniu mierzącym nastroje w branży PR, pozytywnie ocenia sytuację w branży PR. W tej grupie aż 57% uznało ją za zdecydowanie dobrą, a 7% - za bardzo dobrą. W porównaniu do wcześniejszych fali badania wyraźnie widać wzrost ocen raczej dobrych (aż o 18%).* Na rynku działa około 1000 agencji PR- owskich**, działy PR-u tworzone są w korporacjach, średnich i małych firmach, a także instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych. W branży PR powiększa się specjalizacja. PR-owcy zajmują się kreowaniem wizerunku marek, firm oraz osób, zarządzaniem reputacją i kryzysem, społeczną odpowiedzialnością biznesu, relacjami inwestorskimi, lobbingiem, budowaniem wizerunku polityków oraz gwiazd, są także rzecznikami. Głównymi czytelnikami PRoto.pl są PR- owcy. Wśród nich dominującą grupę stanowią pracownicy zatrudnieni na managerskich stanowiskach w agencjach public relations oraz działach PR w korporacjach. Sytuacja na polskim rynku PR ** dane własne PRoto.pl – spis agencji Badanie* Fahrenhiet PR, mierzące nastroje w branży PR, styczeń 2010
5
Motywacje polskich PR-owców – czytelników PRoto.pl Najważniejszym powodem podjęcia pracy w PR przez czytelników PRoto.pl są kreatywna praca i zainteresowanie PR. Szansa na kreatywną pracę to powód podjęcia pracy w PR dla 18% ankietowanych. Zaledwie 5 proc. badanych wskazywało na zarobki jako na powód wyboru. Motywacje polskich PR-owców w 2009 - raport portali PRoto.pl i GazetaPraca.plIV edycja raportu o wynagrodzeniach w branży PR, przygotowywana przez PRoto.pl, Gazeta.pl i korporację badawczą Pretendent
6
Promocja z PRoto.pl*: Reklama w PRoto.pl*: Reklama bannerowa na PRoto.pl oraz w newsletterze Twoje PRoto Teksty promocyjne na stronie PRoto.pl oraz w newsletterze Promocja firmy jako pracodawcy w ogłoszeniach rekrutacyjnych na PRoto.pl oraz w newsletterze Współpraca z PRoto.pl w roli Partnera lub Patrona przy cyklicznych projektach dla branży public relations: Dialogu PR oraz Konkursie PRotony Oferujemy także niestandardowe formy promocji klienta. Zapraszamy do współpracy. * aby zapoznać się ze specyfiką reklam oraz ich wyceną, prosimy obejrzeć CENNIKCENNIK reklama@proto.pl 22 378 37 82 PRoto Sp z o.o.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.