Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Reklama w dziennikach drukowanych w systemie Press On Demand

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Reklama w dziennikach drukowanych w systemie Press On Demand"— Zapis prezentacji:

1 Reklama w dziennikach drukowanych w systemie Press On Demand
Informacje dla reklamodawcy

2 Produkt i jego specyfika
Nakład i struktura dystrybucji Profil klienta Unikatowa oferta korzyści dla reklamodawców

3 Co to jest serwis PRESS ON DEMAND?
Produkt i jego specyfika Co to jest serwis PRESS ON DEMAND? drukowanie prasy codziennej poza krajem jej wydania, w dowolnym miejscu na ziemi; dotarcie ze stacją drukowania gazet jak najbliżej potencjalnego odbiorcy; drukowanie zagranicznych gazet-dzienników bezpośrednio na zamówienie czytelnika.

4 Produkt i jego specyfika
System lokalnego druku prasy został zaprojektowany na potrzeby hoteli i optymalnie dostosowany do specyfiki ich funkcjonowania. Działa w kilkuset lokalizacjach na całym świecie stając się standardową usługą oferowaną gościom hoteli. Obecnie, wraz ze wzrostem popularności systemu, korzystają z niego również odbiorcy indywidualni, instytucje użyteczności publicznej, firmy, organizatorzy międzynarodowych konferencji, eventów itd..

5 Jak działa PRESS ON DEMAND?
Produkt i jego specyfika Jak działa PRESS ON DEMAND? W momencie zamknięcia numeru, zwykle w nocy czasu miejscowego, wydawca danego tytułu przesyła cyfrową wersję swojej gazety do Internetowego Centrum Operacyjnego (ICO). ICO przygotowuje otrzymane zbiory i wysyła je poprzez Internet do swoich partnerów na całym świecie. Od tej chwili gazeta jest już dostępna do druku.

6 Jak działa PRESS ON DEMAND?
Produkt i jego specyfika Jak działa PRESS ON DEMAND? Każdego dnia, w nocy polskiego czasu, zbieramy ’owe zamówienia naszych klientów na ich ulubione tytuły. Zamówione gazety są automatycznie pobierane z Centrum Operacyjnego, drukowane (w formacie A3, dwustronnie) i składane przez Stację Drukowania. Wydrukowane dzienniki dostarczamy do naszych klientów w dniu ich ukazania się na świecie, wcześnie rano czasu polskiego.

7 Zakres oferty: W naszej ofercie znajduje się
Produkt i jego specyfika Zakres oferty: W naszej ofercie znajduje się ponad 600 gazet z całego świata.

8 10 000 gazet Średni miesięczny nakład w Polsce:
Nakład i struktura dystrybucji Średni miesięczny nakład w Polsce: gazet Średni dzienny nakład: 385 gazet

9 Zasięg i struktura dystrybucji:
Nakład i struktura dystrybucji Zasięg i struktura dystrybucji: Warszawa – 65 %: • Hotele, • Ambasady i konsulaty, • Oddziały zagranicznych firm, • Ministerstwa, • Prenumerata indywidualna.

10 Zasięg i struktura dystrybucji:
Nakład i struktura dystrybucji Zasięg i struktura dystrybucji: Polska (poza Warszawą) – 35 %: Kraków, Poznań, Katowice, Wrocław, Trójmiasto • Luksusowe hotele, • Oddziały zagranicznych firm.

11 Kadra zarządzająca, właściciele firm – 40 %
Profil klienta Czytelnicy gazet drukowanych w systemie PRESS ON DEMAND to – w znacznej części - ludzie podejmujący kluczowe decyzje w handlu, przemyśle i polityce, dla których codzienna, bieżąca informacja jest niezbędnym narzędziem pracy. Kadra zarządzająca, właściciele firm – 40 % Wykształcenie wyższe – 63 % Mężczyźni – 64 %

12 Goście luksusowych hoteli, podróżujący służbowo i prywatnie – 70 %
Profil klienta Goście luksusowych hoteli, podróżujący służbowo i prywatnie – 70 % Pracownicy oddziałów zagranicznych firm, ambasad, ministerstw, odbiorcy indywidualni – 30 %

13 Struktura klientów według kraju pochodzenia:
Profil klienta Struktura klientów według kraju pochodzenia: Wielka Brytania 25% Belgia 2% Niemcy 7% Austria Francja 5% Czechy USA Izrael Włochy 4% Grecja Dania Chorwacja 1% Hiszpania Turcja Szwajcaria Chiny Norwegia 3% Słowacja Szwecja Portugalia Irlandia Arabia Saudyjska Holandia Brazylia Australia Węgry Finlandia Czarnogóra Japonia Argentyna Indie Kanada Rosja

14 precyzyjnego dotarcia do adresata reklamy:
Unikatowa oferta korzyści Unikatowa oferta korzyści dla reklamodawcy: 100 % gwarancja precyzyjnego dotarcia do adresata reklamy: Gazety drukowane są i dostarczane wyłącznie NA ZAMÓWIENIE zainteresowanego czytelnika (gazeta drukowana jest dopiero po złożeniu zamówienia na dany egzemplarz). Specyfika powstawania produktu pozwala na optymalne rozplanowanie kampanii reklamowej (np. zamieszczenie tej samej reklamy w całym nakładzie lub jego części).

15 Unikatowa oferta korzyści dla reklamodawcy:
Gwarancja satysfakcji klienta z produktu i usługi: Gazety w wydaniu tradycyjnym, docierają do naszego kraju w ograniczonym wyborze, z 1-2 dniowym opóźnieniem, co przy obecnym tempie życia, praktycznie pozbawia je wartości informacyjnej. Tymczasem, klient korzystający z usługi PRESS ON DEMAND może wybierać spośród ponad 600 tytułów i nie musi czekać na swoją ulubioną gazetę. Goście hoteli składają zamówienia za pośrednictwem recepcji hotelowych. Koszty realizacji zamówień pokrywają hotele.

16 Gwarancja systematycznego rozwoju produktu i jego sieci dystrybucji.
Unikatowa oferta korzyści Gwarancja systematycznego rozwoju produktu i jego sieci dystrybucji.

17 Perspektywy rozwoju sieci dystrybucji gazet
Unikatowa oferta korzyści Perspektywy rozwoju sieci dystrybucji gazet drukowanych w systemie PRESS ON DEMAND w Polsce: Rynek hotelowy w Polsce jest w fazie dynamicznego wzrostu. Zapoczątkowany w 2006 r. boom nadal trwa i przewiduje się, że tendencja ta będzie się utrzymywać do 2012 r..

18 Perspektywy rozwoju sieci dystrybucji gazet
Unikatowa oferta korzyści Perspektywy rozwoju sieci dystrybucji gazet drukowanych w systemie PRESS ON DEMAND w Polsce: źródło: GUS

19 Czynniki wpływające na rozwój rynku hotelowego w Polsce:
Unikatowa oferta korzyści Czynniki wpływające na rozwój rynku hotelowego w Polsce: ograniczona podaż obiektów hotelowych wzrastający popyt (wzrost liczby turystów biznesowych) organizacja Euro 2012

20 Przyjazdy turystów zagranicznych do Polski w mln osób:
Unikatowa oferta korzyści Przyjazdy turystów zagranicznych do Polski w mln osób: źródło: oszacowania i prognozy Instytutu Turystyki

21 Unikatowa oferta korzyści
Organizacja Euro 2012 w Polsce wpłynie na bardzo dynamiczny rozwój rynku hotelarskiego. Największe zapotrzebowanie będzie w sektorze hoteli o najwyższym standardzie. źródło: egospodarka.pl, Szacuje się, że do 2012r. w stosunku do 2006r. wartość budownictwa hotelowego oraz liczba hoteli w Polsce wzrośnie ponad dwukrotnie. (dane wg raportu PMR MarketInsight „Budownicto Hotelowe w Polsce. Prognozy rozwoju na lata ”)

22 Możliwości reklamowe:
System Press On Demand umożliwia zamieszczanie reklam na ostatnich stronach gazet.

23 Obszar reklamowy: Obszar reklamowy Baner Hotelu (A) Obszar reklamy (B)
Baner Internews (C) Obszar reklamowy:

24 Obszar reklamy (picas)
Obszar reklamowy Obszar reklamowy: Format A3 (297x420 mm) Obszar reklamy (mm) Obszar reklamy (picas) Obszar reklamy = B 254 x 323 60 x 76 Wymagany format pliku: pdf Wymagana rozdzielczość: 150 – 300 dpi


Pobierz ppt "Reklama w dziennikach drukowanych w systemie Press On Demand"

Podobne prezentacje


Reklamy Google