Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Reklama w dziennikach drukowanych w systemie Press On Demand Informacje dla reklamodawcy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Reklama w dziennikach drukowanych w systemie Press On Demand Informacje dla reklamodawcy."— Zapis prezentacji:

1 Reklama w dziennikach drukowanych w systemie Press On Demand Informacje dla reklamodawcy

2 1.Produkt i jego specyfika 2.Nakład i struktura dystrybucji 3.Profil klienta 4.Unikatowa oferta korzyści dla reklamodawców

3 Co to jest serwis PRESS ON DEMAND? drukowanie prasy codziennej poza krajem jej wydania, w dowolnym miejscu na ziemi; dotarcie ze stacją drukowania gazet jak najbliżej potencjalnego odbiorcy; drukowanie zagranicznych gazet-dzienników bezpośrednio na zamówienie czytelnika. Produkt i jego specyfika

4 System lokalnego druku prasy został zaprojektowany na potrzeby hoteli i optymalnie dostosowany do specyfiki ich funkcjonowania. Działa w kilkuset lokalizacjach na całym świecie stając się standardową usługą oferowaną gościom hoteli. Obecnie, wraz ze wzrostem popularności systemu, korzystają z niego również odbiorcy indywidualni, instytucje użyteczności publicznej, firmy, organizatorzy międzynarodowych konferencji, eventów itd.. Produkt i jego specyfika

5 Jak działa PRESS ON DEMAND? W momencie zamknięcia numeru, zwykle w nocy czasu miejscowego, wydawca danego tytułu przesyła cyfrową wersję swojej gazety do Internetowego Centrum Operacyjnego (ICO). ICO przygotowuje otrzymane zbiory i wysyła je poprzez Internet do swoich partnerów na całym świecie. Od tej chwili gazeta jest już dostępna do druku. Produkt i jego specyfika

6 Jak działa PRESS ON DEMAND? Każdego dnia, w nocy polskiego czasu, zbieramy owe zamówienia naszych klientów na ich ulubione tytuły. Zamówione gazety są automatycznie pobierane z Centrum Operacyjnego, drukowane (w formacie A3, dwustronnie) i składane przez Stację Drukowania. Wydrukowane dzienniki dostarczamy do naszych klientów w dniu ich ukazania się na świecie, wcześnie rano czasu polskiego. Produkt i jego specyfika

7 Zakres oferty: W naszej ofercie znajduje się ponad 600 gazet z całego świata. Produkt i jego specyfika

8 Średni miesięczny nakład w Polsce: gazet Średni dzienny nakład: 385 gazet Nakład i struktura dystrybucji

9 Zasięg i struktura dystrybucji: Warszawa – 65 %: Hotele, Ambasady i konsulaty, Oddziały zagranicznych firm, Ministerstwa, Prenumerata indywidualna. Nakład i struktura dystrybucji

10 Zasięg i struktura dystrybucji: Polska (poza Warszawą) – 35 %: Kraków, Poznań, Katowice, Wrocław, Trójmiasto Luksusowe hotele, Oddziały zagranicznych firm. Nakład i struktura dystrybucji

11 Czytelnicy gazet drukowanych w systemie PRESS ON DEMAND to – w znacznej części - ludzie podejmujący kluczowe decyzje w handlu, przemyśle i polityce, dla których codzienna, bieżąca informacja jest niezbędnym narzędziem pracy. Kadra zarządzająca, właściciele firm – 40 % Wykształcenie wyższe – 63 % Mężczyźni – 64 % Profil klienta

12 Goście luksusowych hoteli, podróżujący służbowo i prywatnie – 70 % Pracownicy oddziałów zagranicznych firm, ambasad, ministerstw, odbiorcy indywidualni – 30 % Profil klienta

13 Struktura klientów według kraju pochodzenia: Profil klienta Wielka Brytania25%Belgia2% Niemcy7%Austria2% Francja5%Czechy2% USA5%Izrael2% Włochy4%Grecja2% Dania4%Chorwacja1% Hiszpania4%Turcja1% Szwajcaria4%Chiny1% Norwegia3%Słowacja1% Szwecja3%Portugalia1% Irlandia2%Arabia Saudyjska1% Holandia2%Brazylia1% Australia2%Węgry1% Finlandia2%Czarnogóra1% Japonia2%Argentyna1% Indie2%Kanada1% Rosja2%

14 Unikatowa oferta korzyści dla reklamodawcy: 100 % gwarancja precyzyjnego dotarcia do adresata reklamy: Gazety drukowane są i dostarczane wyłącznie NA ZAMÓWIENIE zainteresowanego czytelnika (gazeta drukowana jest dopiero po złożeniu zamówienia na dany egzemplarz). Specyfika powstawania produktu pozwala na optymalne rozplanowanie kampanii reklamowej (np. zamieszczenie tej samej reklamy w całym nakładzie lub jego części). Unikatowa oferta korzyści

15 Unikatowa oferta korzyści dla reklamodawcy: Gwarancja satysfakcji klienta z produktu i usługi: Gazety w wydaniu tradycyjnym, docierają do naszego kraju w ograniczonym wyborze, z 1-2 dniowym opóźnieniem, co przy obecnym tempie życia, praktycznie pozbawia je wartości informacyjnej. Tymczasem, klient korzystający z usługi PRESS ON DEMAND może wybierać spośród ponad 600 tytułów i nie musi czekać na swoją ulubioną gazetę. Goście hoteli składają zamówienia za pośrednictwem recepcji hotelowych. Koszty realizacji zamówień pokrywają hotele. Unikatowa oferta korzyści

16 Gwarancja systematycznego rozwoju produktu i jego sieci dystrybucji. Unikatowa oferta korzyści

17 Perspektywy rozwoju sieci dystrybucji gazet drukowanych w systemie PRESS ON DEMAND w Polsce: Rynek hotelowy w Polsce jest w fazie dynamicznego wzrostu. Zapoczątkowany w 2006 r. boom nadal trwa i przewiduje się, że tendencja ta będzie się utrzymywać do 2012 r.. Unikatowa oferta korzyści

18 Perspektywy rozwoju sieci dystrybucji gazet drukowanych w systemie PRESS ON DEMAND w Polsce: Unikatowa oferta korzyści źródło: GUS

19 Czynniki wpływające na rozwój rynku hotelowego w Polsce: ograniczona podaż obiektów hotelowych wzrastający popyt (wzrost liczby turystów biznesowych) organizacja Euro 2012 Unikatowa oferta korzyści

20 Przyjazdy turystów zagranicznych do Polski w mln osób: źródło: oszacowania i prognozy Instytutu Turystyki

21 Unikatowa oferta korzyści Organizacja Euro 2012 w Polsce wpłynie na bardzo dynamiczny rozwój rynku hotelarskiego. Największe zapotrzebowanie będzie w sektorze hoteli o najwyższym standardzie. źródło: egospodarka.pl, Szacuje się, że do 2012r. w stosunku do 2006r. wartość budownictwa hotelowego oraz liczba hoteli w Polsce wzrośnie ponad dwukrotnie. (dane wg raportu PMR MarketInsight Budownicto Hotelowe w Polsce. Prognozy rozwoju na lata )

22 Możliwości reklamowe: System Press On Demand umożliwia zamieszczanie reklam na ostatnich stronach gazet.

23 Obszar reklamowy Baner Hotelu (A) Obszar reklamy (B) Baner Internews (C) Obszar reklamowy:

24 Obszar reklamowy Obszar reklamowy: Format A3 (297x420 mm) Obszar reklamy (mm) Obszar reklamy (picas) Obszar reklamy = B254 x x 76 Wymagany format pliku: pdf Wymagana rozdzielczość: 150 – 300 dpi


Pobierz ppt "Reklama w dziennikach drukowanych w systemie Press On Demand Informacje dla reklamodawcy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google