Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1. Karpacz, 5 czerwca 2013 Wiktor Lubieniecki Dyrektor Departamentu Infrastruktury Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1. Karpacz, 5 czerwca 2013 Wiktor Lubieniecki Dyrektor Departamentu Infrastruktury Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego."— Zapis prezentacji:

1 1

2 Karpacz, 5 czerwca 2013 Wiktor Lubieniecki Dyrektor Departamentu Infrastruktury Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

3 Zakupy w latach Autobusy szynowe17 Zespoły trakcyjne3 KosztOkoło 108 mln zł Modernizacje Seria pojazduRodzaj pojazdu Kwota ogółem w zł EN57AL-1501 Zespół trakcyjny Około 8 mln zł W latach naprawy rewizyjne przeszło 48 elektrycznych zespołów trakcyjnych.

4 Koszt zakupu pociągów to ponad: 100 mln zł (67,5 mln z RPO) Spółka Samorządu Województwa Dolnośląskiego – Koleje Dolnośląskie S.A. zakupiła 5 pociągów Impuls. Pociągi 31WE jeżdżą na trasach: Wrocław – Węgliniec – Wrocław, Wrocław – Jelenia Góra – Wrocław.

5 Planowane zakupy taboru: - 5 Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko - 6 Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych – Regionalny Program Operacyjny WD

6 Planowane zakończenie inwestycji: koniec 2013 roku. Linia nr 309 Kłodzko Nowe – Kudowa Zdrój Modernizacja odcinka Duszniki Zdrój – Kudowa Zdrój Koszt: 70 mln zł (72% z RPO WD) Linia nr 311 Jelenia Góra – Szklarka Poręba Modernizacja całej linii Koszt: 36 mln zł (ok. 21 mln zł z RPO WD)

7 Linia nr 311 Szklarska Poręba Górna – granica Państwa Linia przejęta przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego (2007) Koszt: ok. 14 mln zł Linia nr 326 Wrocław Zakrzów – Trzebnica Linia przejęta przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego (2007) W całości zmodernizowana Koszt: ok. 11 mln zł

8

9 Przewozy Regionalne – wzrost o 8,37% Koleje Dolnośląskie – wzrost o 51,1%

10

11

12

13 konieczność elektryfikacji torów stacyjnych na stacji Görlitz, co umożliwi bezpośredni wjazd/wyjazd pociągów (EZT) z/do Polski po uprzednim zelektryfikowaniu odcinka Węgliniec – Zgorzelec – granica Państwa; elektryfikacja Görlitz musi być następstwem elektryfikacji odcinka Węgliniec – Zgorzelec – granica Państwa.

14 Połączenie Jeleniej Góry przez Zgorzelec do Görlitz i uruchomienia przewozów pasażerskich elektrycznym zespołem trakcyjnym może być możliwe po zelektryfikowaniu odcinka Lubań Śląski – Zgorzelec. Obecnie wjazd do Görlitz z Jeleniej Góry możliwy byłby jedynie autobusem szynowym po uzyskaniu świadectwa dopuszczenia pojazdu umożliwiającego wjazd na teren Niemiec.

15 Karpacz, 5 czerwca 2013 Wiktor Lubieniecki Dyrektor Departamentu Infrastruktury Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

16 16


Pobierz ppt "1. Karpacz, 5 czerwca 2013 Wiktor Lubieniecki Dyrektor Departamentu Infrastruktury Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google