Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

kampania edukacyjno-informacyjna MAŁOPOLSKA 3E konkurs na ekologiczny biznes (produkt) targi ekoofert budowanie potencjału znaku (eko)jakości MAŁOPOLSKA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "kampania edukacyjno-informacyjna MAŁOPOLSKA 3E konkurs na ekologiczny biznes (produkt) targi ekoofert budowanie potencjału znaku (eko)jakości MAŁOPOLSKA."— Zapis prezentacji:

1

2 kampania edukacyjno-informacyjna MAŁOPOLSKA 3E konkurs na ekologiczny biznes (produkt) targi ekoofert budowanie potencjału znaku (eko)jakości MAŁOPOLSKA 3E i jego promocja wśród potencjalnie zainteresowanych jego uzyskaniem, mediów, mieszkańców, instytucji itp. promocja produktów ze znakiem Małopolska 3E (w tym szczególnie zwycięzców konkursu)

3 Kampania edukacyjno-informacyjna Adresaci: mieszkańcy terenów wiejskich Małopolski, w tym przedsiębiorcy Partnerzy: samorządy, media, NGO i inne podmioty z terenów wiejskich Środki i metody: dobór uzależniony od konkretnych miejsc realizacji Cele: - dostarczenie informacji o korzyściach ekonomicznych płynących z proekologicznych postaw - promocja przedsiębiorczości przyjaznej dla środowiska - promocja etycznych i odpowiedzialnych postaw wobec zwierząt - dostarczenie informacji o możliwościach pozyskiwania finansowania - doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej - doradztwo w zakresie rozwiązań ekologicznych i zgodnych z zasadami etycznej i odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami - promowanie znaku Małopolska 3E oraz oferty konkursu, targów i promocj i

4 Konkurs Temat: przedsięwzięcie biznesowe, produkt, usługa, ew. biznesplan Wymagania: ekologiczność rozumiana szeroko i nowocześnie; zgłoszenie musi udokumentować, że przedsięwzięcie jest zgodne z zasadami poszanowania środowiska, jego realizacja nie naraża na szkodę środowiska ludzi oraz zwierząt gospodarskich i domowych, zaś całe jej najbliższe otoczenie (firma, gospodarstwo itp.) spełniają wysokie standardy ekologiczne i etyczne w zakresie dobrostanu środowiska i zwierząt gospodarskich i domowych. Adresat: mieszkańcy (przedsiębiorcy) małopolskich terenów wiejskich Cele: - stymulowanie powstawania w pełni korzystnych dla ludzi, zwierząt i środowiska ofert, biznesów, produktów - budowa bazy ww. ofert - wybranie najatrakcyjniejszych ekoofert regionu - promocja ww. ofert i znaku Małopolska 3E

5 Targi ekoofert Adresaci: Jako wystawcy – przedsiębiorcy z obszaru Małopolski spełniający Kryteria podobne jak w konkursie Jako odwiedzający – wszyscy potencjalni klienci i partnerzy biznesowi krajowi i zagraniczni (w tym np. z branży turystycznej), media, NGO, organizacje branżowe, samorządy (w tym zagraniczne!), mieszkańcy Formy: targi, konferencja, panele, seminaria Cele: - promocja znaku i idei Małopolska 3E - promocja produktów ze znakiem 3E - podsumowanie konkursu - rozpoczęcie promocji zagranicznej znaku Małopolska 3E - zainicjowanie budowy kontaktów pomiędzy oferentami ze znakiem Małopolska 3E, a potencjalnymi odbiorcami ich produktów i usług - integracja podmiotów Małopolska 3E, być może nawet powstanie Stowarzyszenia pod tą nazwą (z udziałem Województwa)

6 Fundacja Na Rzecz Ochrony Zwierząt POD JEDNYM DACHEM Nasze cele: - Działanie na rzecz dobrostanu zwierząt. - Działanie na rzecz ochrony środowiska naturalnego i dziedzictwa przyrodniczego. - Niesienie pomocy bezdomnym, krzywdzonym i zagrożonym działalnością człowieka zwierzętom oraz zapobieganie ich bezdomności. - Upowszechnianie edukacji ekologicznej i promowanie idei zrównoważonego rozwoju. Osoba do kontaktu: Jarosław Nykiel, tel , mail: Nasze dane KRS: REGON: NIP: Konto: (ING Bank Śląski S.A.) ul. Na Kozłówce 5/44, Kraków,


Pobierz ppt "kampania edukacyjno-informacyjna MAŁOPOLSKA 3E konkurs na ekologiczny biznes (produkt) targi ekoofert budowanie potencjału znaku (eko)jakości MAŁOPOLSKA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google