Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

AUTORSKI PROJEKT EDUKACYJNY REALIZOWANY W RAMACH PRIORYTETU 9.1 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH ŚWIADCZONYCH.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "AUTORSKI PROJEKT EDUKACYJNY REALIZOWANY W RAMACH PRIORYTETU 9.1 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH ŚWIADCZONYCH."— Zapis prezentacji:

1

2 AUTORSKI PROJEKT EDUKACYJNY REALIZOWANY W RAMACH PRIORYTETU 9.1 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH ŚWIADCZONYCH W SYSTEMIE OŚWIATY

3 PATRZĘ, BADAM - ROZUMIEM Projekt ma na celu wspieranie rozwoju kompetencji kluczowych grupy co najmniej 250 uczniów (w tym około 170 uczennic), którzy poprzez udział w zajęciach pozalekcyjnych i pozaszkolnych nabędą, uzupełnią lub utrwalą swoją wiedzę.

4 PATRZĘ, BADAM - ROZUMIEM Szkoła zdobyła dotację na ponad PLN Dzięki temu stworzono: dwie pracownie multimedialne wyposażone w tablice interaktywne trzy pracownie telewizyjne wyposażone w nowoczesne telewizory oraz DVD

5 PATRZĘ, BADAM - ROZUMIEM Wszystkie pomoce dydaktyczne oraz sprzęt multimadialny zakupiono aby wspierać lepszy rozwój uczniów i uczennic III Liceum Ogólnokształcącego im. C. K. Norwida

6 PATRZĘ, BADAM - ROZUMIEM

7

8

9 Projekt będzie trwał do końca 2012 roku. W jego ramach planowane jest: dalsze prowadzenie zajęć dodatkowych zorganizowanie kolejnego wyjazdu do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie spotkania wyjazdowe i plenerowe

10 PATRZĘ, BADAM - ROZUMIEM W odpowiedzi na potrzeby uczniów wprowadziliśmy do procesu nauczania szereg dodatkowych zajęć, na które mogą uczęszczać wychowankowie III LO. Zajęcia prowadzone są w sposób nowoczesny przez świetnie wyszkoloną kadrę nauczycielską.

11 PATRZĘ, BADAM - ROZUMIEM Zajęcia, w których uczestniczyli uczniowie to między innymi: o Akademia Młodych Biologów o Laboratorium Chemiczne o Laboratorium Fizyczne o Warsztaty z zakresu kartografii o Język Angielski Biznesu o Podstawy łaciny o Konwersatorium języka hiszpańskiego, angielskiego i niemieckiego o Brytyjski Klub Dyskusyjny o Obróbka fotografii cyfrowej o Grafika wektorowa Corel Draw 12 o Matematyka dla humanistów

12 Dziś 100 twarzy co i dlaczego

13 Impreza 100 Twarzy Norwida została wymyślona przede wszystkim w celu promowania osiągnięć uczniów w środowisku lokalnym.

14 Dziś zapraszamy uczniów na wykłady: Tajemnica człowieka z lodowca Granice ewolucji – istota życia English Alphabet: from Old English to Modern English Prawa człowieka i konsekwencje ich łamania

15 NAGRODY ZA WYKONANIE NAJLEPSZYCH PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH OTRZYMUJĄ:

16 W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM JĘZYKOWEGO : 1.Sylwia Bijak, Mateusz Cichy, Matylda Dudziak – za film z dziedziny języka angielskiego biznesu. 2.Dominika Bałdys, Karolina Cieplińska, Malwina Trzcionka, Mateusz Jaroń, Marta Kurdyś – za stworzenie komiksów z zakresu języka angielskiego

17 W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM JĘZYKOWEGO: 3.Katarzyna Słania, Aleksandra Urbańczyk, Daria Latos, Marta Kot, Aneta Gruszka – za stworzenie prezentacji multimedialnych z zakresu języka hiszpańskiego 4.Aleksandra Merta, Katarzyna Krytowska, Sylwia Skowyrska, Dominika Pawłowska, Sandra Szczypa – za stworzenie prezentacji multimedialnych z zakresu języka niemieckiego

18 W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM MATEMATYCZNEGO: 1.Aleksandra Czarnecka, Katarzyna Krytowska, Urszula Przybylak, Aleksandra Mendel – za stworzenie filmu dotyczącego zastosowań matematyki 2.Dawid Kośmider, Aleksandra Czarnecka, Bobby David, Katarzyna Krytowska – za zajęcie trzech pierwszych miejsc w potyczkach logicznych

19 W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM FIZYCZNEGO: 1.Paulina Nowak, Anna Swoboda, Mateusz Hangiel, Kinga Dróżdż, Izabela Krawczyk, Małgorzata Sendecka, Łukasz Gajos – za stworzenie najlepszych projektów multimedialnych

20 W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM BIOLOGICZNEGO: 1.Anna Brymora, Katarzyna Radecka, Karolina Sapińska, Łukasz Faustman, Katarzyna Hutnik, Monika Winczewska, Paulina Pancerz, Sonia Paszewska, Natalia Michalak – za przygotowanie najlepszych prac w ramach Akademii Młodych Biologów

21 W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM GEOGRAFICZNEGO: 1.Daria Latos, Ewelina Mrozińska, Sylwia Lubaczewska, Kinga Drożdż, Marta Smal, Ania Nowak, Paulina Gancarz – za stworzenie najlepszych prac podsumowujących projekt.

22 W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM INFORMATYCZNEGO: 1.Katarzyna Krytowska, Aleksandra Czarnecka, Paweł Kaim, Karol Janiszewski, Dawid Kośmider – za stworzenie najlepszych prac Norwid w Twoich oczach

23 W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM KARIERY: 1.Mateusz Basiura – za stworzenie najlepszej prezentacji dotyczącej pasji i zainteresowań 2.Katarzyna Krytowska, Aneta Gruszka, Sandra Szczypa, Aleksandra Mendel, Daria Drabek – za wykonanie najlepszych prac podsumowujących zajęcia

24 Dziękujemy za uwagę!


Pobierz ppt "AUTORSKI PROJEKT EDUKACYJNY REALIZOWANY W RAMACH PRIORYTETU 9.1 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH ŚWIADCZONYCH."

Podobne prezentacje


Reklamy Google