Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wspomaganie procesów uczenia się poprzez ruch -gimnastyka mózgu w pracy tutora- Dobre praktyki w Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Strzegomiu Przygotowała:

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wspomaganie procesów uczenia się poprzez ruch -gimnastyka mózgu w pracy tutora- Dobre praktyki w Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Strzegomiu Przygotowała:"— Zapis prezentacji:

1 Wspomaganie procesów uczenia się poprzez ruch -gimnastyka mózgu w pracy tutora- Dobre praktyki w Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Strzegomiu Przygotowała: Anetta Mularczyk

2 Gimnastyka mózgu wg Paula i Gail Dennison pokazuje w praktyce możliwości wykorzystania naturalnego ruchu fizycznego niezbędnego do organizowania pracy mózgu i ciała podczas uczenia się.

3 Program ćwiczeń gimnastyki mózgu dzieli się na: ćw. przekraczające środkową linię ciała, ćw. rozciągające mięśnie, ćw. zwiększające energię, ćw. zwiększające motywację.

4 Ćwiczenia gimnastyki mózgu: -poprawiają umiejętności szkolne takie jak : czytanie, pisanie i literowanie

5 - poprawiają myślenie, umiejętność skupiania się, słyszenie, czytanie ze zrozumieniem

6 - Powodują wzrost motywacji do działania, potęgują pozytywne nastawienie, co sprzyja nauce i rozwojowi.

7 Uczniowie chętnie uczestniczą w zajęciach z elementami Gimnastyki mózgu, w czasie których nie tylko poprawiają swoją motorykę ale przede wszystkim rozwijają procesy pamięci, koncentracji i twórczego myślenia, co sprzyja uczeniu się.


Pobierz ppt "Wspomaganie procesów uczenia się poprzez ruch -gimnastyka mózgu w pracy tutora- Dobre praktyki w Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Strzegomiu Przygotowała:"

Podobne prezentacje


Reklamy Google