Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Multimedialny przewodnik turystyczny - aplikacja mobilna Kraków, 16.11.2012 www.aplimedia.pl.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Multimedialny przewodnik turystyczny - aplikacja mobilna Kraków, 16.11.2012 www.aplimedia.pl."— Zapis prezentacji:

1 Multimedialny przewodnik turystyczny - aplikacja mobilna Kraków,

2 Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją oferty mobilnych przewodników turystycznych, naciśnij spację i przejdź do kolejnej strony, lub wybierz interesującą Cię sekcję z menu umieszczonego powyżej. Zapraszamy do współpracy! Wybierz sekcję która Cię interesuje Mobilna rewolucja Idea m-przewodnika (mobilna rekomendacja) Aplikacja Jak działa m-przewodnik Warunki oferty/ o firmie

3 Mobilna rewolucja w 2015 w Polsce będzie 8 mln użytkowników smartphonów; sprzedaż smartphonów ciągle rośnie i w roku 2011 stanowiła 40% wszystkich sprzedanych telefonów; Polska ma szansę stać się największym rynkiem sprzedaży smartphonów w tej części Europy.

4 Mobilne miasta Promocja atrakcji turystycznych w miastach za pośrednictwem aplikacji mobilnych staje się standardem Większość miast posiada już takie aplikacje Tylko w Android Markecie ściągnięto w ciągu roku kilkaset tysięcy aplikacji promującej atrakcje turystyczne Nowego Jorku

5 m-przewodnik – mobilna rekomendacja Prawidłowo stworzony m-przewodnik daje użytkownikowi: wyselekcjonowane i najatrakcyjniejsze obiekty turystyczne w miejscach objętych zasięgiem przewodnika – REKOMENDACJA; gwarancję właściwego wyboru – dzięki bieżącej aktualizacji użytkownik pozyskuje wiedzę o największych atrakcjach turystycznych w okolicy oraz wydarzeniach odbywających się w trakcie pobytu; oszczędność czasu, możliwość zobaczenia większej ilości obiektów turystycznych w czasie pobytu dzięki dobrej organizacji zwiedzania (trasa wycieczkowa).

6 m-przewodnik – mobilna rekomendacja Wizerunek regionu – prezentujemy sponsora m- przewodnika jak podmiot rekomendujący lokalne atrakcje turystyczne (kreujemy model spędzania czasu); Wartość dodana poprzez możliwość współpracy z serwisami społecznościowymi, możliwość pozyskania nowych Klientów (rekomendacja odwiedzających); Lojalność – zadowolony Klient będzie miał kolejny powód aby ponownie odwiedzić promowany region; Identyfikacja okolicznych atrakcji turystycznych ze sponsorem; Dostępność oraz systematyczna aktualizacja i rozbudowa aplikacji.

7 Aplikacja – co oferujemy Stworzenie aplikacji działającej na trzech systemach operacyjnych iOS (Iphone), Android, Windows Phone 7. Stworzenie profesjonalnej treści (opis, foto, video, audio). Aktualizację treści. Cykliczną aktualizację wydarzeń (związanych z regionem lub obiektem turystycznym). Rozwój aplikacji (technologiczny i funkcjonalny). Support techniczny..

8 Rekomendujemy obiekty warte odwiedzenia w danym regionie: Obiekty turystyczne (rekomendowane) – optymalnie 6 najciekawszych obiektów w danej lokalizacji (film + zdjęcia + audio + opis) – w formie trasy wycieczkowej z punktu A do punktu B; Obiekty użyteczności publicznej – (poczta, hotele, restauracje, stacje benzynowe, itp. – zdjęcie, lokalizacja oraz adres) – optymalnie 40 obiektów w pobliżu rekomendowanych obiektów turystycznych.. Aplikacja

9 Użyteczne informacje dla każdego odwiedzającego dane miasto/region: Newsy z danego miasta (np. o utrudnieniach w ruchu); Wydarzenia (festiwale, wystawy, cykliczne imprezy, itp.); Prognoza pogody (opcjonalnie); Repertuar kin; Informacje o komunikacji miejskiej oraz sieciach taksówkowych.. Aplikacja

10 m-przewodnik – jak to działa m-przewodnik – aplikacja na smartphone ułatwiająca odnajdywanie i poznawanie atrakcji turystycznych nowo odwiedzanych miejsc. Zawsze pod ręką – dostępna w prywatnym telefonie; Multimedialna (audio, video, tekst) Zawsze aktualna; Dostępna na większości smartphonów (systemy operacyjne Android, WP 7 oraz Iphone); Wersje językowe (proponujemy języki polski, angielski, oraz trzeci wybrany).

11 m-przewodnik – jak to działa Zawartość aplikacji: Lokalizacja obiektu na mapie – prezentacja obiektu w google.maps, z możliwością określenia swojej pozycji GPS wobec zwiedzanego obiektu – ułatwia dotarcie do celu; Foto - zdjęcia zwiedzanego obiektu (galeria) ułatwiają rozpoznanie obiektu i jego zwiedzanie; Video – film prezentujący zwiedzany obiekt; Audio – możliwość odsłuchania historii zwiedzanego obiektu, głos nagrany przez lektora (profesjonalni lektorzy radiowi, native speaker); Tekst – opis/historia zwiedzanego obiektu.

12 m-przewodnik – jak to działa wybrany m-przewodnik użytkownik pobiera na swój smartphone (systemy iPhone, Android, WP7); rozpoczyna zwiedzanie poruszając się po trasie wyznaczonej na mapce – po wskazanym szlaku turystycznym; każda trasa składa się z kilku etapów, zawiera punkty stałe oraz okolicznościowe eventy; po dotarciu do każdego kolejnego punktu wycieczki może zobaczyć zdjęcie obiektu, film, opis oraz ma możliwość odsłuchania informacji o danym, zwiedzanym obiekcie w wybranym języku.

13 m-przewodnik – przyszłość turystyki Tradycyjne przewodniki v. m-przewodniki Tradycyjne przewodniki odchodzą do lamusa – są nieporęczne, szybko tracą swoją aktualność, posiadają duża ilość informacji, która jest ciężka do przyswojenia przez turystów, nie pomagają w odnalezieniu drogi do zwiedzanego obiektu. Telefon komórkowy każdy ma przy sobie, dzięki m- przewodnikowi ofertę turystyczną można pokazać w znacznie atrakcyjniejszej multimedialnej formie, szybciej i elastyczniej można dostosowywać ofertę turystyczną do zmieniających się potrzeb odbiorcy.

14 Warunki oferty Termin realizacji: 30 dni roboczych od daty podpisania Umowy Warunki supportu: Aktualizacja przez cały okres obowiązywania umowy (doświadczony zespół redaktorski); Rozwój aplikacji (nowe systemy operacyjne i nowe funkcjonalności w cenie supportu bez dodatkowych opłat); Wsparcie techniczne; Natychmiastowa aktualizacja treści za pośrednictwem systemu CMS.

15 Zrealizowane projekty Na dzień dzisiejszy zostało zrealizowanych kilka projektów przewodników turystycznych z obszaru Słowacji oraz Małopolski: Wodne atrakcje Małopolski; Kraków nocą; Śladami Jana Pawła II; Kościoły UNESCO w Małopolsce; Turystyka rodzinna w Tatrach; Źródła termalne na Słowacji; Tatry Wysokie na Słowacji; Szczawnica

16 O firmie Apli Media sp. z o.o. stworzyła produkt mobilnego przewodnika multimedialnego działającego pod marką Tropto.com. Spółka istnieje od maja 2012 roku, jej udziałowcami są Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. oraz Travel Media sp. z o.o. Kapitał zakładowy spółki wynosi PLN. Kluczowymi osobami w projekcie są: Wojciech Lubiński i Grzegorz Skrzypak – dziennikarze, autorzy tekstów o tematyce turystycznej dla portali internetowych Onet.pl i Interia.pl. Producenci programów telewizyjnych o tematyce turystycznej dla TVP Kraków i portalu Onet.pl Marcin Garlej – z wykształcenia ekonomista z 11-letnim stażem w Onet.pl, specjalizujący się w zarządzaniu projektami oraz business development z zakresu nowych technologii.

17 Podsumowanie Aplikacja to nie tylko technologia, to także zawartość treściowa i ciągła praca nad rozwojem, bieżący kontakt z użytkownikami oraz zapewnienie zawsze aktualnej treści. Apli Media sp. z o.o. łączy kompetencje twórców aplikacji mobilnych z praktycznymi umiejętnościami tworzenia treści turystycznych oraz wiedzą na temat marketingu nowych mediów. Nasze przewodniki są nie tylko informatorami ale kreują model spędzania czasu.

18 Zapraszamy do współpracy! tel.: fax: Apli Media sp. z o.o., Aleja Pokoju 3/I-25, Kraków


Pobierz ppt "Multimedialny przewodnik turystyczny - aplikacja mobilna Kraków, 16.11.2012 www.aplimedia.pl."

Podobne prezentacje


Reklamy Google