Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 Partnerzy w sukcesie MARVIPOL (Poland), MNE (Poland), Adama (Romania), Adminland (England), APM (Poland), Autoker (Hungary), BSR (Czech Republic), CPM.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 Partnerzy w sukcesie MARVIPOL (Poland), MNE (Poland), Adama (Romania), Adminland (England), APM (Poland), Autoker (Hungary), BSR (Czech Republic), CPM."— Zapis prezentacji:

1 1 Partnerzy w sukcesie MARVIPOL (Poland), MNE (Poland), Adama (Romania), Adminland (England), APM (Poland), Autoker (Hungary), BSR (Czech Republic), CPM (Ukraine), El-Ad (Canada), Engel (Poland, Hungary, Bulgaria), Euro-Habitat (Romania), Gizella Park (Hungary), Maexpa (Poland, Portugal), SBI (Bulgaria), Azorim (Israel), Delek- Nadlan (Israel) i wiel u więcej w Polsce, na Węgrzech, Rumunii, Portugalii, Kanadzie, USA... BMBY.system © System do zarządzania firmami zajmującymi się nieruchomościami Tysiące użytkowników w setkach firm w 13 krajach i 10 językach się nie myli...

2 2 B.M.B.Y system: Najbardziej zaawansowany na świeci Internet Kompletna integracja Przyjazny dla użytkownika Wielojęzyczny i wielowalutowy Kompletny, zabezpieczony dostęp z każdego miejsca na świecie Marketing -> Finanse -> Budżet Szybkość, prostota Łatwa praca, w rodzinnym języku

3 3 Pełna kontrola Podejmowanie właściwych decyzji Poprawienie rentowności Rezultaty: Jedna Firma – Jeden System Więcej i więcej firm zajmujących się nieruchomościami wybiera BMBY.system © Oni już mają rzeczywiste, bieżące informacje Czy Ty to masz? Zebranie wprowadzonych danych – Przeanalizowane, Kompletne, Niezawodne Metody pracy – międzynarodowe standardy Jasność w T wym biznesie – To jest name of the game Rzeczywisty czas alarm ó w Zarządzanie międzynarodowymi projektami – w każdym języku System wielowalutowy Kompletny, zabezpieczony dostęp z każdego miejsca na świecie

4 4 Dokładne ceny Sprawna reklama Oszczędność w kosztach komputerowych Wzrost liczby sprzedaży BMBY.system © Ogranicz wydatki – Popraw przepływ – Zwiększ dochód

5 5 Marketing i Sprzedaż Finanse Budżet Obsługa klienta Zmiana najemcy Integracja – księgowości, strony internetowej, reklamy internetowej, biur adwokackich, itp. BMBY oferuje Ci kompletne rozwiązanie Obraz biznesu na bieżąco Cały system pracuje na Twój sukces

6 6 Elementy BMBY. System Pełna kontrola z siedziby głównej Zarządzanie Marketingiem Zarządzanie Finansami Nadzór Budżetu Księgowość Strona Internetowa Obsługa Klienta Marketing Internetowy

7 7 Moduł Marketingowy i Sprzedażowy Zarządzanie inwentarzem CRM – Zarządzanie kontaktami z (potencjalnymi) klientami Proces wykonalności transakcji Wewnętrzna poczta oraz kalendarz Załączanie dokumentów i korespondencji wewnątrz teczki klienta Zarządzanie sprzedawcami i prowizjami Bezpośrednie powiązanie z firmową stroną internetową i reklamową stroną internetową Reklama bezpośrednia poprzez SMS, czy właściwa metoda pracy Jest to rzeczywiście właściwa metoda pracy Dla całego zespołu marketingowego pracującego nad projektem

8 8 Zarządzanie kartą nabywcy, aż do ostatniej płatności Wystawianie faktur, pokwitowań, tworzenie debetów i kredytów Obliczanie bazowych karnych odsetek na postać dnia dzisiejszego Dopasowanie do lokalnych zasad i regulacji podatkowych Automatyczne powiadamianie w związku z zaliczkowymi płatnościami Generowanie raportów: finansowych, posiadanych nieruchomości, sprzedaży, itp. Pełna integracja z programem księgowym Moduł Finansowy korekt, metoda pracy Wprowadzanie korekt, metoda pracy Zarządzanie aspektami finansowymi w projekcie

9 9 Model Nadzoru Budżetu Określanie prawdopodobieństwa – Stwierdzenie zysku i straty Porównanie budżetu 0 ze stanem obecnym Podział budżetu na każdy etap projektu Zarządzanie kartami dostawców i zastępczych dostawców Raport przepływu gotówki Nadzór nad przychodami i rozchodami Pełna integracja z programem księgowym kontroli, metoda pracy Sprawowanie kontroli, metoda pracy Zarządzanie budżetem projektu

10 10 Łatwe zarządzanie serwisem klienta oraz korespondowanie listowne Ujednolicone definicje do radzenia sobie ze skargami nabywców: Priorytet Kontrola całego postępowania ze skargą Raport analizujący skargi nabywców Statystyki: rodzaj skarg, wydziały, problematyczni dostawcy Analiza kosztów serwisu Moduł po sprzedażowy Obsługa klienta jest przedstawiona poprzez: 1. Całkowity koszt - jest znany i kontrolowany 2. Klient nigdy nie jest zapomniany

11 11 Łatwa integracja z Państwa oprogramowaniem Proste i niezawodne połączenie z księgowością Połączenie ze stroną internetową Importowanie i eksportowanie zadań z Microsoft Outlook Importowanie i eksportowanie rozszerzonych arkuszy Excel Połączenie z SharePoint – portal organizacyjny BMBY.system © … Rozwiązanie w jednym systemie

12 12 Wiele więcej: bezpieczeństwo – szybkość – siła Bezpieczeństwo informacji Bezpieczeństwo informacji Przyjacielskie oprogramowanie Przyjacielskie oprogramowanie Aktualizacja Aktualizacja Zaawansowana technologia internetowa Zaawansowana technologia internetowa Żywotność i solidność (99.9%) Żywotność i solidność (99.9%)

13 13 Projekt wielojęzyczny? BMBY.system © wypełnia te luki Zbudowany słownik umożliwia Państwu pracę w najbardziej dogodnym z języków, jak również każdemu innemu członkowi pracującemu w projekcie. Dane są tłumaczone automatycznie i natychmiastowo.

14 14 System Raportów – Przepływ Pieniędzy Przepływ pieniędzy jest oparty na danych czasu rzeczywistego. W ten sposób, każdy szczegół wewnątrz jest dostępny do dogłębnego sprawdzenia z tabeli, poniżej wykresu.

15 15 Zbudowany raport zarządzania podsumowuje rozmaite szczegóły w związku z projektem System Raportów – Zarządzanie

16 16 System Raportów – marketing Raporty marketingowe dają Państwu dokładny podział, który jest oparty na parametrach systemu

17 17 Strona nieruchomości: Status nieruchomości i lista cen Graficzne przedstawienie nieruchomości w danym projekcie. Strona zawiera listę cen, dostępności nieruchomości, itp. Graficzne przedstawienie nieruchomości w danym projekcie. Strona zawiera listę cen, dostępności nieruchomości, itp. Umowa rezerwacyjna Sprzedane Wolne Pole wyboru: budynku, komórki lokatorskiej, itp. Zarezerwowane

18 18 Karta Nabywcy Kompletny obraz finansowy i dostęp do szczegółów kontraktu. (Te szczegóły mogą być automatycznie dostarczane do programu księgowego, kancelarii adwokackiej, itp.) Kompletny obraz finansowy i dostęp do szczegółów kontraktu. (Te szczegóły mogą być automatycznie dostarczane do programu księgowego, kancelarii adwokackiej, itp.)

19 19 Status Nabywcy Każda strona w systemie umożliwia łatwe jej drukowanie, włączając w to automatyczne wytwarzanie listów informujących o spóźnionych płatnościach.

20 20 Widok Teczki Teczka klienta zawiera wszystkie istotne szczegóły odnośnie klienta. Przyjacielski CRM podsumowuje kontakty z klientem. System może powiadamiać na żądanie o rozmaitych sprawach, aby utrzymać kontakt z klientem ( spotkania, urodziny, itp. )

21 21 Zadzwoń do nas. Jesteśmy tu dla Ciebie!!! BMBY centrum pomocy, Hello Aby umówić się na prezentację demo, zadzwoń: B.M.B.Y Software Systems Ltd Israel Poland Hungary Romania Bulgaria

22 BMBY.system © Międzynarodowy system do zarządzania firmami zajmującymi się nieruchomościami. Twoje śmiałe przedsięwzięcie na rynku nieruchomości Aby umówić się na prezentację demo, zadzwoń: B.M.B.Y Software Systems Ltd


Pobierz ppt "1 Partnerzy w sukcesie MARVIPOL (Poland), MNE (Poland), Adama (Romania), Adminland (England), APM (Poland), Autoker (Hungary), BSR (Czech Republic), CPM."

Podobne prezentacje


Reklamy Google