Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Google confidential Sprawdzone metody projektowania Masthead DoubleClick Rich Media Czerwiec 2012 r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Google confidential Sprawdzone metody projektowania Masthead DoubleClick Rich Media Czerwiec 2012 r."— Zapis prezentacji:

1 Google confidential Sprawdzone metody projektowania Masthead DoubleClick Rich Media Czerwiec 2012 r.

2 Google confidential Nie ma jedynego właściwego sposobu projektowania reklamy Sprawdzone metody To skomplikowany proces, w którym wiele zależy od głównego komunikatu, wytycznych związanych z marką, celu i zastosowanych rozwiązań. Istnieje jednak kilka pomocnych zasad, o których zawsze warto pamiętać.

3 Google confidential 1. Wezwanie do działania Zwiększ CTR Stwórz jasny i zwięzły przekaz – Rozwiej wątpliwości co do treści strony docelowej. – Użyj motywującego słownictwa. – Napisz, dlaczego warto kliknąć reklamę. – Nie dezorientuj użytkowników zbyt wieloma przyciskami. Wywołaj potrzebę pośpiechu – Nakłoń użytkowników, by działali od razu. – Zaoferuj im korzyści za to, że nie będą zwlekać. Użyj odpowiedniego wyróżnienia – To powinien być największy przycisk na stronie. – Użyj kontrastujących kolorów. – Odsuń przycisk od tekstu reklamy. Umieść go na każdej klatce – Nie tylko na ostatniej (użytkownicy nie będą czekać). – Wypróbuj różne wezwania do działania. To wezwanie do działania jest połączone z treścią i niejasne. To wezwanie do działania wyróżnia się i informuje o korzyściach.

4 Google confidential 2. Obrazy i kolory Przyciągnij uwagę do reklamy i przekaż jasny komunikat Połącz obrazy i komunikat – Obrazy powinny być związane z treścią i głównymi zaletami produktu. Skieruj wzrok na treść – Użyj zdjęcia twarzy (najlepiej zbliżenia). – Widok z profilu pozwala pokierować wzrokiem widza. – Wykorzystaj obraz asymetryczny lub wyrównany. Trafnie dobierz kolory – Skontrastuj je z tłem YouTube. – Dopasuj do nastroju komunikatu (więcej informacji).więcej informacji Uprość reklamę – Użyj prostych obrazów, które nie zaśmiecają reklamy zbyt wieloma elementami wizualnymi. – Użyj obrazów o wysokiej jakości. – Przykuj uwagę dzięki znanym postaciom. Wzrok skierowany na zewnątrz reklamy. Obraz w tle powoduje dezorientację odbiorcy. Wzrok skierowany na treść. Obraz w tle wyróżnia komunikat i wezwanie do działania.

5 Google confidential 3. Film Zwiększ widoczność i zaangażowanie Wykorzystaj całą powierzchnię banera – Wyświetl wprowadzający film w rozmiarze 970 x 250 pikseli, by przyciągnąć uwagę. – Wstaw karuzelę z filmami. – Włącz opcję pełnego ekranu. Nie zapomnij o logo – Umieść logo w wyeksponowanym miejscu mastheada, by było widoczne nawet w trakcie filmu. Film interaktywny – Zachęć użytkowników, by kliknęli element filmu. To zrobi na nich dobre wrażenie. Wezwanie do działania – Dodaj wezwanie do działania, by podnieść oglądalność filmów.

6 Google confidential 4. Logo Zwiększ świadomość marki Zawsze widoczne – Powinno być na każdej klatce (nie oczekuj, że użytkownicy będą oglądać masthead przez całe 30 sekund). Wyeksponuj je – Umieść logo w wyeksponowanym miejscu mastheada. – Gdy promujesz więcej niż jedną markę: nadaj priorytet najważniejszemu logo. Brak informacji o marce. Użytkownik musi czekać do końca filmu. Markę widać na każdej klatce.

7 Google confidential 5. Sieć społecznościowa Zachęć do wyrażania opinii w sieciach społecznościowych Zaoferuj rozrywkę – Nie promuj marki. – Zaproś użytkowników do gry, udziału w ankiecie itp. Spersonalizuj treść – Utwórz treść, która wywoła reakcję. – Zintegruj elementy społecznościowe bezpośrednio z mastheadem (kanał z Twittera, przycisk +1). Wezwanie do działania – Pokaż przyciski społecznościowe w widocznym miejscu. – Obietnicą korzyści zmotywuj użytkowników, by podzielili się reklamą ze znajomymi. Kanał z Twittera jest elementem projektu (przykład w galerii)przykład w galerii Dołączona opcja rekomendacji Google +1 (przykład w galerii)przykład w galerii

8 Google confidential 6. Treść Skoncentruj się na głównym komunikacie Postaw na prostotę – Nie zapychaj komunikatu zbyt wieloma informacjami. – Utwórz trafny nagłówek z podsumowaniem podstawowych zalet produktu. – Przygotuj komunikat, który zapadnie w pamięć: prosty, zaskakujący, konkretny, wiarygodny i budzący emocje. Postaw na jasność – Wyeksponuj główny komunikat. – Nie każ odbiorcy zastanawiać się nad tym, o co chodzi: użyj zrozumiałych pojęć. Określ priorytety – Wprowadź wizualną hierarchię, by najważniejsza treść była lepiej widoczna. Informacji jest za dużo, a nagłówki są słabo widoczne. Główny komunikat się nie wyróżnia. Nagłówek jest dobrze widoczny, treść ma wyraźną hierarchię.

9 Google confidential 7. Interakcje Zrób wyjątkowe wrażenie Uatrakcyjnij masthead – Udostępnij dodatkowe treści w menu. – Opracuj minigry, by zaangażować użytkowników. Zadbaj o trafność – Wszystkie interakcje (nawet gry) powinny ułatwiać przekazanie głównego komunikatu. – Nie twórz interakcji dla nich samych. Wezwanie do działania – Zwiększ liczbę interakcji dzięki przekonującemu wezwaniu do działania (zobacz sprawdzone metody tworzenia wezwań do działania). Śledzenie – Każdy przycisk wyjścia nazwij inaczej, by śledzić ścieżkę użytkownika. W miarę możliwości użyj osobnych stron docelowych. Film interaktywny, który pozwala ocenić poziom uzależnienia. PrezentacjaPrezentacja Interaktywna reklama Lloyds Money Manager. PrezentacjaPrezentacja

10 Google confidential 8. Rozwinięcie Zwiększ widoczność i zaangażowanie Panel zwinięty – W zwiniętym panelu umieść najważniejszą treść (nie ukrywaj jej po rozwinięciu). – Jeśli jednym z celów jest wysoki CTR, do zwiniętego panelu dodaj przycisk wyjścia. Panel rozwinięty – Wykorzystaj duży rozmiar banera, by wstawić dodatkową treść i elementy interaktywne (gry, filmy itp.). Wezwanie do działania – Wyświetl atrakcyjne wezwanie do działania, przekonujące do rozwinięcia reklamy. – Wyjaśnij, co można znaleźć w rozwiniętym panelu. – Nadaj różne nazwy przyciskom wyjścia w zwiniętym i rozwiniętym panelu, by śledzić ścieżkę użytkownika. Logo – Umieść je na wszystkich klatkach. Zwinięty panel zawiera multimedia, wezwanie do działania jest nieciekawe i nie widać przycisku wyjścia bezpośredniego. Zwinięty panel zawiera film, wezwanie do działania (by rozwinąć reklamę) jest wyraźne, a drugi przycisk wyjścia prowadzi prosto na stronę docelową (zmniejszy liczbę rozwinięć, ale zwiększy CTR).

11 Google confidential Źródła Konferencja Google – The human factor: Common Sense Ways (Czynnik ludzki: kierowanie się zdrowym rozsądkiem) http://www.youtube.com/watch?v=-UOAa62w410 http://www.youtube.com/watch?v=-UOAa62w410 Sprawdzone metody stosowane w branży Benchmark Google: Większe zainteresowanie marką dzięki formatom displayowym Yahoo!: http://advertising.yahoo.com/video/webinars-26006569/webinar-how-to-improve-your-rich-mediaWiększe zainteresowanie marką dzięki formatom displayowymhttp://advertising.yahoo.com/video/webinars-26006569/webinar-how-to-improve-your-rich-media Badania zewnętrzne i książki Made to stick (Sztuka skutecznego przekazu, czyli przyczepne koncepcje) (książka) The fundamental of Quality Ads Research (Podstawy skutecznych reklam – badania): http://mktsci.journal.informs.org/content/18/3/333.short Dont make me think (Nie każ mi myśleć) (książka)książka http://mktsci.journal.informs.org/content/18/3/333.shortksiążka Inne materiały

12 Google confidential Dziękujemy!


Pobierz ppt "Google confidential Sprawdzone metody projektowania Masthead DoubleClick Rich Media Czerwiec 2012 r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google