Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Mariusz Duczmański. -BANNERSBROKER NIE JEST FIRMA REKLAMOWA -BB dostarcza dostep do posrednikow ktorzy zajmuja sie umieszczaniem banerow oraz dysponuja.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Mariusz Duczmański. -BANNERSBROKER NIE JEST FIRMA REKLAMOWA -BB dostarcza dostep do posrednikow ktorzy zajmuja sie umieszczaniem banerow oraz dysponuja."— Zapis prezentacji:

1 Mariusz Duczmański

2 -BANNERSBROKER NIE JEST FIRMA REKLAMOWA -BB dostarcza dostep do posrednikow ktorzy zajmuja sie umieszczaniem banerow oraz dysponuja powierzchniami pood banery ( clicksor.com ) -GDZIE SA REKLAMY WYSWIETLANE W KUPOWANYCH MIEJSCACH?

3 Blind network: Jest to typ networkingu, gdzie reklamodawaca nie zna miejsc, gdzie będą wyświetlane jego bannery reklamowe. Firmy, które zajmują się tego typu reklamą zwyczajowo wyróżniają się na rynku dobrą ceną za swoje usługi. W zamian za bardzo korzystną cenę reklamodawca oddaje pełną kontrolę firmie, która prowadzi dla niej kampanie. Najpopularniejsze kampanie to : RON czyli w rozwinięciu run-on-network. Charakteryzuje się tym, że reklama umieszczana jest na wszystkich witrynach należących do danej sieci reklamowej. Model RON stanowi najtańsza formę dotarcia do szerokiego grona odbiorców przekazu reklamowego, umożliwiając reklamodawcy promowanie marki lub produktu bez określenia jego konkretnej grupy odbiorców.

4 GDZIE SA TE BANERY ? Anonimowosc w BLIND NETWORK odpowiada bardzo wielu PUBLISHEROM.Standardem w tej branzy jest podpisywanie umow o anonimowosci. Przyczyna tego jest bardzo prosta.PUBLISHERZY ci prowadza czesto strony premium z wysokimi oplatami za reklamowanie sie na nich.Aby nie dac powodow do zanizania swoich cen premium i nie stracic reputacji premium utrzymuja w tajemnicy to ze sprzedaja takze swoj inwentarz w bardzo niskich cenach.Maja takze zazwyczaj wlasny zespol sprzedazowy.Sprzedaja sami tak duzo powierzchni jak to tylko mozliwe ale zadko udaje im sie sprzedac wszystko.Wtedy duza ilosc powierzchni/wyswietlen jest nie wykorzystana. Tutaj jest pozytywna strona \blind network- czesto za niewielkie pieniadze mozemy otrzymac bardzo dobrej jakosci traffic

5 Blind networks oferuja rozne opcje majace na celu lepsze dopasowanie kampanii przewaznier sa to opcje : -Channel targeting (np:'Entertainment & Lifestyle' or 'Premium Portals') -Time targeting (pora dnia,data) -Context tags (np.gry,informacje,filmy,zdiecia ) -County targeting -Device targeting (zawiera okreslony model, marke,system operacyjny, itd.)

6 Wielcy publisherzy zazwyczaj sprzedaja tylko pozostalosci poprezz sieci reklamowe.Przewaznie jest to pomiedzy 10 % a 60% trgo czym oryginalnie dysponuje PUBLISHER. Jednym ztypow networkow jest BLIND.Firmy zajmujace sie BLIND NETWORK oferuja dobre ceny ADVERTISEROM w zamian za utrate przez tych kontroli //. Blind NETWORKS osiagaja niskie ceny dzieki duzej masie kupowanych z pozostalowych sieci.

7 Dlaczego reklama internetowa jest ważna?

8 ONLINE ADVERTISING INDUSTRY Wyświetlenia = Potencjalni klienci $500 BILLION MARKET 10 MAJOR BROKERS OVER 3 BILLION WEBSITES By stać się częścią sieci, Twoja strona musi posiadać minimum 1000 wyświetleń dziennie

9 Spójrz w jaki sposób zarabia się na reklamie w Internecie

10 BUY NOW Blue mobiles to reklamodawca który płaci Sieci za umieszczenie swoich reklam na stronach internetowych

11 BUY NOW Za każdym razem kiedy odwiedzający widzi reklamę, Blue Mobiles jest zobowiązane do zapłaty za każde takie wyświetlenie Reklamodawca płaci za każde wyświetlenie

12 Sieć sprzedaje miejsce na stronach internetowych reklamodawcom Reklamodawcy płacą wyższą cenę za lepsze miejsca na stronach Nie każdy reklamodawca może sobie pozwolić na zakup najlepszych miejsc pod reklamę Każde nie wykorzystane miejsce jest zwane remnant inventory (pozostałym inwentarzem) Miejsca te są sprzedawane do sieci Blind network

13 Zamieszczając swoje ogłoszenie w gazecie o miejscu jego zamieszczenia, decyduje wydawca. Rezygnując z wyboru miejsca, oszczędzasz na reklamie, a jednocześnie masz dostęp do tych samych odbiorców.

14 Blind Network jest integralną częścią internetowego rynku reklamowego Większość z reklamodawców którzy chcą współpracować w ramach sieci Blind Network, ma jasno sprecyzowane strategie zarabiania. Reklamodawcy podpisują z siecią Blind Network porozumienie o nieujawnianiu tych właśnie sieci Współpracę tego typu można najczęściej zauważyć poprzez wyświetlanie banerów reklamowych takich jak: + Dzwonki/Tapety itd. (abonamenty komórkowe) + Kawały/Horoskopy etc (miesięczna subskrypcja) + Dodatki do wyszukiwarek (Toolbary), np. BING (toolbary wyszukiwarowe = przewidywane zyski) Ci reklamodawcy sprzedają swoje produkty szerokiemu gronu konsumentów, jakkolwiek im szerzej oferowany jest produkt, tym efektywniejsza jest reklama

15 jest częścią tego rynku

16 $500 BILLION MARKET $450 BILLION MARKET $50 miliardów zysków Rynek wart 450$ miliardów

17 Nie Tak BROKERS

18 BannersBroker zintegrowało swoje oprogramowanie ze stronami w sieci

19 Jaki wpływ ma to na użytkownika ?

20 BUY NOW Jak wcześniej, reklamodawca płaci sieci za umieszczenie swoich reklam na ich stronach

21 BUY NOW Sieć, powinna zatrzymać cały dochód z reklamy dla siebie

22 BUY NOW Teraz dochód jest dzielony również z BannersBroker

23 Gdy kupujesz panel, podnajmujesz miejsce na stronie

24 Panel zakupiony przez użytkownika jest lustrzanym odbiciem tego co dzieje się na stronie

25 BUY NOW Reklamodawcy używają sieci jak dotychczas

26 Członek programu otrzymuje część zysku Lecz gdy panel wygeneruje zysk

27 W taki sposób zarabiasz w Banners Broker


Pobierz ppt "Mariusz Duczmański. -BANNERSBROKER NIE JEST FIRMA REKLAMOWA -BB dostarcza dostep do posrednikow ktorzy zajmuja sie umieszczaniem banerow oraz dysponuja."

Podobne prezentacje


Reklamy Google