Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SonicWALL UTM Podręczna prezentacja sprzedażowa. 2 Agenda Rozwiązania SonicWALL i ich adresowanie Program Partnerski Medallion Ofertowanie rozwiązań SonicWALL.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SonicWALL UTM Podręczna prezentacja sprzedażowa. 2 Agenda Rozwiązania SonicWALL i ich adresowanie Program Partnerski Medallion Ofertowanie rozwiązań SonicWALL."— Zapis prezentacji:

1 SonicWALL UTM Podręczna prezentacja sprzedażowa

2 2 Agenda Rozwiązania SonicWALL i ich adresowanie Program Partnerski Medallion Ofertowanie rozwiązań SonicWALL –Urządzenia UTM (seria TZ / NSA / E-Class NSA) –Rozwiązania CDP –Rozwiązania Security –Urządzenia SSL-VPN –Oprogramowanie ViewPoint –Rozwiązania Global Management System i UMA –Oprogramowanie dla stacji roboczych –Usługi wsparcia technicznego Użyteczne linki

3 3 Security & Content Security Firewall UTM Deep Packet Inspection Services and Platforms SSL-VPN Continuous Data Protection The SonicWALL oferta produktowa Acces distants Anti-spam and security Backup & Restore SSL VPN

4 4 CONFIDENTIAL All Rights Reserved 4 SonicWALL zakres rozwiązań

5 5 From SMBs to Enterprise Network Security Security Backup and Recovery Global Management and Reporting Secure Remote Access Enterprise SME SMB Branch Office SOHO

6 6 Program Partnerski Medallion StatusStandardApproved (Zarejestrowany) SilverGold Rejestracja on-lineNIETAKNIE Rejestracja po akceptacji przez Country Managera (konieczność stworzenia biznes planu) NIE TAK Wymagany obrót w skali roku (w cenach SRP) NIE $12 500$ Wymagane certyfikacje CSSA NIE 12 Upusty od cen SRP9%15%21%27% Dodatkowe upusty GOV/EDU/MED NIETAK (10%) Link do rejestracji: https://www.partner.mysonicwall.com/PartnerReg/PartnerRegistration.asp?LOCALE

7 7 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Urządzenia UTM (seria TZ / NSA / E-Class NSA) Urządzenia Licencje kupowane jednorazowo –SonicWALL Statefull HA Upgrade (NSA 240 / 2400 / 3500) –SonicWALL ViewPoint Subskrypcje odnawiane co (1 / 2 / 3 lata) –SonicWALL Gateway Anti-Virus, AntiSpyware, IPS –SonicWALL Content Filtering Service Business Premium –SonicWALL Dynamic Support 8x5 –SonicWALL Dynamic Support 24x7 –SonicWALL Software and Firmware Updates –SonicWALL Comprehensive Gateway Security Suite

8 8 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Urządzenia UTM (seria TZ / NSA / E-Class NSA) SonicWALL Comprehensive Gateway Security Suite zawiera: –SonicWALL Gateway Anti-Virus, AntiSpyware, IPS –SonicWALL Content Filtering Service Business Premium –SonicWALL Dynamic Support 24x7 –SonicWALL ViewPoint Dostępne produkty (urządzenia + usługi) –Pakiety GAV/IPS/Application Firewall Bundle Urządzenie + SonicWALL Gateway Anti-Virus, AntiSpyware, IPS (1 rok) zalecany zakup usług wsparcia technicznego –Pakiety TotalSecure Urządzenie + SonicWALL Comprehensive Gateway Security Suite (1 rok)

9 9 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Urządzenia UTM (seria TZ / NSA / E-Class NSA) Ważne informacje –Wycena klastra urządzeń Urządzenie podstawowe 100% ceny SRP (ceny dla partnerów zgodnie z programem partnerskim) Usługi na urządzenie podstawowe 100% ceny SRP (ceny dla partnerów zgodne z programem partnerskim) Urządzenie dodatkowe (HA) 50% ceny SRP (upust dla partnera 54% od ceny SRP niezależnie od statusu) Usługi na urządzenie dodatkowe (HA) uruchamiane bezpłatnie pod warunkiem, że zostały wykupione na urządzenie podstawowe Na urządzenie dodatkowe nie obowiązuje upust GOV/EDU –Rozwiązania SonicPoint Urządzenia SonicPoint zarządzane z poziomu urządzenia TZ / NSA / E-Class NSA są objęte usługami wsparcia technicznego zakupionymi dla urządzenia zarządzającego

10 10 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania CDP Urządzenia Dyski zamienne CDP Replacement HD 750 GB (tylko dla urządzeń CDP 5040 i 6080) SonicWALL CDP Disk Pack Upgrade Kit (dodatkowa przestrzeń dyskowa tylko dla urządzeń CDP 6080) Licencje kupowane jednorazowo –SonicWALL CDP 110/210 5 Server Applications License (zapewnia możliwość tworzenia kopii zapasowych aplikacji serwerowych: MS AD, Exchange, SQL, tylko dla urządzeń CDP 110 i 210, w przypadku CDP 5040 i 6080 zawarta w cenie urządzenia) –SonicWALL CDP Site-to-Site Backup License – 1/3/5/10 Node (zapewnia możliwość spięcia większej ilości urządzeń CDP w celu stworzenia architektury Disaster Recovery) Subskrypcje odnawiane co (1 / 2 / 3 lata) –Usługi wsparcia technicznego 8x5 –Usługi wsparcia technicznego 24x7 –SonicWALL 5 / 10 / 25 / 50 / 100 GB Of Offsite Storage For CDP Series (przestrzeń dyskowa na zewnętrznych serwerach SonicWALL)

11 11 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania CDP Licencje kupowane jednorazowo dla stacji roboczych i serwerów –SonicWALL Bare Metal Restore/Local Archiving for CDP Series - Server (1 License) (licencja dedykowana do tworzenia obrazów partycji / twardych dysków na systemach serwerowych) –SonicWALL Bare Metal Restore/Local Archiving for CDP Series - Workstation (1 License) (licencja dedykowana do tworzenia obrazów partycji / twardych dysków na systemach stacji roboczych) –SonicWALL CDP Bare Metal Universal Restore (1 License) (Licencja dodatkowa do licencji BMR for CDP Series – Server umożliwiająca odtworzenie obrazu niezależnie od typu i komponentów serwera)

12 12 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania CDP Ważne informacje –Oprogramowanie CDP Agent dostępne jest w cenie urządzenia i może być zainstalowane na nieograniczonej ilości hostów, –Zalecane ilości stacji roboczych i serwerów, podane w specyfikacji technicznej, z których można tworzyć kopię zapasowe NIE SĄ wartościami maksymalnymi, które może obsłużyć urządzenie –Licencje BMR działają niezależnie od urządzeń CDP –W cenie każdego z urządzeń CDP dostępna jest określona ilość licencji BMR dla stacji roboczych –Dodatkowo w cenie urządzeń CDP 5040 i 6080 dostępna jest określona ilość licencji BMR dla serwerów –Dane kopiowane pomiędzy urządzeniami CDP, oraz do zewnętrznych zasobów dyskowych szyfrowane są kluczem AES 256 bit

13 13 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania Security Urządzenia – Security 300 (zalecane dla max. 500 skyrznek, 500k wiadomości/dzień) – Security 500 (zalecane dla max skrzynek, 750k wiadomości/dzień) – Security 6000 (zalecane dla max skrzynek, 1,5M wiadomości/dzień) – Security 8000 (zalecane dla max skrzynek, 3M wiadomości/dzień) – Security E8300 (zalecane dla więcej niż skrzynek i 3M wiadomości/dzień) Oprogramowanie –SonicWALL Security Software - 1 Server License –SonicWALL Security for Microsoft Windows + subskrypcje usług dla 25 skrzynek na 1 / 2 / 3 lata

14 14 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania Security Subskrypcje odnawiane co (1 / 2 / 3 lata) Subskrypcje usług dostępne są w pakietach na 25 / 50 / 100 / 250 / 500 / 750 / 1000 / 2000 / 5000 / chronionych skrzynek pocztowych –SonicWALL Protection Subscription and Dynamic Support 8X5 (ochrona przed spamem, wsparcie gwarancyjne, wsparcie techniczne) –SonicWALL Protection Subscription and Dynamic Support 24X7 (ochrona przed spamem, wsparcie gwarancyjne, wsparcie techniczne) –SonicWALL Compliance Subscription (filtrowanie poczty pod kątem polityki zgodności korespondencji) –SonicWALL Anti-Virus (McAfee and SonicWALL Time Zero) (ochrona przed wirusami w oparciu o sygnatury McAfee) –SonicWALL Anti-virus (Kaspersky and SonicWALL Time Zero) (ochrona przed wirusami w oparciu o sygnatury Kaspersky)

15 15 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania Security Security w trybie Split-Mode (klaster urządzeń, w którym urządzenie główne Control Center nadzoruje pracę urządzeń podrzędnych Remote Analyzers) –Zakup urządzenia/oprogramowania podstawowego (Control Center) zgodnie ze standardowymi zasadami licencjonowania –Zakup subskrypcji dla Control Center zgodnie ze standardowymi zasadami licencjonowania –Zakup urządzenia/oprogramowania dodatkowego (Remote Analyzer) zgodnie ze standardowymi zasadami licencjonowania –Subskrypcje ochrony poczty uruchamiane bezpłatnie, pod warunkiem, że zostały wykupione i uruchomione dla urządzenia podstawowego –Zalecane wykupienie subskrypcji SonicWALL Security Remote Analyzer Hardware Maintenance w celu zapewnienia wsparcia gwarancyjnego dla urządzeń podrzędnych

16 16 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania Security Pakiety Total Secure –Urządzenie lub oprogramowanie Security i subskrypcje usług ochronnych na 1 rok: SonicWALL Protection Subscription and Dynamic Support 24X7 SonicWALL Compliance Subscription SonicWALL Anti-Virus (McAfee and SonicWALL Time Zero) –Maksymalnie do 750 chronionych skrzynek –Możliwość odnowienia subskrypcji po 1 roku, poprzez wykupienie TotalSecure Renewal dla odpowiedniej ilości chronionych skrzynek –Możliwość dodania subskrypcji na ochronę dodatkowych skrzynek, jednak w takim przypadku nie ma już możliwości odnawiania licencji poprzez TotalSecure Renewal

17 17 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania Security Ważne informacje –Każde rozwiązanie Security sprzętowe lub programowe WYMAGA wykupienia przynajmniej subskrypcji: SonicWALL Protection Subscription and Dynamic Support 8X5 lub 24x7 –Jak sprzedawać?

18 18 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania SSL-VPN – SonicWALL for SMB Urządzenia –SonicWALL SSL-VPN 200 (koncentrator zalecany dla 10 jednoczesnych połączeń) –SonicWALL SSL-VPN SRA 4200 (koncentrator zalecany dla 50 jednoczesnych połączeń i 5 połączeń Virtual Assist) –SonicWALL SSL-VPN 4000 (koncentrator zalecany dla 200 jednoczesnych połączeń i 25 połączeń Virtual Assist) Subskrypcje odnawiane co (1 / 2 / 3 lata) –SonicWALL Dynamic Support 8x5 –SonicWALL Dynamic Support 24x7 –SonicWALL Software and Firmware Updates

19 19 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania SSL-VPN – SonicWALL for SMB Rozwiązanie Virtual Assist Mechanizm zdalnego dostępu do komputera klienta dla pracowników działów wsparcia technicznego –Licencje kupowane jednorazowo Ważne informacje –Dostępna jest także seria SSL-VPN – Aventail for Enterprise –Urządzenie SSL-VPN 200 nie wspiera wszystkich funkcjonalności urządzeń SSL-VPN 2000 i SSL-VPN 4000

20 20 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Oprogramowanie ViewPoint Oprogramowanie ViewPoint Oprogramowanie dedykowane do generowania raportów zdarzeń na podstawie odebranych logów –Licencja kupowana jednorazowo –Licencja zawarta w pakietach Comprehensive Gateway Security Suite dla wszystkich urządzeń UTM –Wsparcie dla urządzeń: TZ, PRO, NSA, E-Class NSA, SSL-VPN, CSM –Wsparcie dla MS SQL 2000 i 2005 –Baza danych MySQL w cenie oprogramowania

21 21 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania Global Management System i UMA Oprogramowanie Global Management System Oprogramowanie dedykowane do generowania raportów zdarzeń na podstawie odebranych logów, monitorowania stanu urządzeń oraz scentralizowanej konfiguracji polityk bezpieczeństwa –SonicWALL GMS 10 (25) Node Software License Licencja kupowana jednorazowo na 10 lub 25 hostów –SonicWALL GMS Node Software Upgrade Licencja kupowana jednorazowo, rozszerzająca ilość zarządzanych hostów o: 5 / 10 / 25 / 100 / 250 / 1000 –Wsparcie dla urządzeń: TZ, PRO, NSA, E-Class NSA, SSL-VPN, CSM, CDP oraz urządzeń firm trzecich poprzez SNMP – Wsparcie dla MS SQL 2000 i 2005 –Baza danych MySQL w cenie oprogramowania

22 22 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Rozwiązania Global Management System i UMA Wsparcie techniczne dla SonicWALL GMS Usługi wsparcia technicznego dla rozwiązań SonicWALL GMS oraz urządzeń SonicWALL UMA dostępne są w subskrypcjach na 1 / 2 / 3 lata dla odpowiedniej ilości zarządzanych urządzeń: 1 / 5 / 10 / 25 / 100 / 250 / 1000 –SonicWALL GMS E-Class 24x7 Software Support Subskrypcja zapewniająca wsparcie techniczne dla infrastruktury zarządzanej przez SonicWALL Global Management System lub SonicWALL UMA –SonicWALL Comprehensive GMS E-Class 24x7 Support Subskrypcja zapewniająca wsparcie techniczne dla infrastruktury zarządzanej przez SonicWALL Global Management System, oraz przedłużenie gwarancji dla wszystkich zarządzanych urządzeń –SonicWALL UMA EM5000 Hardware Maintenance - 1 Appliance Subskrypcja zapewniająca przedłużenie gwarancji dla urządzenia SonicWALL UMA EM5000

23 23 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Oprogramowanie dla stacji roboczych Oprogramowanie licencjonowane na ilość jednoczesnych połączeń, współpracujące z urządzeniami UTM (licencje kupowane jednorazowo) –SonicWALL Global VPN Client Windows License Licencja zwiększająca ilość jednoczesnych połączeń IPSec VPN client- site o 1 / 5 / 10 / 50 / 100 / 1000 –SonicWALL UTM SSL VPN User License Licencja zwiększająca ilość jednoczesnych połączeń SSL VPN o 1 / 5 / 10 / 25 / 50 Oprogramowanie dostępne w subskrypcjach na 1 / 2 / 3 lata, nie wymagające urządzenia UTM do działania –SonicWALL Anti-Spam Desktop Licencja dedykowana do ochrony poczty przed spamem, phishingiem itp, dostępna dla 5 / 10 / 25 hostów –SonicWALL Client/Server Anti-Virus Licencja dedykowana do stacji roboczych i serwerów przed wirusami, dostępna dla 5 / 10 / 25 / 50 / 100 / 250 / hostów –SonicWALL Enforced Client Anti-Virus & Anti-Spyware Licencja dedykowana do stacji roboczych i serwerów przed wirusami i spyware dostępna dla 5 / 10 / 25 / 50 / 100 / 250 / hostów

24 24 Ofertowanie rozwiązań SonicWALL Usługi wsparcia technicznego SonicWALL E-Class Support 24x7 –Subskrypcja usług wsparcia technicznego wymagana przy zakupie każdego z urządzeń serii E-Class –Telefoniczne i internetowe wsparcie 24x7, bezpośrednio przez 3 poziom wsparcia technicznego SonicWALL –Możliwość pobierania aktualizacji oprogramowania i firmware –Przedłużenie gwarancji na sprzęt –RMA realizowane w trybie Next Business Day Delivery SonicWALL Dynamic Support 8x5 i 24x7 –Telefoniczne i internetowe wsparcie 8x5 (PN-PT – 8:00 – 17:00) lub 24x7 –Możliwość pobierania aktualizacji oprogramowania i firmware –Przedłużenie gwarancji na sprzęt –RMA realizowane w trybie Next Business Day Delivery SonicWALL Software and Firmware Updates –Możliwość pobierania aktualizacji oprogramowania i firmware –Przedłużenie gwarancji na sprzęt –RMA realizowane w trybie Next Business Day Shipment UWAGA: Subskrypcje usług wsparcia technicznego obowiązują od momentu wygaśnięcia poprzednich subsktypcji tych usług

25 25 Użyteczne linki Demo interfejsów zarządzania produktami SonicWALL PartnerLink https://partnerlink.sonicwall.com/ https://partnerlink.sonicwall.com/ –Learn Competitive Information Porównanie z rozwiązaniami konkurencji –Learn Product Information Szczegółowe informacje o produktach –Promote & Sell Marketing Tools Digital Assets Loga i zdjęcia produktów MySonicWALL https://www.mysonicwall.com https://www.mysonicwall.com –My Training eLearning Szkolenia techniczne on-line –Sales Training Courses Szkolenia sprzedażowe –Sales Training Certification Egzaminy do szkoleń sprzedażowych Forum techniczne https://forum.sonicwall.com Login z wykorzystaniem konta z MySonicWALL https://forum.sonicwall.com

26 Dziękuję za uwagę Pytania?


Pobierz ppt "SonicWALL UTM Podręczna prezentacja sprzedażowa. 2 Agenda Rozwiązania SonicWALL i ich adresowanie Program Partnerski Medallion Ofertowanie rozwiązań SonicWALL."

Podobne prezentacje


Reklamy Google