Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI."— Zapis prezentacji:

1 Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI

2 Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI Na stronie wybierz program Zarządzanie firmą i przycisk Dydaktyka a w niej Wprowadzenie drużyn do symulacjiwww.junior.org.pl

3 Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI Wpisz User Name (login) i Password (hasło) otrzymane w u od koordynatora.

4 Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI Ukazał się panel nauczyciela. Są tu następujące możliwości: edycja danych – Edit – służy do aktualizacji danych szkoły, zmiana hasła – Change Password – warto dokonywać zmiany swojego hasła co jakiś czas w celu uniknięcia zachowania poufności danych.

5 Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI Uwaga: Szkoła otrzymuje tylko jedną licencję ważną przez sześć miesięcy. Klasa pod nazwą Grupa szkolna jest już dana dla szkoły. Kliknięcie na przycisk New Class jest równoznaczne z zakupem kolejnej licencji, ale przez szkołę. Do klasy Grupa szkolna można przypisać dowolną ilość zespołów uczniowskich i organizować dla nich dowolną liczbę gier.

6 Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI Wybranie zakładki grupa szkolna pozwoli na rejestrację zespołów uczniowskich.

7 Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI Dodawanie drużyny do symulacji Zanim wprowadzisz drużyny do gry u twórz bazę drużyn według schematu: S kład drużyny : imiona i nazwiska uczniów oraz klasa Nazwa zespołu, Login, Hasło Zaznacz opcję New Student Team

8 Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI Wpisz nazwę drużyny Naciśnij Continue

9 Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI Wprowadź: Login drużyny – User Name, Hasło – Password. Uwaga: Hasło wprowadzane przez nauczyciela jest tylko teraz widoczne. Finish – kończy wprowadzanie drużyn. Set Up Another – wprowadzamy dane kolejnej drużyny.

10 Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI Dodane drużyny

11 Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI Mamy możliwość: edycji danych drużyny – Edit, usunięcie drużyny z bazy –Delete.

12 Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI Przycisk Delete powoduje ostateczne usunięcie drużyny z bazy rozgrywek. Można także wycofać się z decyzji usunięcia drużyny – Cancel.


Pobierz ppt "Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą WPROWADZENIE DRUŻYN DO SYMULACJI."

Podobne prezentacje


Reklamy Google