Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

‘we foster a global World Trade Center network that enhances the brand and promotes prosperity through trade and investment’

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "‘we foster a global World Trade Center network that enhances the brand and promotes prosperity through trade and investment’"— Zapis prezentacji:

1 ‘we foster a global World Trade Center network that enhances the brand and promotes prosperity through trade and investment’

2 Siedziba WTCA w Nowym Jorku World Trade Center Association powstało w 1970 roku w Nowym Jorku Organizacja zrzesza 325 oddziałów w 95 krajach na świecie. W ramach WTCA działa ok. 750 tys. firm członkowskich

3 WTC w Polsce Poznański oddział WTC jest spółką prawa handlowego, która została powołana w 1996 roku z inicjatywy Miasta Poznania. Udziałowcami WTC Poznań sp. z o.o. są Międzynarodowe Targi Poznańskie, Fundacja Rozwoju Miasta Poznania i Urząd Miasta Poznania. Międzynarodowe Targi Poznańskie są liderem rynku wystawienniczego w Polsce. Posiadają własne największe w Polsce centrum targowe o powierzchni ponad 110 tys. m 2 terenu w halach wystawienniczych i prawie 35 tys. m 2 terenu otwartego. Jest organizatorem ponad 80 specjalistycznych targów branżowych rocznie.

4 Certyfikat

5  Kompleksowa organizacja i obsługa misji handlowych  Matchmaking – wyszukiwanie i kojarzenie partnerów do współpracy gospodarczej  Business Mixer - branżowe spotkania z przedsiębiorcami polskimi i zagranicznymi podczas targów Podstawowa działalność statutowa  Klub WTC ‘promocja polskiej gospodarki za granicą, wspieranie międzynarodowego handlu oraz ułatwianie kontaktów biznesowych’  Proeksportowe spotkania informacyjne, fora gospodarcze, seminaria

6 Business Mixery  Branżowe spotkania z przedsiębiorcami polskimi i zagranicznymi podczas odbywających się Międzynarodowych Targów Poznańskich.  Spotkania z różnych dziedzin gospodarki.  Lista uczestników spotkania jest dostępna dla każdego gościa.  Możliwość prezentacji swojej firmy: foldery, ulotki, materiały reklamowe.  Organizujemy osiem spotkań typu Business Mixer w ciągu roku dla ok. 1200 uczestników.

7  przesłanie oferty handlowej do biur WTCA w wybranym regionie świata  nawiązywanie kontaktów międzynarodowych za pośrednictwem sieci oddziałów WTC, WPHI polskich placówek zagranicznych, agencji rządowymi, ambasad akredytowanych w Polsce, izb, stowarzyszeń  rozwijanie międzynarodowych stosunków handlowych poprzez handlowe oferty i opracowania, które WTC Poznań regularnie przedstawia  Dostępność do baz danych, mailing, newsletter informacyjny  możliwość prezentacji ulotek informacyjnych i folderów  wynajem pomieszczeń konferencyjnych WTC Poznań z 25% rabatem  korzystanie z innych usług WTC Poznań oraz innych członków z rabatem  umieszczenie logo oraz linku na stronie WTC Poznań  udział w spotkaniach członków organizowanych przez Klub WTC Poznań (Business Mixery, przyjęcia biznesowe, konferencje, itp.)  udział w organizacji misji handlowych  bezpłatny udział w regularnych seminariach, wykładach organizowanych przez WTC Poznań Klub WTC

8 Przykładowe wydarzenia  Seminarium nt. Rynku Malezyjskiego, 2012  Misja handlowa z Kanady, przy współpracy Ambasady Kanady w Polsce, branża budowlana i przemysłowa, 2012  Misja handlowa z Singapuru, przy współpracy z Singapore Furniture Industries, 2009 Council  Misja handlowa z Libanu, przy współpracy Ambasady RP w Bejrucie, branża budowlana – Targi Budma  Seminarium Etykieta i sukces - czyli sztuka unikania błędów w kontaktach z otoczeniem, przy współpracy z House of Diplomacy, 2012  Konferencja „Inwestycje w Niemczech – otwarcie rynku pracy“  Misja handlowa z Niemiec – Stowarzyszenie firm tureckich, 2012  Misja handlowa z Indii, przy współpracy z All Handicrafts Exporters Association, 2010  Polsko – Cypryjskie Forum Biznesowe, przy współpracy z Ambasada Cypru, 2011  Konferencja „Klastry dla Wzrostu Innowacyjności i Konkurencyjności Gospodarki ”, 2011

9  Centrum konferencyjno-biznesowe  Zakwaterowanie  Najem pomieszczeń biurowych Działalność dodatkowa  Projekty specjalne (targi, szkolenia, program partnerski)  Wydawnictwa

10  wyłączny agent MTP  największa baza hotelowa w Poznaniu (w tym kwatery prywatne i hostele)  kompleksowa obsługa wystawców targowych, klientów indywidualnych oraz biznesowych  grupowe i indywidualne rezerwacje hotelowe  atrakcyjne ceny w najważniejszych obiektach noclegowych Poznania Zakwaterowanie

11 Centrum konferencyjne  sala konferencyjna do 330 osób  salka seminaryjna do 80 osób  sprzęt do tłumaczenia symultanicznego  bezpłatne WiFi  szeroki zakres usług cateringowych, dostępność foyer i recepcji

12 Wydawnictwo promuje kompleksowo bazę noclegową Poznania i okolic, powstaje przy ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Poznania. Jedyny tego typu periodyk na rodzimym rynku wydawniczym obejmujący kolportażem strategiczne miejsca miasta. Szeroka oferta walorów turystycznych, kulturalnych i rozrywkowych Poznania. Kolportaż w wersji pdf poprzez strony produktowe MTP zapewnia bezpośrednie dotarcie z informacją do wystawców i gości targowych. Wydawnictwa

13 Kontakt World Trade Center Poznań sp. z o.o. ul. Bukowska 12 60-810 Poznań Tel. (61) 866 10 50, 865 38 91 Fax (61) 866 61 34 http://www.wtc-poznan.com.pl


Pobierz ppt "‘we foster a global World Trade Center network that enhances the brand and promotes prosperity through trade and investment’"

Podobne prezentacje


Reklamy Google