Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów."— Zapis prezentacji:

1 Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów

2 Rynek monitorowania w Polsce 1,15 mln obiektów Źródło: | Raport Monitoring w Polsce 2014, FRBK

3 Rynek monitorowania w Polsce - konsolidacja Ilość monitorowanych obiektów stacjonarnych:  Solid Security – ok. 300 tyś  Juwentus – ok. 65 tyś  Konsalnet – ok. 55 tyś  Securitas – ok. 15 tyś  Ekotrade – ok. 10 tyś  Impel – ok. 8 tyś Razem największe firmy: około 450 tyś obiektów stacjonarnych (około 53 % rynku) Pozostałe firmy ochrony: około podmiotów – monitorują łącznie: około 400 tyś obiektów

4 Kierunki rozwoju usług monitorowania  Usługi video - udostępnienie obrazów video z chronionych obiektów  Wsparcie i zastępowanie ochrony fizycznej usługami zdalnymi  Zastąpienie starych rozwiązań (UKF, łącza komutowane) nowymi (głównie IP)  Dostęp przez www i aplikacje mobilne: – informacje o sygnałach i monitorowanych obiektach – kontrola i zdalne sterowanie systemami zabezpieczeń  Rozwój oprogramowania - umożliwienie integracji z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem  Nowe usługi - monitoring osób, teleopieka, inteligentny dom

5 Po stronie stacji monitoringu:  Automatyzacja procesu obsługi sygnałów alarmowych np. poprzez zastosowanie IVR  Konsole techniczne – dostęp do historii sygnałów dla instalatorów – możliwość konfiguracji obiektu  Automatyczne przekazywanie informacji o alarmach do innych stacji monitoringu oraz załóg interwencyjnych  Algorytmy weryfikujące fałszywe alarmy  Weryfikacja video  Zdalna aktualizacja danych przez Klienta (hasła, osoby kontaktowe, harmonogramy ) Kierunki rozwoju usług monitorowania

6 Rynek - podsumowanie Zmieniający się rynek usług ochrony (rosnące koszty pracy) Dynamiczny rozwój technologiczny (wysokie koszty wdrożenia) Konsolidacja (trudność w konkurowaniu)

7 Smart Monitoring – o nas Całkowicie niezależne centrum monitorowania Wsparcie a nie konkurencja dla firm ochrony Dostęp do nowoczesnych technologii Infrastruktura i zasoby Doświadczony zespół operacyjny, techniczny i IT

8 Smart – nowoczesne centrum monitoringu Infrastruktura zgodna z normami PN-EN Niezależność energetyczna i teletechniczna Dedykowane, nowoczesne oprogramowanie Możliwość integracji z innymi systemami (np. Kronos, Adinfo) Pełna redundancja stosowanych rozwiązań Własna serwerownia oraz zdalne data center

9 Zakres świadczonych usług  Monitoring obiektów stacjonarnych  GPRS, LAN, PSTN, radio  Wideo weryfikacja  Usługi nadzoru wideo  Nadzór online  Analityka alarmowa  Video recepcje, zdalny portier  Patrolowanie, asysty  Autoryzacja osób i pojazdów (kontrola dostępu)  Monitoring GPS

10  Monitorowanie osób  Pracownicy (active guard)  Dzieci, osoby starsze  Zdalna pomoc techniczna  Usługi dyspozytorskie  Ochrona fizyczna - zgłoszenia kontrolne, weryfikacja itp.  Koordynacja działań zleconych Zakres świadczonych usług

11 Co oferujemy Dedykowany operator dla każdej firmy ochrony Pełne bezpieczeństwo danych i Klientów Zdalny dostęp do danych i oprogramowania Elastyczny system raportowania Aplikacje www i mobilne Nowoczesne technologie i usługi Wsparcie techniczne

12 Aspekty finansowe Smart umożliwia uzyskanie rocznych oszczędności od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy złotych. Oszczędności na kosztach stacji monitorowania sięgają 30-50%, w obszarach:  utrzymanie własnej stacji monitorowania  oprogramowanie  koszty łączności i telekomunikacji  nadajniki i systemy zabezpieczeń Smart wspiera rozwój firmy ochrony poprzez:  zwiększanie rentowności ochrony fizycznej  możliwość sprzedaży nowych usług  zastępowanie ochrony fizycznej usługami o wysokiej marży

13 Podsumowanie Własna stacja monitorowania w nowoczesnej infrastrukturze Najwyższe standardy bezpieczeństwa i procedur, pod nadzorem doświadczonego zespołu Dostęp do najnowszych technologii Wzrost konkurencyjności na rynku, poprawa wizerunku w oczach Klientów Obniżenie kosztów funkcjonowania – rozliczenie w modelu „per obiekt”

14 Dziękujemy Kontakt: Paweł Biadała T: E: Kolejne kroki: 1.Analiza 2.Oferta 3.Wdrożenie


Pobierz ppt "Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów."

Podobne prezentacje


Reklamy Google