Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Strategia Sprzedaży 2012 Wzrost udziałów w rynku poprzez pozyskanie grupy nowych Klientów i Konsultantek, napędzany przez dokładną i stanowczą egzekucję.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Strategia Sprzedaży 2012 Wzrost udziałów w rynku poprzez pozyskanie grupy nowych Klientów i Konsultantek, napędzany przez dokładną i stanowczą egzekucję."— Zapis prezentacji:

1

2 Strategia Sprzedaży 2012 Wzrost udziałów w rynku poprzez pozyskanie grupy nowych Klientów i Konsultantek, napędzany przez dokładną i stanowczą egzekucję procesu SAFE, wspierany poprzez rozwój modelu opustów dla Konsultantek, wzmocniony przez rozwój Programu Liderzy wspierający aktywność, produktywność oraz rozwój generacji, mający na celu zrównoważony, zyskowny wzrost.

3 Strategia Sprzedaży 2012 MONEY STAFF (kadra) (pieniądze)
Nowe opusty dla Konsultantek Rozwój Programu Liderzy Sprzedaży Fundamenty działań w terenie: umacnianie procesu SAFE rozwój szkoleń rozwój procesu PATD Pozafinansowa motywacja Konsultantek Nowa polityka dystrybucji katalogów

4 1 2 3 Nowe opusty dla Konsultantek Zwiększenie wysokości zamówień
Aktywność w każdym katalogu 3 Motywacja do działania różnych grup Konsultantek

5 1 2 3 Rozwój Programu Liderzy Sprzedaży
Nagradzanie aktywności i produktywności Liderów poprzez zwiększenie zarobków do 50% 2 Zwiększenie liczby Konsultantek 3 Budowanie własnych struktur Liderów

6 1 2 3 Rozwój procesu PATD Uproszczenie procesu
Dopasowanie do potrzeb Liderów i OMS 3 Unowocześnienie wizualizacji

7 1 2 3 Pozafinansowa motywacja Konsultantek
Podziękowanie od Avon za osiąganie określonych wyników 2 Docenienie i nagrodzenie konkretnych osiągnięć 3 Życzenia i gratulacje od Avon z okazji urodzin, rocznic i innych

8 1 2 3 Nowa polityka dystrybucji katalogów
6 z 6 Nowa polityka dystrybucji katalogów 1 Poprawa dystrybucji katalogów 2 Zwiększenie pokrycia katalogami wśród Klientek 3 Efektywniejsze wykorzystanie potencjału katalogu

9 „Głupcem jest tylko ten, kto wykonuje wciąż te same czynności i oczekuje odmiennych rezultatów"
Albert Einstein

10 Rola OMS Maksymalizacja wzrostu Sprzedaży i wzrostu Aktywnych Konsultantek oraz osiąganie uzgodnionych dla danego terytorium celów. Rola Lidera Maksymalizacja wzrostu Sprzedaży i wzrostu Aktywnych Konsultantek poprzez budowanie, rozwijanie i szkolenie swojego zespołu.

11 Nowe opusty dla Konsultantek
1 z 6 Nowe opusty dla Konsultantek Opusty

12 Jak powinien być zbudowany model opustów?
…zachęcać do zwiększania zamówień …zachęcać do aktywności w każdym katalogu …motywować różne grupy Konsultantek do działania Z punktu widzenia Liderów i OMS

13 W jakim stopniu obecny model spełnia oczekiwania Liderów i OMS?
Do 150 Od 3000 15% 25% 30% 35% 40% 62% Konsultantek 43% sprzedaży brak narzędzia motywującego do złożenia wyższego zamówienia brak narzędzia motywującego do aktywności brak narzędzia umożliwiającego działania z różnymi grupami Konsultantek

14 Nowy model Kolejny próg opustowy
20% 25% 25% 20% 25% Do 150 15%

15 Nowy model opustowy 20% 25% 30% 35% 40% 15% 150-250 250-550 550-1000
35% Od 3000 40% Do 150 15%

16 Jak zmotywować Konsultantki do aktywności w każdym katalogu?
Z punktu widzenia Liderów i OMS

17 Cenimy lojalność… 25% 25% 25% 20% 20% Opust lojalnościowy
>150 >150 >150 >150 >150 20% 20% 25% 25% 25% Wprowadzamy opust lojalnościowy, aby zneutralizować zmianę dla KK, które składały regularnie zamówienia do 500 zł Kampania x Kampania x + 1 Kampania x + 2 Kampania x + 3 Kampania x + 4

18 Podsumujmy korzyści Wyższe zarobki dla Liderów Zachęta do lojalności
Najlepsza oferta na rynku – opusty do 40% Zdystansowanie konkurencji Mocna oferta dla nowych Konsultantek Fundament programu Liderzy Sprzedaży

19 Jak działa opust lojalnościowy
Przykład Kampania X X+1 X+2 X+3 X+4 X+5 X+6 X+7 X+8 Wartość sprzedaży [zł] 155 160 161 180 120 400 176 152 690 Opust 20% 20% 25% 25% 15% 25% 20% 25% 30%

20 Co to jest i jak działa opust lojalnościowy?
Czy dobrze rozumiem zasadę obliczania nowych opustów? Jak zmiana opustów wpłynie na moje zarobki?

21 3 proste kroki 1.PRZYGOTOWANIE 2.DZIAŁANIE
1.1. Na podstawie danych z raportu pogrupuj KK w trzy segmenty 1.2. Zaplanuj kontakt z tymi KK w swoim kalendarzu 1.3. Przygotuj się do wizyt, rozmów telefonicznych 2.DZIAŁANIE 3.MONITORING

22 Przygotowanie Na podstawie danych z raportu pogrupuj Konsultantki w trzy segmenty Obecna struktura opustów Kwoty zamówień (PLN) Poziom opustu 150 15% 500 25% 1000 30% 3000 35% 3000+ 40% Zmiany w strukturze opustów Kwoty zamówień (PLN) Poziom opustu 150 15% 250 20% 550 25% 1000 30% 3000 35% 40% 100 zł I zł II zł III. żabki Regularne składanie zamówień na min. 150zł Zwiększenie zamówień do 250zł Zwiększenie zamówień do 550zł

23 3 proste kroki 3.MONITORING 2.DZIAŁANIE 1.PRZYGOTOWANIE
Sprawdzaj wartości zamówień swoich KK w raporcie FID 1 /Dzienny raport aktywności/ vs ustalone wcześniej cele 2. Pozostań w kontakcie z KK, motywuj je do dalszego zwiększania zamówień . 2.DZIAŁANIE 3.MONITORING

24 Komunikacja zmian Spotkania w okręgach 30.01-03.03.2012
LS Spotkania w okręgach KK Kampania 03/ Ulotka informacyjna

25 1 z 6 Nowe opusty dla Konsultantek Od K4 Opusty

26 Rozwój Programu Liderzy Sprzedaży

27 Jak powinien być zbudowany Program Liderzy Sprzedaży?
…nagradzać aktywność i produktywność Liderów …motywować do zwiększania liczby Konsultantek …motywować do budowania własnych struktur Liderów Z punktu widzenia Liderów Nadrzędnych i OMS

28 W jakim stopniu obecny model spełnia oczekiwania Liderów i OMS?
Zbyt wolny rozwój generacji Niedostateczny wpływ na aktywność i produktywność Liderów Zbyt wolny rozwój podległych Liderów

29 Starszy Menedżer Zespołu W zależności od poziomu Lidera
Nowy model Bez zmian pozostają… Poziom LS Kwalifikatory Gen Sprzedaż własna KK i LS w 1G Sprzedaż zespołu Cert Lider Zespołu Starszy Lider Zespołu Menedżer Zespołu Starszy Menedżer Zespołu 250 W zależności od poziomu Lidera

30 Nowy model Spójny z nowym modelem opustów Spójne z modelem opustów 250
Poziom LS Kwalifikatory Gen Sprzedaż zespołu - przedziały Sprzedaż własna KK i LS w 1G Sprzedaż zespołu Cert Lider Zespołu Starszy Lider Zespołu Menedżer Zespołu Starszy Menedżer Zespołu 250 W zależności od poziomu Lidera Spójne z modelem opustów

31 Motywujący do aktywności i produktywności
Nowy model Motywujący do aktywności i produktywności Bonus Buduj Zespół 1 Aktywność: 1 1 Minimum Minimum + Mianowanie + I zamówienie Aktywna KK 150+ vs. poprzedni katalog Bonus Buduj Zespół 2 Produktywność: 2 2 Minimum Minimum + Mianowania + I zamówienia Aktywne KK 150+ vs. poprzedni katalog

32 Nowy model Poziom Lider Zespołu
Poziom LS Kwalifikatory Gen Sprzedaż zespołu - przedziały Bazowy % od sprzedaży Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Sprzedaż własna KK i LS w 1G Sprzedaż zespołu Cert Lider Zespołu 250 5 KK 2 000 Poziom I I II 150 250 550 4% 5% 6% 1% + 1% + 2% 150 + 1% + 2% Warunki bonusów dla każdej z generacji są inne: 1G – zależny od Twojego działania i rozwoju Konsultantek z 1G 2G – zależy od działań każdego z Twoich Liderów z 1G z osobna

33 Dystrybucja sprzedaży
Od   Przedziały  Udział sprzedaży Bazowy % od sprzedaży < 150 1,80% 150 – 500 43,50% 5,00% 500 – 1000 22,30% 6,00% > 1000 32,40% 7,00% Do   Przedziały  Udział sprzedaży Bazowy % od sprzedaży Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 < 150 3,20% 150 – 250 9,30% 4,00% 5,00% 6,00% 250 – 550 37,50% 7,00% > 550 50,00% 8,00%

34 Nowy model Wynagrodzenie Lidera za …….
LZ Aneta 16 Konsultantek 1G Sprzedaż zespołu Poziom LS Gen Przedziały Bazowy % Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Lider Zespołu I 150 250 550 4% 5% 6% + 1% + 2% II 1% 8 Konsultantek 5% Buduj Zespół 1 4% +25% ↑ +1% 150 PLN 6% 5 Konsultantek 5% +20% ↑ 300 PLN + 1 mianowanie + 1 Akt KK 150+ 7% 3 Konsultantki +17% ↑ 6% 600 PLN

35 Nowy model Wynagrodzenie Lidera za …….
LZ Aneta 16 Konsultantek 1G Sprzedaż zespołu Poziom LS Gen Przedziały Bazowy % Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Lider Zespołu I 150 250 550 4% 5% 6% + 1% + 2% II 1% 8 Konsultantek 6% Buduj Zespół 2 4% +50% ↑ +2% 150 PLN 7% 5 Konsultantek 5% +40% ↑ 300 PLN + 2 mianowanie + 2 Akt KK 150+ 8% 3 Konsultantki 6% +33% ↑ 600 PLN

36 Nowy model Wynagrodzenie Lidera za …….
LZ Aneta 16 Konsultantek 1G Sprzedaż zespołu Poziom LS Gen Przedziały Bazowy % Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Lider Zespołu I 150 250 550 4% 5% 6% + 1% + 2% II 1% Buduj Zespół 2 3% 7 Konsultantek 1% +2% +200% ↑ LZ Kasia 600 PLN + 2 mianowanie + 2 Akt KK 150+ Buduj Zespół 1 2% 7 Konsultantek 1% +1% +100% ↑ LZ Beata 250 PLN + 1 mianowanie + 1 Akt KK 150+ 7 Konsultantek 1% 1% - 1 Akt KK 150+ LZ Ania 150 PLN

37 Nowy model Poziom Starszy Lider Zespołu
Poziom LS Kwalifikatory Gen Sprzedaż zespołu - przedziały Bazowy % od sprzedaży Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Sprzedaż własna KK i LS w 1G Sprzedaż zespołu Cert Lider Zespołu 250 5 KK 2 000 Poziom I I 150 550 4% 5% 6% + 1% + 2% II 1% Starszy 20 KK W tym: 3 LZ 15 000 Poziom II 7% 2% III -

38 Nowy model Poziom Menedżer Zespołu
Poziom LS Kwalifikatory Gen Sprzedaż zespołu - przedziały Bazowy % od sprzedaży Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Sprzedaż własna KK i LS w 1G Sprzedaż zespołu Cert Lider Zespołu 250 5 KK 2 000 Poziom I I 150 550 4% 5% 6% + 1% + 2% II 1% Starszy 20 KK W tym: 3 LZ 15 000 Poziom II 7% 2% III - Menedżer Zespołu 25 KK 4 LS 1 SLZ 35 000 8% 9% + 4%  150

39 Nowy model Poziom Starszy Menedżer Zespołu
Poziom LS Kwalifikatory Gen Sprzedaż zespołu - przedziały Bazowy % od sprzedaży Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Sprzedaż własna KK i LS w 1G Sprzedaż zespołu Cert Lider Zespołu 250 5 KK 2 000 Poziom I I 150 550 4% 5% 6% + 1% + 2% II 1% Starszy 20 KK W tym: 3 LZ 15 000 Poziom II 7% 2% III - Menedżer Zespołu 25 KK 4 LS 1 SLZ 35 000 8% 9% + 4%  150 Starszy Menedżer Zespołu 30 KK 5 LZ 2 SLZ 1 MZ 85 000 10% 3%

40 Sprzedaż zespołu - przedziały Starszy Menedżer Zespołu
Nowy model Poziom LS Kwalifikatory Gen Sprzedaż zespołu - przedziały Bazowy % od sprzedaży Buduj Zespół 1 Buduj Zespół 2 Sprzedaż własna KK i LS w 1G Sprzedaż zespołu Cert Lider Zespołu 250 5 KK 2 000 Poziom I I 150 550 4% 5% 6% + 1% + 2% II 1% Starszy 20 KK W tym: 3 LZ 15 000 Poziom II 7% 2% III - Menedżer Zespołu 25 KK 4 LS 1 SLZ 35 000 8% 9% + 4%  150 Starszy Menedżer Zespołu 30 KK 5 LZ 2 SLZ 1 MZ 85 000 10% 3%

41 Starszy Menedżer Zespołu
Bonusy Lider Zespołu Starszy Lider Zespołu Menedżer Zespołu Starszy Menedżer Zespołu LOA PLN LOA PLN LOA PLN Zgodnie z tabelą bonusu Szybki START 2 000 PLN * za awans na poziom SLZ 2 000 PLN za utrzymanie poziomu SLZ w trakcie 3 z 4 kolejnych kat. *50% jeżeli później niż w 15 kat. od rozpoczęcia współpracy jako LS PLN * za awans na poziom SMZ PLN za utrzymanie poziomu SMZ od uzyskania poziomu MZ 5 000 PLN * za awans na poziom MZ 5 000 PLN za utrzymanie poziomu MZ od uzyskania poziomu SLZ Awans LS 250 PLN za przyrost LZ Podwojony dla LS w Szybkim STARCIE jeżeli nie później niż w LA LOA6 250 PLN za przyrost LZ 2 000 PLN za przyrost SLZ 250 PLN za przyrost LZ 2 000 PLN za przyrost SLZ 5 000 PLN za przyrost MZ 250 PLN za przyrost LZ 2 000 PLN za przyrost SLZ 5 000 PLN za przyrost MZ PLN za przyrost SMZ Rozwój LS 100 PLN za każdą KK, która osiągnie 4 poziom TPS Aktywne KK

42 Przywileje BMW I wiele innych…

43 Podsumujmy korzyści Wynagrodzenie w zrównoważony sposób za przeszły i obecny wysiłek poprzez zróżnicowany poziom prowizji Motywacja do wysokiej jakości pracy z Konsultantkami poprzez przybliżenie osiągalności najwyższych przedziałów zarobkowych Stymulacja aktywności i produktywności Liderów poprzez bonusy Buduj Zespół 1 i 2

44 Kierunek zmian ASLF Zwiększenie liczby Konsultantek w I generacji
Budowanie własnych struktur Nagradzanie aktywności i produktywności Liderów poprzez zwiększenie zarobków nawet do 50% Niezaprzeczalnie wynagrodzenie Liderów jest tym elementem, które w istotny, a może nawet najistotniejszy sposób wpływa na wynik każdego Katalogu. Wiemy już jaki impakt na pracę w Katalogu będą miały zmiany zaproponowane naszym KK. W jakim kierunku zatem zmierzamy w świecie ASLF? Przyjrzyjmy się jakie przełożenie znajdą zmiany w ASLF na naszą pracę w Terenie. Beneficjentami będziemy wszyscy. Stawiamy na zwiększenie liczby KK w I generacji, oczekujemy zwiększenia aktywności i produktywności LS i te właśnie składowe pracy Liderów chcemy wzmacniać poprzez danie im kluczowej roli w podnoszeniu zarobków. Chcemy, aby nasze starania o wzmocnienie rozwoju II generacji – realizowane w codziennej pracy DMS, OMS i TR zyskały konkretne, finansowe wsparcie, a co szczególnie dla nas ważne – zmierzamy w kierunku ograniczenia zainteresowania utrzymywaniem niepracujących, nie rozwijających się zespołów.

45 Przełożenie zmian na pracę w terenie
Wzmocnienie struktur zespołów poprzez zachętę do regularnych mianowań i skupienie na przyroście kadry katalog do katalogu Wzmocnienie standardu pracy Liderów Nadrzędnych – na efektywniejsze szkolenia LS swojej I i II generacji Poprzez wprowadzone zmiany chcemy wspierać przede wzmocnienie struktur miniokregów. Zmodyfikowany system wynagradzania będzie aktywnie wspierał dążenia Liderów Nadrzędnych do szkolenia sowich Liderów, tak, aby mogli pracować samodzielnie i efektywnie.

46 Praca w terenie P A T D Szansa na zwiększenie wynagrodzenia bazowego w I generacji nawet o 50% (LZ) Możliwość zwiększenia zarobku bazowego w II generacji nawet do 200% (SLZ) Okazja do podnoszenia wynagrodzenia z I i II generacji na wszystkich poziomach I wreszcie – wydaje się, że jeszcze nigdy przełożenie PATD na zarobki nie było takie proste! Teraz każde działanie PATD znalazło swoje odzwierciedlenie w systemie naliczania wynagrodzenia. Wyliczenia % stanowią przykłady – w nawiasie umieszczono lokalizację – i są odzwierciedleniem zasady: zwiększenie 4% (wynagrodzenie podstawowe) do 6% (wynagrodzenie z bonusem BZ2) = wzrost o 50% Możliwość wpływania na wzrost wynagrodzenia z II generacji od 75% do 200% (MZ, SMZ)

47 Orientacyjne porównanie zarobków
Starszy Lider Zespołu Nowe zarobki Liczba aktywnych KK Średnie Sprzedaż Stary ASLF ZAROBEK Baza BZ1 BZ2 1 gen 5 150 750 27 23 32 37 250 9 250 229 339 395 451 15 550 8 250 352 403 453 3 1 000 3 000 146 128 165 2 gen LZ 7 350 2 450 8 2 800 spełnił warunek 20 7 000 suma 1 089 1 094 1 223 1 353 +12% +24%

48 Orientacyjne porównanie zarobków
Menedżer Zespołu Nowe zarobki Liczba aktywnych KK Średnie Sprzedaż Stary ASLF ZAROBEK Baza BZ1 BZ2 1 gen suma 95 390 37 050 1 770 2 gen suma 666 LZ 7 350 2 450 8 2 800 spełnił warunek 9 3 150 20 7 000 60 21 000 3 gen suma 149 78 35 suma 2586 3 029 +17%

49 Orientacyjne porównanie zarobków
Starszy Menedżer Zespołu Nowe zarobki Liczba aktywnych KK Średnie Sprzedaż Stary ASLF ZAROBEK Baza BZ1 BZ2 1 gen suma 115 400 43 550 2 338 2 gen suma 1870 2SLZ 80 350 28 000 1SLZ spełnił warunek MZ 70 4LZ 59 20 650 1LZ 2LZ spełniło warunek 3 gen suma 1 025 SLZ 40 14 000 50 17 500 24 500 suma 5 233 6 013 +15%

50 Starszy Menedżer Zespołu
Wzrost wynagrodzenia Mam Mogę Mieć Więcej JA do 8% 1G do 7% do 3% Lider Zespołu 2G do 2% do 9% 1G do 8% Starszy Lider Zespołu do 4% 2G do 3% 3G 1% 1% do 9% do 9% 1G Menedżer Zespołu do 6% 2G do 5% 2% 2% 3G do 10% Starszy Menedżer Zespołu 1G do 10% do 7% 2G do 6% 3G 3% 3%

51 Wzrost wynagrodzenia JAK? Realizując zasadę 1+1 lub 2 + 2
Mogę Mieć Więcej JA JAK? Realizując zasadę 1+1 lub 2 + 2 Kontakty PATD

52 Zadania Priorytetowe OMS i LS
Division Sales Manager Field Management Process Training July 2009 Zadania Priorytetowe OMS i LS OMS Lider Sprzedaży I generacja Nadrzędni Liderzy Sprzedaży Nowi Liderzy Sprzedaży Konsultantki Liderzy Sprzedaży Przypomnijmy sobie z kim powinna działać OMS? II generacja i następne Konsultantki Nadrzędni Liderzy Sprzedaży Nowi Liderzy Sprzedaży Liderzy Sprzedaży

53 Zadania Priorytetowe OMS i LS
Division Sales Manager Field Management Process Training July 2009 Zadania Priorytetowe OMS i LS OMS Lider Sprzedaży Nadrzędni Liderzy Sprzedaży Nowi Liderzy Sprzedaży Konsultantki Liderzy Sprzedaży Szkolenie KK i utrzymanie ich aktywności Analiza wyników LS w zakresie produktywności i przyrostu kadry Rozmowy 1:1 Przegląd osiągnięć LS I i II generacji Rozmowy 1:1 Planowanie bonusów BZ1 i BZ2 w zespole Monitoring LS LOA 1-9 pod kątem realizacji Programu Szybki Start Jakie działania podjąć w czasie wdrażania nowych zasad wynagradzania w Programie Liderzy Sprzedaży?

54 Plan działania dla Ciebie
Zapoznaj się ze zmianami w Programie Liderzy Sprzedaży Przeprowadź spotkanie grupowe ze swoim zespołem LS Upewnij się, że wszyscy LS rozumieją zasady działania bonusów BZ1 i BZ2 dla I i II generacji Korzystaj z kalkulatora podczas rozmów 1:1 LS Pokaż Liderowi możliwości otrzymania bonusa oraz jego wartości przy różnych założeniach Motywuj do osiągania wyższych celów

55 Walentynkowa wróżba na 2012
Jeśli Twój wynik to 0 – 4 pkt: W najbliższym czasie nie poczujesz się samotny! Czeka Cię fascynująca przygoda z Programem Liderzy Sprzedaży. Spędzisz z nim wiele czasu, będzie Ci towarzyszył przy śniadaniu, w pracy, a także zapewni Ci chwile relaksu w wannie po ciężkim dniu… Jeśli Twój wynik to 5 – 9 pkt: Koniec stycznia, początek lutego, Walentynki to czas kiedy nasze myśli krążą wokół bliskich osób. Twoje myśli z pewnością zajmie Program Liderzy Sprzedaży, odkryjesz jego zupełnie nieznane strony!

56 Walentynkowa wróżba na 2012
Jeśli Twój wynik to 10 – 14 pkt: Dobrze jest mieć obok siebie kogoś, kogo zna się już tak dobrze, a wciąż jeszcze ekscytujące jest odkrywanie go na nowo… Program Liderzy Sprzedaży na pewno dostarczy Ci tych emocji… Jeśli Twój wynik to 15 – 16 pkt: Twój telefon rozgrzeje się do czerwoności! Znajomi z całej Polski będą poszukiwali Twojego towarzystwa i zapraszali Cię do siebie, abyś pomógł im objaśniać zasady Programu Liderzy Sprzedaży!

57 Zadanie - kalkulator Oblicz wynagrodzenie MZ który wypracował:
sprzedaż I generacji: 8 KK ze sprzedażą 150 PLN, 52 KK ze sprzedażą 250 PLN, 27 KK ze sprzedażą 550 PLN oraz 8 KK ze sprzedażą 1000 PLN sprzedaż II generacji: LS ze sprzedażą zespołu 2450 PLN – brak bonusów BZ1 lub 2 LS ze sprzedażą zespołu 3150 PLN – brak bonusów BZ1 lub 2 LS ze sprzedażą zespołu 2800 PLN – bonus BZ2 LS ze sprzedażą zespołu 8000 PLN - bonus BZ2 LS ze sprzedażą zespołu PLN – bonus BZ1 sprzedaż w III generacji : PLN

58 Zadanie - kalkulator Oblicz wynagrodzenie SLZ, który wypracował:
sprzedaż I generacji: 5 KK ze sprzedażą 150 PLN, 37 KK ze sprzedażą 250 PLN, 15 KK ze sprzedażą 550 PLN oraz 3 KK ze sprzedażą 1000 PLN oraz dostarczył 2 mianowania i przyrost 2 KK katalog do katalogu. sprzedaż II generacji: LS ze sprzedażą zespołu 2450 PLN – brak bonusów BZ1 lub 2 LS ze sprzedażą zespołu 2800 PLN– bonus BZ1 LS ze sprzedażą zespołu 8000 PLN- bonus BZ2

59 Zadanie - kalkulator Oblicz wynagrodzenie LZ, który wypracował:
sprzedaż I generacji: 3 KK ze sprzedażą 150 PLN, 12 KK ze sprzedażą 250 PLN, 5 KK ze sprzedażą 550 PLN oraz dostarczył 2 mianowania i przyrost 2 KK katalog do katalogu oraz: LZ, który wypracował: 2 KK ze sprzedażą 150 PLN, 12 KK ze sprzedażą 250 PLN, 5 KK ze sprzedażą 550 PLN, 1 KK ze sprzedażą 1000 PLN oraz dostarczył 1 mianowanie i przyrost 1 KK katalog do katalogu

60


Pobierz ppt "Strategia Sprzedaży 2012 Wzrost udziałów w rynku poprzez pozyskanie grupy nowych Klientów i Konsultantek, napędzany przez dokładną i stanowczą egzekucję."

Podobne prezentacje


Reklamy Google