Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Budowa nowoczesnej linii do diagnozowania pojazdów oraz rozszerzenie zakresu usług wykonywanych przez Warsztat Napraw w firmie Trans-Wiert Sp. z o.o.Budowa.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Budowa nowoczesnej linii do diagnozowania pojazdów oraz rozszerzenie zakresu usług wykonywanych przez Warsztat Napraw w firmie Trans-Wiert Sp. z o.o.Budowa."— Zapis prezentacji:

1 Budowa nowoczesnej linii do diagnozowania pojazdów oraz rozszerzenie zakresu usług wykonywanych przez Warsztat Napraw w firmie Trans-Wiert Sp. z o.o.Budowa nowoczesnej linii do diagnozowania pojazdów oraz rozszerzenie zakresu usług wykonywanych przez Warsztat Napraw w firmie Trans-Wiert Sp. z o.o.

2 Strategicznym celem projektu jest rozszerzenie i podniesienie jakości usług firmy Trans-Wiert Sp. z o.o. oraz poprawa konkurencyjności firmy poprzez inwestycje w zakup urządzeń gwarantujących wysoki poziom technologiczny świadczonych usług. Strategicznym celem projektu jest rozszerzenie i podniesienie jakości usług firmy Trans-Wiert Sp. z o.o. oraz poprawa konkurencyjności firmy poprzez inwestycje w zakup urządzeń gwarantujących wysoki poziom technologiczny świadczonych usług.

3 ETAP I Inwestycja polegała na wbudowaniu w istniejący na Stacji Kontroli Pojazdów kanał rewizyjny nowej linii do badania stanu technicznego pojazdów. Zainstalowano urządzenia wiodącej na rynku firmy, służące do kompleksowej diagnostyki pojazdów samochodowych podczas wykonywania badań technicznych. Inwestycja polegała na wbudowaniu w istniejący na Stacji Kontroli Pojazdów kanał rewizyjny nowej linii do badania stanu technicznego pojazdów. Zainstalowano urządzenia wiodącej na rynku firmy, służące do kompleksowej diagnostyki pojazdów samochodowych podczas wykonywania badań technicznych.

4 Łączny koszt inwestycji etapu I wyniósł: Łączny koszt inwestycji etapu I wyniósł: ,56 PLN netto ,56 PLN netto Dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata wyniosło Dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata wyniosło ,61 PLN netto

5 Linia do wykonywania przeglądów okresowych

6 Jednostka sterująca z analizatorem spalin i dymomierzem.

7 Urządzenie do kontroli amortyzatorów FWT/SA2

8 Urządzenie rolkowe do kontroli sprawności układu hamulcowego.

9 ETAP II Kolejnym etapem był zakup stanowiska do testowania pomp i wtryskiwaczy Common Rail. Urządzenie obsługuje systemy zasilania stosowane w silnikach Diesla, zainstalowanych zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych jak i różnego rodzaju sprzęcie budowlanym.

10 Stanowisko testowania pomp i wtryskiwaczy przeznaczone jest do testowania pomp i wtryskiwaczy paliwa występujących w systemie Common Rail oraz w systemach z pompą rozdzielaczową VE. Stanowisko umożliwia zamocowanie różnych typów pomp i wtryskiwaczy, podłączenie zasilania i zrzutu paliwa, podłączenie menzurek pomiarowych, kontrolę dawki paliwa i wielkości przelewu oraz podłączenie niezbędnych przewodów sterujących z testerów umieszczonych na urządzeniu. Stanowisko testowania pomp i wtryskiwaczy przeznaczone jest do testowania pomp i wtryskiwaczy paliwa występujących w systemie Common Rail oraz w systemach z pompą rozdzielaczową VE. Stanowisko umożliwia zamocowanie różnych typów pomp i wtryskiwaczy, podłączenie zasilania i zrzutu paliwa, podłączenie menzurek pomiarowych, kontrolę dawki paliwa i wielkości przelewu oraz podłączenie niezbędnych przewodów sterujących z testerów umieszczonych na urządzeniu.

11 Całość umożliwia przeprowadzenie pełnych i bezpiecznych testów badanych komponentów. Stanowisko wykonane jest w postaci specjalnego stalowego stelaża, na którym zamontowano wszystkie niezbędne wsporniki i urządzenia. Napęd pomp realizowany jest przez silnik asynchroniczny 3-fazowy sterowany falownikiem poprzez przekładnię z pasekiem zębatym.

12 Stół został wykonany do pracy dwustronnej, tzn. możliwe jest zamontowanie różnego osprzętu z obu stron stołu tak, aby można było przemiennie testować np. pompy CR i VE. Stół został wykonany do pracy dwustronnej, tzn. możliwe jest zamontowanie różnego osprzętu z obu stron stołu tak, aby można było przemiennie testować np. pompy CR i VE.

13 Łączny koszt inwestycji etapu II wyniósł: Łączny koszt inwestycji etapu II wyniósł: ,00 PLN netto ,00 PLN netto Dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata wyniosło Dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata wyniosło ,00 PLN netto

14 Stanowisko do testowania pomp i wtryskiwacz silników Diesla.

15 Pulpit sterujący urządzenia

16 Stół probierczy urządzenia do testowania pomp i wtryskiwacz silników Diesla.

17 ETAP III Ostatni etap to zakup komory śrutowniczej. Urządzenie przeznaczone jest do obróbki strumieniowo ściernej. Oczyszczanie odbywa się za pomocą scierniwa np. śrutu stalowego w postaci ciętego pręta lub kulek. Oczyszczanie odbywa się za pomocą scierniwa np. śrutu stalowego w postaci ciętego pręta lub kulek.

18 Komora śrutownicza

19

20 Obieg ścierniwa odbywa się w układzie zamkniętym, który zapewnia wielokrotne wykorzystanie medium czyszczącego.

21 Zespół odpylająco filtrujący.

22 Komora wyposażona jest w filtr odpylający typu DM-FC który zapewnia, że powietrze emitowane jest czyste, a komora jest inwestycją sprzyjającą poszanowaniu środowiska, zgodnie z obowiązującymi normami.

23 W celu zapewnienia odpowiednich warunków widoczności dla operatora, wentylacja została zaprojektowana tak aby zapewnić zarazem dynamiczne i laminarne przepływy powietrza. Oświetlenie wnętrza zapewniają energooszczędne reflektory zapewniajace natężenie oświetlenia > 300 lux

24 Komora posiada nowoczesny system zasilający urządzenie w sprężone powietrze oraz zapewniający odpowiednie parametry powietrza. parametry powietrza.

25 Zespół pneumatyczny.

26 Zespół sterujący przepływem ścierniwa.

27 Łączny koszt inwestycji etapu II wyniósł: Łączny koszt inwestycji etapu II wyniósł: ,00 PLN netto ,00 PLN netto Dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata wyniosło Dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata wyniosło ,00 PLN netto

28 ZAKUP WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO ORAZ Z BUDŻETU PAŃSTWA W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2007 – 2013 INWESTUJEMY W ROZWÓJ WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO

29 TRANS – WIERT SP. Z O.O JASŁO UL. PRZEMYSŁOWA 11


Pobierz ppt "Budowa nowoczesnej linii do diagnozowania pojazdów oraz rozszerzenie zakresu usług wykonywanych przez Warsztat Napraw w firmie Trans-Wiert Sp. z o.o.Budowa."

Podobne prezentacje


Reklamy Google