Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

UPAC © Ascom1 UPAC – PROFESJONALNY MESSAGING W JEDNEJ OBUDOWIE.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "UPAC © Ascom1 UPAC – PROFESJONALNY MESSAGING W JEDNEJ OBUDOWIE."— Zapis prezentacji:

1 UPAC © Ascom1 UPAC – PROFESJONALNY MESSAGING W JEDNEJ OBUDOWIE

2 UPAC © Ascom2 GDY POTRZEBUJESZ… Podniesienia poziomu ochrony zdrowia i życia pracowników Szybszej reakcji w sytuacjach krytycznych Lepszej organizacji czasu pracy Wyższej efektywności Ascom UPAC jest właśnie dla Ciebie! [ UPAC ]

3 UPAC © Ascom3 KOMUNIKACJA W SYTUACJACH KRYTYCZNYCH UPAC zadba o to, aby właściwa informacja dotarła do właściwej osoby we właściwym czasie To oznacza bardzo, bardzo wiele! [ UPAC ]

4 UPAC © Ascom4 TWOJE KORZYŚCI Z UPAC Kompletne rozwiązanie do przesyłania wiadomości - w jednym pudełku Łatwa integracja z istniejącymi, obcymi systemami Szybsza reakcja to oszczędność czasu Wyższy poziom ochrony życia i zdrowia pracowników Dowolna technologia bezprzewodowa (DECT, IP-DECT, WiFi, Paging, GSM) [ UPAC ]

5 UPAC © Ascom5 INTEGRACJA PROFESJONALNEGO MESSAGINGU [ UPAC ] Alarm z systemu ochrony Alarm pożarowy Wezwanie pielęgniarki Alarm z systemu klimatyzacji Alarm osobisty (czujnik upadku) Alarm z maszyny Wezwanie od klienta Telefony DECT / IP-DECT Telefony VoWiFi Pagery (dwukierunkowe) Telefony GSM Przekierowanie wiadomości Grupy odbiorców Eskalacja wiadomości Centralna książka abonentów Lokalizacja wypadków Zapis zdarzeń (log) Samokontrola sprawności systemu UPAC

6 UPAC © Ascom6 OBSŁUGA ZDARZEŃ (EVENT HANDLING) Proste ustawienie uwarunkowań, dla których wyzwalacz (trigger) spowoduje szybkie wysłanie dokładnej informacji o zdarzeniu Obsługa wyzwalaczy zarówno z telefonów bezprzewodowych, jak i stacjonarnych urządzeń/systemów Wymóg potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez odbiorcę, aby zapewnić podjęcie odpowiednio szybkich działań Jeśli brak potwierdzenia od odbiory wiadomości, eskalacja do innych odbiorców lub grup odbiorców Aktywacja styków wyjścia (out), jeśli potrzebne jest np. uruchomienie syreny lub świateł ewakuacyjnych [ UPAC ]

7 UPAC © Ascom7 WBUDOWANA CENTRALNA KSIĄŻKA TELEFONICZNA Zapewnia wszystkim użytkownikom bezpośredni dostęp do aktualnej książki firmowej Pozwala uniknąć zbędnych pytań kierowanych do sekretariatów lub recepcji Dostępna wersja dla małych central (LDAP) lub integracja ODBC dla średnich i dużych rozwiązań [ UPAC ]

8 UPAC © Ascom8 PRZEKIEROWANIE WIADOMOŚCI W przypadku, gdy odbiorca nie jest dostępny w swoim miejscu pracy, wiadomości mogą zostać automatycznie przekierowane – także do sieci publicznej, np. GSM. [ UPAC ]

9 UPAC © Ascom9 NETPAGE Dzięki NetPage wpisujemy wiadomość w oknie przeglądarki internetowej i wysyłamy do wybranego odbiorcy lub grupy Prosty sposób wysyłania Dopasowanie wyglądu strony www Pokazuje tylko informacje niezbędne - łatwość użytkowania Proste tworzenie i zmiany grup Szybko wysyła wiadomości do całej grupy - oszczędność czasu Pre-definiowane wiadomości Prostota obsługi – oszczędność czasu [ UPAC ]

10 UPAC © Ascom10 ZAPISYWANIE ZDARZEŃ (LOGGING) UPAC zapisuje wiadomości, alarmy osobiste, potwierdzenia odbioru, interaktywne wiadomości z odpowiedzią, błędy, aktywacje styków wejścia i wyjścia (zwarcie) Logging umożliwia: Stały audyt dla zapewnienia jakości Statystyczne analizy dla optymalizacji procesów i pracy Kontrolę sytuacji krytycznych on-line Zaawansowany nadzór nad usuwaniem usterek [ UPAC ]

11 UPAC © Ascom11 NADZÓR NA SYSTEMEM I USUWANIE USTEREK Stały nadzór nad całym systemem, także nad zewnętrznymi urządzeniami Dokładne i szybkie raportowanie usterek – przez SMS, , SNMP lub nawet prosty styk wyjścia (zwarcie) Możliwość aktywacji alternatywnych procedur celem ograniczenia ryzyka [ UPAC ]

12 UPAC © Ascom12 GRUPY DOCELOWE - KLIENCI UPAC doskonale pasuje do przedsiębiorstw mających poniżej 100 pracowników: Sklepy (sieci handlowe) Hotele Szkoły Biura, gdzie pracownik może chcieć wezwać pomoc (np. pomoc socjalna) Domy dla osób starszych / domy opieki Małe firmy przemysłowe Wybrane Oddziały większych przedsiębiorstw (na przykład system powiadamiania na Oddziale Intensywnej Terapii lub dla ważnej linii produkcyjnej) [ UPAC ]

13 UPAC © Ascom13 ŁATWOŚĆ INTALACJI I UŻYTKOWANIA Jedna mała obudowa ze ogromną funkcjonalnością Prosta w instalacji Prosta w konfiguracji Intuicyjny graficzny panel użytkownika w oparciu o interfejs przeglądarki internetowej Proste wykrywanie usterek Zdalny dostęp serwisowy Żadnych części ruchomych – minimum konserwacji [ UPAC ]

14 UPAC © Ascom14 DZIĘKUJEMY!


Pobierz ppt "UPAC © Ascom1 UPAC – PROFESJONALNY MESSAGING W JEDNEJ OBUDOWIE."

Podobne prezentacje


Reklamy Google