Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MTRANSFER system bezpośredniej płatności (pay-by-link) w mBanku.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MTRANSFER system bezpośredniej płatności (pay-by-link) w mBanku."— Zapis prezentacji:

1 mTRANSFER system bezpośredniej płatności (pay-by-link) w mBanku

2 Jak skutecznie dotrzeć do tysięcy Klientów w Internecie? Jak umożliwić im wygodną i szybką płatność za zakupy? Jak podjąć współpracę z nowoczesnym i prestiżowym Partnerem internetowym?

3 mBank – największy bank internetowy Jesteśmy obecni na rynku od 6 lat Mamy już ponad milion trzysta tys Klientów Nasi Klienci to idealni Partnerzy dla biznesu wirtualnego gdyż: Wszyscy mają dostęp do Internetu Wszyscy posiadają elektroniczne pieniądze Wszyscy mogą płacić za zakupy w Sieci Nasi Klienci płacą mTRANSFERem

4 mTRANSFER – najpopularniejsza forma płatności

5 Dlaczego mTRANSFER jest lepszy od pozostałych form płatności? Karty kredytowe: Dostępne jedynie dla nielicznej grupy Klientów Klienci boją się płacić kartami w Internecie Opłata za wydanie karty kredytowej Pieniądze wpływają na konto sklepu z kilkudniowym opóźnieniem (natychmiastowa jest tylko autoryzacja) W przypadku oszustw, to sklep ponosi odpowiedzialność – wg regulaminów Visa/Mastercard Sklep płaci prowizję pośrednikowi (eCard, PolCard)

6 Dlaczego mTRANSFER jest lepszy od pozostałych form płatności? Karty wirtualne: Bezpieczniejsze od kart kredytowych Mają jednak większość wad kart kredytowych: Opłata za wydanie karty Pieniądze wpływają na konto sklepu z kilkudniowym opóźnieniem (natychmiastowa jest tylko autoryzacja) W przypadku oszustw, to sklep ponosi odpowiedzialność – wg regulaminów Visa/Mastercard Sklep płaci prowizję pośrednikowi (eCard, PolCard) Mało popularny sposób płatności

7 Dlaczego mTRANSFER jest lepszy od pozostałych form płatności? Płatność za pobraniem (kurier, poczta): Bardzo długi upływ czasu zanim pieniądze za zakupy wpłyną na konto sklepu Częstsze zwroty i możliwość, że zamawiający nie odbierze przesyłki Mniej konkurencyjne ceny wynikające z wyższej marży pokrywającej ryzyko nieodebrania przesyłki Koszt usługi (pokrywany przez sklep lub Klienta)

8 Czemu mTRANSFER jest lepszy od pozostałych form płatności? Przelew na rachunek bankowy: Pieniądze wpływają na konto sklepu z kilkudniowym opóźnieniem Uciążliwe dla klienta wypełnianie druków i konieczność realizacji na poczcie lub w banku zniechęcają do zakupów Częste błędy przy wypełnianiu przelewów - reklamacje Konieczność ręcznego sprawdzania historii rachunku, czy przelew doszedł

9 Co wyjątkowego daje mTRANSFER? Dostęp do bazy miliona trzystu tys Klientów mBanku Pieniądze wpływają od razu na konto sklepu, w trybie on-line Natychmiastowe Powiadomienie mTRANSFER (NPM) - sklep w trybie on-line dostaje potwierdzenie, że transakcja została zrealizowana Na podstawie transakcji mTRANSFER sklep ma możliwość pełnej identyfikacji Klienta Pełne bezpieczeństwo (Klient musi podać login + hasło oraz hasło jednorazowe) – niweluje obawy Klientów przed zakupami w Sieci, brak oszustw

10 Czym jest mTRANSFER? To nowoczesny system płatności oferowany dużym serwisom internetowym zainteresowanym współpracą z mBankiem To Natychmiastowe Powiadomienie mTRANSFER (NPM) To możliwość dowolnego zdefiniowania linków powrotnych To możliwość integracji z platformą mSZOP

11 Jak to działa? mBIZNES konto Rejestracja usługi Aktywacja Zamówienie Logowanie Płatność Powiadomienie NPM Realizacja eKONTO SKLEP INTERNETOWY RACHUNEK BIZNESOWY W MBANKU WYBÓR PŁATNOŚCI mTRANSFER PEŁNA IDENTFIKACJA KLIENTA, BEZPIECZEŃSTWO RACHUNEK KLIENTA

12 Jak działa NPM? Kwota przelewu Opis przelewu Data przelewu Identyfikator sesji Identyfikator zamówienia NPM

13 Czym jest mSZOP? To pasaż internetowy: skupiający ofertę tysięcy produktów, w ponad 30 kategoriach Wyszukiwarka dająca dostęp do pełnej oferty sklepów

14 W jaki sposób pomagamy zwiększyć obroty Sklepów w mSZOPie? Sklepy mają możliwość emisji kampanii banerowych w serwisach mBanku (mSZOP, Delfinarium, CAFE, SFI) – łącznie 35 tys odsłon dziennie

15 W jaki sposób pomagamy zwiększyć obroty Sklepów w mSZOPie? Zamieszczenie oferty tygodnia na stronie logowania do serwisu transakcyjnego – odsłon dziennie

16 Publikacja newsa na stronie głównej mBanku – 100 tys odsłon dziennie lub Aktualnościach – odsłon dziennie W jaki sposób pomagamy zwiększyć obroty sklepów w mSZOPie?

17 Wysyłka tekstowo- graficznego newslettera do Klientów mBanku oraz pozostałych internautów zapisanych na biuletyn (baza 25 tys) – publikacja dwa razy w miesiącu

18 W jaki sposób pomagamy zwiększyć obroty sklepów w mSZOPie? Wiadomość w stopce mailingu z ofertą bankową, wysyłanego do Klientów mBanku oraz w stopce odpowiedzi Call Center na zapytania Klientów – co 3 tygodnie Wiadomość na stronie wylogowania z serwisu transakcyjnego – 120 tys odsłon dziennie

19 Jak wygląda sklep z wdrożonym mTRANSFERem? Domowa strona sklepu z zamieszczonym logotypem mTRANSFER, informującym Klientów o dostępnej formie płatności

20 Jak wygląda sklep zintegrowany z mSZOPem? Strona sklepu w mSzopie z ofertą produktową Wizytówka

21 Który pakiet mTRANSFER wybrać? mTRANSFER PRO + integracja z mSZOP mTRANSFER PRO mTRANSFERXX NPMXX Możliwość zdefiniowania własnych linków powrotnych XX Obecność w mSZOP X- Wsparcie promocyjne X- mTRANSFER STANDARD X Propozycja współpracy dla małych sklepów internetowych

22 Chcesz znaleźć się w gronie gigantów Internetu i zostać naszym Partnerem? Sprawdź kto do nas dołączył oraz ponad 100 innych

23 Czy wprowadzenie mTRANSFERu naprawdę się opłaca? Rynek odpowiedział twierdząco:

24 Co zrobić by zostać naszym Partnerem? Procedura uruchomienia mTRANSFERu Otwarcie rachunku mBIZNES Konto mTRANSFER2 Zawarcie umów o zachowaniu poufności, o prowadzeniu rachunku bankowego oraz o wzajemnym wykorzystaniu formy płatności mTRANSFER Konfiguracja usługi mTRANSFER oraz testy Integracja z serwisem mSZOP

25 Co zrobić by zostać naszym Partnerem? Warunki biznesowe Jednorazowa opłata za aktywację usługi Stały abonament miesięczny za prowadzenie usługi mTRANSFER Opłata za powiadomienia NPM i dostęp do bazy Klientów mBanku - prowizja procentowa od obrotów By zaistnieć w mSZOPie należy dodatkowo przygotować specjalną ofertę dla Klientów mBanku w postaci rabatów, promocji, gratisów, etc.

26 Dziękujemy i zapraszamy do współpracy kontakt: – –


Pobierz ppt "MTRANSFER system bezpośredniej płatności (pay-by-link) w mBanku."

Podobne prezentacje


Reklamy Google