Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Delikatesy Alma to więcej niż sklep….
… to miejsce, w którym rozpoczyna się fascynująca podróży po świecie kulinarnych smaków
2
Ogólne informacje o Alma Market
Liczba sklepów 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 5 7 14 22 28 29 33E Nazwa / Lokalizacja Powierzchnia Otwarcie Warszawa, Grójecka 1600 m² Q3 2011 Kraków Modlniczka Futura Park 2800 m² Q4 2011 Szczecin Galeria Kaskada 2500 m² Warszawa Bemowo 2300 m² Mapa lokalizacji Delikatesów Alma
3
Klienci/ grupa docelowa
Kto robi zakupy w Almie ? 67% kobiet, z których: 38% jest w wieku lat miasta powyżej 200 tysięcy mieszkańców z 29 sklepów 80% posiada dochody netto przekraczające 5000 zł 60% ma wyższe wykształcenie poszukują dóbr wysokiej jakości cenią sobie kompetentną i uprzejmą obsługę klienta są zainteresowani wyszukaną kuchnią i nowościami kulinarnymi PŁEĆ WIEK MIEJSCE DOCHÓD EDUKACJA
4
Koncepcja delikatesów Alma
Główne działy sklepu
5
Alma Aqua Imponująca kolekcja Alma Aqua składa się z wielu odmian wody mineralnej, które sprowadzamy z całego świata, w tym: - Fidżi - Norwegii - Walii - Holandii wystawiane na specjalnym stanowisku zapewniających odpowiednią temperaturę i doskonałe warunki do przechowywania.
6
Owoce i warzywa Warzywa i owoce stanowią kolorową lokalizację na mapie delikatesów Alma. Wiele produktów oferowanych przez lokalnych producentów posiada certyfikaty ekologiczne, inne przywożone są z egzotycznych krajów. Ze względu na regularne dostawy i odpowiednie warunki przechowywania, nasze produkty są zawsze świeże i smaczne.
7
Pieczywo Zapach gorącego chleba, o chrupiącej skórce i sprężystym miąższu doprowadzi Państwa prosto do naszego stoiska piekarniczego, w którym to oferujemy kilkadziesiąt rodzajów pieczywa. Wykonywaniem ich zajmują się producenci którzy odziedziczyli swoje przepisy jeszcze z poprzednich pokoleń.
8
Sery W naszych gablotach serowych znajdziecie Państwo wyselekcjonowane przez znawców harmonijne kompozycje różnorodnych gatunków serów wytwarzanych według tradycyjnych receptur z regionów m.in. Włoch, Hiszpanii, Francji, Austrii, Niemiec, Holandii, Grecji. Nasze ronda serowe zapewniają odpowiednią wilgotność i temperaturę niezbędną dla zachowania świeżości najbardziej wymagających rodzajów sera.
9
Mięsa, wędliny, drób, ryby
W delikatesach Alma oferujemy bogaty wybór najlepszych wędlin z kraju i ze świata. Zachęcamy do skosztowania wyrobów, które zakupiliśmy dla Państwa w toskańskich i hiszpańskich wytwórniach. Nie zapomniano również o tradycyjnych polskich recepturach.
10
Kuchnia Ligurii Specjalnie dla Państwa sprowadzamy oliwy tłoczone przez prawdziwych fachowców i pasjonatów oliwy. Rodzinne przedsiębiorstwo Frantoio Sant`Agata di Oneglia należy do elity wytwórców oliwy. Od pokoleń wytwarza najwyższej jakości oliwę z oliwek taggiasche extra vergine. Produkty z Ligurii to także wspaniałe kremy, pasty warzywne i sosy pesto o niepowtarzalnych smakach.
11
Alkohole Blisko gatunków wina, 70 rodzajów whisky łącznie z whisky single malt, szampan Dom Perignon czekają na koneserów doskonałych trunków. Drewniane regały na butelki i wyrafinowany wystrój wnętrz pozwalają poczuć się jak na zakupach w jednej z najlepszych winnic.
12
Humidor Wielbiciele cygar wiedzą, że w Polsce niewiele jest takich miejsc jak nasze humidory wykonane z drzewa cedrowego. Idealnie dobrany poziom wilgotności i stabilna temperatura sprawiają, że cygara zachowują swój niepowtarzalny smak i aromat. Zapewniamy doskonały wybór zarówno dla aficionado jak i dla początkujących. Szczególnie warte polecenia są najwyższej jakości cygara sprowadzane z Kuby dla delikatesów Alma.
13
Krakowski Kredens – own brand
r. – powstaje pierwsza marka własna Alma Market – Krakowski Kredens Własne sklepy i punkty sprzedaży Krakowski Kredens to obecnie 34 samodzielne sklepy oraz 29 punktów sprzedażowych (format shop-in shop) w Delikatesach Alma Lokalizacje Prestiżowe dzielnice handlowe oraz główne ulice Centra handlowe
14
Konkurencyjność i innowacje
Własna marka premium – Krakowski Kredens ponad 200 produktów z galicyjskiej tradycji kulinarnej Najwyższa jakość tradycyjne przepisy produkowane specjalnie dla Almy przez małych wytwórców z regionu Szeroka gama produktów – od wędlin, przez konfitury, soki i nalewki Samodzielny sklep – na zewnątrz Samodzielny sklep- wewnątrz Stoisko w delikatesach
15
Konkurencyjność i innowacje
Własny import: 2,000 – liczba produktów importowanych wyłącznie dla Almy 100 – przybliżona liczba dostawców z różnych krajów Wyłączny Import – kluczowe grupy produktów i państwa świeże sery i szynki słodycze i ciastka makarony i sosy oliwki i oleje z oliwek kawy i herbaty Włochy Kraje Beneluksu Niemcy Francja Hiszpania Wielka Brytania Grecja Sri Lanka inne
16
Wyłączny import z Włoch
Wędliny włoskie Prosciutto di Parma Szeroki wybór serów włoskich Oliwy z oliwek Frantoio Santa Agata d`Oneglia Kawa Corsini
17
Wyłączny import z Francji
Wątróbki gęsie i kacze – Volvestre Lemoniady – Lorina
18
Ekskluzywny import z Wielkiej Brytanii
19
Klub Konesera – Program Lojalnościowy
Ekskluzywny program dla Klientów Delikatesów Alma stały, spersonalizowany kontakt z Klientami system zbierania punktów poprzez Kartę Klubu Konesera Katalog z ekskluzywnymi nagrodami, dostępnymi tylko w ramach Programu Lojalnościowego unikatowe promocje i wydarzenia organizowane wyłącznie dla Członków Klubu Konesera współpraca z licznymi Partnerami i luksusowymi markami
20
Innowacyjna sprzedaż – sklep internetowy
Dostępny w 11 miastach – najszersza sieć dystrybucji spośród polskich sklepów internetowych Szeroka gama dostępnych produktów – artykułów, w tym także produkty importowe „Tylko w Alma” Dogodne godziny dostawy domowej Różne opcje płatności
21
Komunikacja Promocja i reklama Kampanie telewizyjne
2009: Wiosna spotów; Zima spotów spotów; ZIma spotów 2011 – 600 spotów, product placement czasopisma ogólnopolskie (Newsweek, Elle, Forbes, InStyle, Pani, Twój Styl) ponad 15 tytułów o zróżnicowanym profilu reklamy w dziennikach regionalnych – dostosowane do lokalizacji sklepów i ich zasięgu kampanie outdoorowe – ponad 100 billboardów rocznie; silne regionalne kampanie kampanie w lokalnych stacjach radiowych – dostosowane do lokalizacji sklepów i ich zasięgu inne działania Promocja i reklama
22
Komunikacja wizerunkowa i produktowa – magazyny lifestylowe
23
Tylko w Almie / Exclusively in Alma
Wewnętrzne wydawnictwo dedykowane produktom importowym, dostępnym Tylko w Almie Opisy kuchni świata, dań, prezentacja wybranych produktów available in all Alma Delicatessen
24
Materiały sklepowe – gazetki promocyjne oraz magazyn Dolce Vita
25
e-mail: info@almamarket.pl
ALMA MARKET S.A. Cracow, ul. Pilotów 6 POLAND tel fax:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.