Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kampania Internetowa. Total recipientsTotal openedTotal clicksTotal opened (%)CTR 138 1777 5381 2725,50,9 Mailing.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kampania Internetowa. Total recipientsTotal openedTotal clicksTotal opened (%)CTR 138 1777 5381 2725,50,9 Mailing."— Zapis prezentacji:

1 Kampania Internetowa

2 Total recipientsTotal openedTotal clicksTotal opened (%)CTR ,50,9 Mailing

3 Emisje: Zasięg: CTR: 0,18 Pakiety odsłonowe

4 Targetowanie behawioralne Emisje: Zasięg: CTR: 0,25

5 Onet.pl Statystyki sekcji: UU 481 PV 862 Statystyki boxu: PV Przekierowania: 871 Babyboom.pl Przekierowania z serwisu: Google AdWords Przekierownia CPC Facebook Przekierowania Obecności stałe

6 Kampania Internetowa Medium:VVIVIIVIIIIXXXIXII Glossymedia Targetowanie Behawioralne Dziecko.onet.pl Box sponsorski Babyboom.pl AdWords Facebook Mailing Kontakty TOTAL* Przekierowania TOTAL N/D: Facebook.com, babyboom.pl, google

7 Kampania Radiowa

8 PARAMETRY KAMPANII WYNIKI OGÓLNA LI. SPOTÓW39 ZASIĘG SKUM.%44,24 LICZBA OSÓB (000)953 L. KONTAKTÓW (000)4 630 ŚR, CZĘSTOTLIWOŚĆ4,9 GRP214,9 CPT10,80 CPT*52,45 CPP233 CPRP (1+)1 130,20 Flight majFlight wrzesień PARAMETRY KAMPANII WYNIKI OGÓLNA LI. SPOTÓW45 ZASIĘG SKUM.%47,37 LICZBA OSÓB (000)1 043 L. KONTAKTÓW (000)5 226 ŚR, CZĘSTOTLIWOŚĆ5,0 GRP237,3 CPT14,36 CPT*71,93 CPP316 CPRP (1+)1 583,81 DAR:Marzec11-Maj 11 DZIENNICZEK:Spring Fall 2010 G.CELOWA:20:49,kobiety,1000+/pc BAZA:National GRP:P,W,Ś,C,P,S,N PRÓBA:1 420 % POPULACJI:7,29 DAR:Grudz.10-Luty11 DZIENNICZEK:Spring Fall 2010 G.CELOWA:20:49,kobiety,1000+/pc BAZA:National GRP:P,W,Ś,C,P,S,N PRÓBA:1 379 % POPULACJI:7,13 Kampania Radiowa

9 Tytuł:VVIVIIVIIIIX Radio Zet / spoty GRP w miesiącach 214,9237,3 TOTAL GRP 452,2 Kampania Radiowa

10 Kampania telewizyjna

11 Analysis: Programmes Reported date(s): ; Selected channel(s): TVN; TVN Style; Selected target(s): All, 16-49Universe: Cases: All, 4+Universe: Cases: ChannelDescriptionMonthTargetAMRAMR %RCHRCH %SHR % TVNDZIEN DOBRY TVNMayAll, ,85% ,67%18,69% TVNDZIEN DOBRY TVNMayAll, ,92% ,03%15,57% TVN Style ZDROWA MAMA - ZDROWE DZIECKO /PROG.PORAD.POL./ MayAll, ,02% ,03%0,13% TVN Style ZDROWA MAMA - ZDROWE DZIECKO /PROG.PORAD.POL./ MayAll, ,03% ,04%0,18% TVN Style ZDROWA MAMA - ZDROWE DZIECKO /PROG.PORAD.POL./ JuneAll, ,06% ,08%0,52% TVN Style ZDROWA MAMA - ZDROWE DZIECKO /PROG.PORAD.POL./ JuneAll, ,04% ,07%0,32% Program dedykowany w TVN Style

12 Analysis: Programmes 7 of 7 days included; Reported date(s): ; ; ; ; ; ; ; Selected channel(s): TVN; Selected target(s): All, 16-49Universe: Cases: All, 4+Universe: Cases: DescriptionMonthDateTargetAMRAMR %RCHRCH %SHR % DZIEN DOBRY TVNMay All, ,96% ,38%17,13% DZIEN DOBRY TVNMay All, ,15% ,25%14,99% DZIEN DOBRY TVNMay All, ,57% ,07%20,09% DZIEN DOBRY TVNMay All, ,78% ,26%18,41% DZIEN DOBRY TVNMay All, ,52% ,51%22,96% DZIEN DOBRY TVNMay All, ,56% ,04%17,55% DZIEN DOBRY TVNJune All, ,73% ,82%21,09% DZIEN DOBRY TVNJune All, ,59% ,79%17,65% DZIEN DOBRY TVNJune All, ,50% ,07%16,17% DZIEN DOBRY TVNJune All, ,69% ,48%14,27% DZIEN DOBRY TVNSeptember All, ,78% ,76%16,28% DZIEN DOBRY TVNSeptember All, ,90% ,72%14,48% DZIEN DOBRY TVNSeptember All, ,36% ,23%20,16% DZIEN DOBRY TVNSeptember All, ,35% ,13%16,40% Dzień Dobry TVN

13 Kampania prasowa

14 Twój Styl TG: K, 25-40, miasta 100tyś.+, średnie+, średnie+. Posiadająca dziecko w wieku do 4 lat. K, 25-40, miasta 100tyś.+, średnie+. Posiadająca dziecko w wieku do 4 lat CPWCCSAFF Twój Styl18,27%34,43%318 Liczba zaplanowanych emisji: 2 Liczba zrealizowanych emisji: 2 GRP kampanii w TG: 36,5 Fale: październik 2010 : wrzesień 2011 (wielkość: )

15 K, 25-40, miasta 100tyś.+, średnie+. Posiadająca dziecko w wieku do 4 lat CPWCCSAFF Mamo to ja19,83%36,57%528 Fale: styczeń 2011 : grudzień 2011 (wielkość: ) Liczba zaplanowanych emisji: 2 Liczba zrealizowanych emisji: 2 GRP kampanii w TG: 39,66 TG: K, 25-40, miasta 100tyś.+, średnie+, średnie+. Posiadająca dziecko w wieku do 4 lat. Mamo to ja

16 Tytuł:VVIVIIVIIIIX Mamo to ja Twój Styl TOTAL GRP 76,16 Kampania prasowa

17 Kampania outdoorowa

18 Liczba nośników: Billboard szt Super szt Super szt Parametry mediowe kampanii* Zasięg 1+ 37,59 % Zasięg 1+ w liczbie osób Zasięg 3+ 5,06 % Średnia liczba kontaktów na 1 widza kampanii 13 * Na podstawie AMSMetrics Liczba kontaktów Budżet ,00 zł CPT 4,14 zł


Pobierz ppt "Kampania Internetowa. Total recipientsTotal openedTotal clicksTotal opened (%)CTR 138 1777 5381 2725,50,9 Mailing."

Podobne prezentacje


Reklamy Google