Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

OFERTA SPONSORSKA 2007. Chcielibyśmy Państwa zainteresować naszą ofertą dotyczącą wspierania niezwykle popularnej dyscypliny na świecie, w Polsce i w.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "OFERTA SPONSORSKA 2007. Chcielibyśmy Państwa zainteresować naszą ofertą dotyczącą wspierania niezwykle popularnej dyscypliny na świecie, w Polsce i w."— Zapis prezentacji:

1 OFERTA SPONSORSKA 2007

2 Chcielibyśmy Państwa zainteresować naszą ofertą dotyczącą wspierania niezwykle popularnej dyscypliny na świecie, w Polsce i w naszym regionie, mianowicie żużla. Gdański Klub Żużlowy Wybrzeże jest spadkobiercą tradycji wcześniejszych klubów z tego miasta – Neptuna, Legii i GKS Wybrzeże. Został założony w 2006 roku, za cel stawiając sobie przejrzystość finansową, a także budowę pozytywnego wizerunku klubu wśród tysięcy naszych kibiców czy w mediach. Na czele klubu stoją młode osoby, z odpowiednimi kwalifikacjami, żądne sukcesów, od najmłodszych lat kibicujące gdańskiej drużynie. Mamy na koncie już pierwszy sukces. Awansowaliśmy do pierwszej ligi. W sezonie 2007 planujemy zakwalifikować się do grona najlepszych zespołów w Polsce. Żużel to jednak kosztowny sport i bez sponsorów trudno o dobre wyniki. Stąd nasza propozycja współpracy. Licząc na odpowiedź, pozostajemy do dyspozycji. Odpowiemy na każde Państwa pytanie. Niezbędne informacje na nasz temat dostępne zostały zawarte w ofercie sponsorskiej. W imieniu Zarządu GKŻ Wybrzeże Maciej Polny ul. Zawodników Gdańsk tel fax

3 Gdańska drużyna żużlowców istnieje już ponad 50 lat. Przez ten okres zaszczytu reprezentowania naszych barw doświadczyło wielu znamienitych żużlowców, którzy rozsławiali Klub, miasto i nasz kraj na arenach rodzimych, jak i światowych. Najwybitniejsi zawodnicy reprezentujący Klub na żużlowych torach to: Zenon Plech, Tomasz Gollob, Mirosław Berliński, Tony Rickardsson (Szwecja), Marian Kaiser, Zbigniew Podlecki, Grzegorz Dzikowski, Jarosław Olszewski, Henryk Żyto, Nicki Pedersen (Dania) i Greg Hancock (USA). Wybrzeże ma w swoim dorobku m.in: 4 srebrne i 2 brązowe medale drużynowych mistrzostw Polski. Żużlowcy znad Bałtyku wywalczyli także drużynowy puchar Polski. W 1983 roku Wybrzeże zdobyło tytuł młodzieżowych drużynowych mistrzów Polski. Na arenie międzynarodowej największe sukcesy odnosili: Zenon Plech w 1979 roku (srebrny medal indywidualnych mistrzostw Świata, 3 medale mistrzostw Świata par, 2 brązowe krążki drużynowych mistrzostw Świata), Marian Kaiser i Zbigniew Podlecki (obaj byli złotymi medalistami drużynowych mistrzostw Świata – M. Kaiser w roku 1961, Z. Podlecki dwa lata później), Krzysztof Cegielski (srebrny medal indywidualnych mistrzostw Świata juniorów z roku 2000, trzecia lokata w indywidualnych mistrzostwach Europy). Żużlowcy z Gdańska zdobywali złote medale indywidualnych mistrzostw Polski w kategorii zarówno seniorów, jak i młodzieżowców. Nie zabrakło również zwycięstw w mistrzostwach Polski par klubowych czy drużynowym pucharze Polski. Nasi zawodnicy zwyciężali także prestiżowe rozgrywki o Złoty, Srebrny i Brązowy Kask.

4 GDAŃSKI KLUB ŻUŻLOWY WYBRZEŻE Siedziba: Gdański Klub Żużlowy Wybrzeże ul. Zawodników Gdańsk NIP: REGON: Nr konta Zarząd Klubu: Prezes: Maciej Polny Wiceprezes: Błażej Karwowski Członek Zarządu: Romuald Owsiany Dyrektor: Marcin Skabowski Kierownik zespołu: Mirosław Berliński Trener: Romuald Łoś Biura i stadion: ul. Zawodników 1 tel. (058) (058) fax (058)

5 Proponujemy Państwu następujące formy reklamy: -zamieszczenie elementów reklamowych na strojach i motocyklach - logo sponsora będzie widoczne podczas wszystkich biegów i w parku serwisowym, publiczność skupia swoją uwagę na zawodnikach, przez co podświadomie kojarzy symbole występujące na ich strojach z takimi cechami jak waleczność, zwycięstwo, -powierzchnię reklamową na budynkach klubowych, banerach na bandzie, płycie stadionu i jego koronie – tutaj logo czy reklama sponsora jest widoczna przez cały czas trwania zawodów, przykuwa szczególnie uwagę podczas przerw pomiędzy biegami i współtworzy atmosferę stadionu, -reklama dźwiękowa – polega na wymienieniu nazwy sponsora w trakcie zawodów, -reklama na tablicy świetlnej nad bramą maratońską – polega na zamieszczeniu logotypu oraz tekstów reklamowych na tablicy świetlnej w trakcie zawodów, -reklama w mediach – ściśle współpracujemy z prasą (Dziennik Bałtycki, Gazeta Wyborcza, Tygodnik Żużlowy, Przegląd Sportowy), telewizją (TVP, Puls, Polsat Sport), radiem (Radio Gdańsk, HIT FM) i portalami internetowymi (m.in. SportoweFakty.pl), -reklama na tablicy wykorzystywanej podczas wywiadów w TV, -reklama na publikacjach klubowych - polega na zamieszczeniu logotypu oraz reklam na biletach, karnetach i w programach zawodów, -biegi sponsorowane - sponsoring wybranego przez siebie biegu.

6 Nasz stadion położony jest w centrum Gdańska, przy drodze wylotowej na Warszawę Oprócz zawodów żużlowych odbywają się na nim także inne imprezy, m.in. Prolog Samochodowego Rajdu Kaszub Dane stadionu: Pojemność stadionu – ok. 15 tys. miejsc Długość toru – 349 metrów Szerokość toru - 10 m (proste), 15 m (łuki) Typ nawierzchni – granitowa PLAN STADIONU I OTOCZENIA

7 Aktualna kadra zawodnicza GKŻ Wybrzeże Gdańsk (może ulec rozszerzeniu) SENIORZY: Krzysztof JabłońskiPolska Artur PietrzykPolska Tomasz Chrzanowski Polska Grzegorz Knapp Polska OBCOKRAJOWCY: Bjarne Pedersen Dania Andy Smith Anglia Gary Havelock Anglia JUNIORZY: Andriej KarpowUkraina Grzegorz DzikPolska Billy ForsbergSzwecja Andriej Kobrin Ukraina Damian SperzPolska Maciej GórskiPolska Paweł Kołodziejczyk Polska

8 Żużel to druga po piłce nożnej w Polsce dyscyplina sportu pod względem oglądalności. Jednak w przeciwieństwie do piłki nożnej każde zawody mają charakter pikników. Uczestniczą w nich całe rodziny. Ważne jest to, że stadiony żużlowe w Polsce wolne są od przemocy, a doping kilkunastotysięcznej widowni żywiołowy i kulturalny. Z kolei każdy wyścig to emocje dla kibiców, utożsamiających się ze swoją drużyną, a więc i z firmami z nią współpracującymi. Sponsoring zawodów sportowych doskonale uzupełnia standardowe działania reklamowe, wpływa korzystnie na budowanie wizerunku firmy w regionie, ponadto poprzez relacje telewizyjne, radiowe i prasowe sprawia, że ta forma reklamy jest najtańszym sposobem dotarcia do potencjalnego odbiorcy. Istotnym elementem wpływającym na atrakcyjność zawodów żużlowych w Polsce jest fakt udziału w nich czołówki światowej, z aktualnym mistrzem świata na czele.

9 Przedstawiamy wizualizację powierzchni reklamowych na kombinezonach i plastronach zawodników W zależności od wybranej opcji sponsoringu Państwa firmie przysługiwały będą zróżnicowane powierzchnie reklamowe. PLASTRON KOMBINEZON

10 Poniżej prezentujemy pakiety sponsorskie wraz z ich cenami: 1. Pakiet Brązowy - około zł netto na sezon -Baner umieszczony na bandzie lub na płycie, -Reklama dźwiękowa w trakcie zawodów, -Udostępnienie logotypu i nazwy klubu w publikacjach firmowych, 2. Pakiet Srebrny – około zł netto na sezon -Pakiet Brązowy + dwa banery na koronie stadionu (jednostkowy), -Reklama w publikacjach klubowych (programy i bilety), -Podkreślenie roli sponsora w audycjach radiowych i telewizyjnych oraz w prasie poprzez publikację logo sponsora, -Możliwość przeprowadzenia akcji promocyjnych na terenie stadionu w trakcie trwania zawodów. 3. Pakiet Złoty – około zł netto na sezon -Pakiet Srebrny + Logotyp na ściance do oficjalnych wywiadów, -Logo na strojach zawodników lub plastronach, -Banery na koronie + reklamy stojące na płycie boiska (do uzgodnienia liczba), - Prestiżowy dwustronny baner stały umieszczony na koronie boiska, widoczny zarówno ze stadionu, jak i od ul. Elbląskiej (droga wylotowa do Warszawy), -Udział zawodników w akcjach promocyjnych firmy. 4. Pakiet – SPONSOR GŁÓWNY – od zł netto na sezon -do indywidualnych negocjacji z wykorzystaniem wszystkich narzędzi reklamowych oferowanych przez klub 5. Biegi sponsorowane – 800 zł netto za 1 bieg - Sponsor może także wykupić tzw. bieg sponsorowany, wówczas logo jego firmy pojawi się w oficjalnych materiałach zawodów rozdawanych wszystkim kibicom, a nazwa firmy zostanie ogłoszona przez spikera przed i po biegu. Reklamy i banery zostaną wykonane na koszt zleceniodawcy Wymienione kwoty jak i elementy wchodzące w skład poszczególnych pakietów podlegają negocjacjom.

11 Program SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE powstał z myślą o wszystkich, którzy chcieliby wesprzeć klub. Opiera się na miesięcznych składkach wpłacanych na konto Klubu. Od wysokości zadeklarowanej kwoty zależą świadczenia, które zapewnia klub. Wykaz świadczeń i wysokość składek zawiera poniższa tabela. PROGRAM SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE 2007 SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE PAKIETY SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE - ZWYKŁY SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE - BRĄZOWY SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE - SREBRNY SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE - ZŁOTY SPONSOR GKŻ WYBRZEŻE - VIP 300 PLN600 PLN1 000 PLN2 000 PLN4 000 PLN KARNET Bezpłatny wstęp na wszystkie imprezy w sezonie szt.4 szt. 8 szt.15 szt. KARNET VIP Bezpłatny wstęp na wszystkie imprezy w sezonie 2007, specjalne miejsce na trybunie VIP, miejsce parkingowe, wejście do parku maszyn, poczęstunek 1 szt. 2 szt.4 szt. REKLAMA W PUBLIKACJACH KLUBOWYCH Miejsce na logo w programie zawodów 1 moduł2 moduły4 moduły5 modułów 10 modułów WYŚCIGI SPONSOROWANE Logo firmy przy tabeli biegów---1 logo2 logo REKLAMA DŹWIĘKOWA Spot reklamowy lub informacja o firmie czytana przez spikera 1 raz podczas meczu 2 razy podczas meczu 4 razy podczas meczu 10 razy podczas meczu 20 razy podczas meczu REKLAMA W INTERNECIE Logo firmy na stronie internetowej Klubu wraz z linkiem 1 moduł 2 moduły4 moduły8 modułów REKLAMA NA MURAWIE Tablica reklamowa dwustronna na murawie stadionu --1 szt.2 szt.4 szt. REKLAMA NA BANDZIE Baner umieszczony na bandzie szt. REKLAMA NA KORONIE STADIONU Baner umieszczony na tablicach reklamowych usytuowanych na koronie stadionu szt. REKLAMA W MEDIACH Logo firmy w prasie, informacja w radio lub telewizji -1 szt.2 szt.4 szt.8 szt. MIEJSCE W RADZIE PATRONÓW KLUBÓW Miejsce w radzie wspierającej Klub złożonej z przedstawicieli sponsorów ---1 osoba2 osoby

12 Cennik reklamowy – sezon Tablica reklamowa (2m x 4m) na koronie stadionu – 5000 zł/sezon 2.Powierzchnia na bandzie (moduł 5m x 0,9m ) – 5000 zł/sezon 3.Tablica reklamowa, dwustronna na płycie stadionu (3m x 1m) – 4000 zł/sezon 4.Baner reklamowy poziomy na płycie boiska 500zł/m2 5.Rewers biletu wstępu (nakład około 100 tyś.) – zł/sezon 6.Reklama w programie zawodów (format A5) – ¼ strony – 500 zł, ½ strony – 800 zł, cała strona – 1000 zł 7.Powierzchnia reklamowa na stronie klubu w kolumnie sponsorzy drużyny z odnośnikiem na stronę sponsora – 1000 zł/sezon 8.Inne formy reklamy podczas meczu (balony, stoiska promocyjne, rozdawanie ulotek, degustacje, itp.) do uzgodnienia 9.Biegi sponsorowane – 800 zł 10.Reklama dźwiękowa podczas meczu – 200 zł/ 1 emisja 11.Logo sponsora na plakatach informujących o meczu – 300 zł/ 1 emsija Podane ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć podatek VAT. Koszty wykonania reklam ponosi reklamodawca.

13 Terminarz rundy zasadniczej I ligi - sezon poniedziałek Runda I: LOTOS Gdańsk – Stal Gorzów niedziela Runda II: Start Gniezno – LOTOS Gdańsk niedziela Runda III: LOTOS Gdańsk – TŻ Lublin niedziela Runda IV: PSŻ Poznań – LOTOS Gdańsk czwartek Runda V: LOTOS Gdańsk – KM Ostrów niedziela Runda VI: RKM Rybnik – LOTOS Gdańsk niedziela Runda VII: GTŻ Grudziądz – LOTOS Gdańsk niedziela Runda VIII: LOTOS Gdańsk – GTŻ Grudziądz niedziela Runda IX: LOTOS Gdańsk – RKM Rybnik niedziela Runda X: KM Ostrów – LOTOS Gdańsk niedziela Runda XI: LOTOS Gdańsk – PSŻ Poznań niedziela Runda XII: TŻ Lublin – LOTOS Gdańsk niedziela Runda XIII: LOTOS Gdańsk – Start Gniezno niedziela Runda XIV: Stal Gorzów – LOTOS Gdańsk Terminarz rundy finałowej niedziela Runda I: niedziela Runda II: niedziela Runda III: niedziela Runda IV: Dwa z czterech meczy rundy finałowej zostaną rozegrane w Gdańsku Odbędą się również dwa turnieje indywidualne, których data zostanie ustalona w terminie późniejszym. W sezonie 2007 udział publiczności podczas zawodów żużlowych szacowany jest na poziomie 7 – 8 tysięcy.


Pobierz ppt "OFERTA SPONSORSKA 2007. Chcielibyśmy Państwa zainteresować naszą ofertą dotyczącą wspierania niezwykle popularnej dyscypliny na świecie, w Polsce i w."

Podobne prezentacje


Reklamy Google