Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Prezentacja informacyjna Zakopane, maj 2012. Grupa Goal.pl to sieć dwunastu zintegrowanych serwisów piłkarskich. Czytelnikom zapewniamy kompleksową informację

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Prezentacja informacyjna Zakopane, maj 2012. Grupa Goal.pl to sieć dwunastu zintegrowanych serwisów piłkarskich. Czytelnikom zapewniamy kompleksową informację"— Zapis prezentacji:

1 Prezentacja informacyjna Zakopane, maj 2012

2 Grupa Goal.pl to sieć dwunastu zintegrowanych serwisów piłkarskich. Czytelnikom zapewniamy kompleksową informację na temat najsilniejszych lig europejskich, rozgrywek piłkarskich w kraju oraz reprezentacji Polski. Data powstania: kwiecień 2011 roku (część serwisów Grupy funkcjonuje w sieci od 2000 r.) Siedziba: Ostrołęka Kapitał zakładowy: zł Struktura własnościowa: Cezary Brzuzy 65%, Piotr Wąsowski 35% Planowana data przekształcenia w spółkę akcyjną: sierpień 2012 roku Debiut na NewConnect: przełom 2012 i 2013 roku W pigułce

3 Ogólnie o piłce:GOAL.PL Reprezentacja:Kadra.pl Piłka w Polsce: LigaPolska.pl Serwisy specjalne:Euro2012.goal.pl LigaMistrzow.goal.pl LigaEuropejska.goal.pl Transfery.goal.pl lifestyle.goal.pl Forum kibiców:PilkarskieForum.com Piłkarskie video:Eurogol.pl Na drodze dynamicznego rozwoju Ligi zagraniczne:Anglia.goal.pl Bundesliga.goal.pl Czechy.goal.pl Eredivisie.pl Francja.goal.pl PrimeraDivision.pl SerieA.pl Szkocja.goal.pl Kilkunastu profesjonalnych redaktorów, zaangażowani czytelnicy (30 tys. zarejestrowanych) Redaktor naczelny z doświadczeniem z tygodnika Piłka Nożna Kilkadziesiąt profesjonalnych artykułów dziennie (baza liczy już ponad 200 tys. tekstów) Sponsorem strategicznym serwisu jest firma bukmacherska Fortuna, notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie W Internecie od 2000 roku - obecnie jeden z czołowych portali piłkarskich w Polsce. Serwisy i domeny Grupy goal.pl

4 o Unikalne zestawienia statystyczne o Zapowiedzi i relacje z meczów wszystkich najsilniejszych lig europejskich o Galerie zdjęć i fotoreportaże z imprez piłkarskich o Wywiady na wyłączność przygotowywane przez współpracujących z portalem dziennikarzy o Korespondencje z najważniejszych wydarzeń piłkarskich, w tym z finałów Ligi Mistrzów, turniejów Mistrzostw Świata i Europy o Baza ponad sylwetek piłkarzy oraz klubów o Mobilna wersja serwisu Niezbędnik każdego kibica

5 Stały wzrost popularności Unikalni użytkownicy* 8,5 mln odsłon miesięcznie Unikalni użytkownicy * liczba niepowtarzalnych odwiedzających stronę www w określonych zakresach czasowych

6 Profesjonalny zespół zarządzający Piotr Wąsowski - Przewodniczący Rady Nadzorczej W latach pracował w wydawnictwie Parkiet, m.in. na stanowisku redaktora naczelnego miesięcznika Profesjonalny Inwestor. W latach współtworzył sukcesy wprowadzanych na giełdę spółek internetowych: Bankier.pl, Grupa Nokaut S.A. i Digital Avenue S.A.. W Bankier.pl i Digital Avenue S.A. pełnił funkcję Prezesa Zarządu, natomiast w Grupie Nokaut S.A. zasiadał w Radzie Nadzorczej oraz wspierał spółkę jako Business Angel. We wszystkich tych spółkach był także jednym ze współzałożycieli i/lub udziałowców. Cezary Brzuzy - Redaktor Naczelny i Członek Zarządu W latach pracował jako redaktor portalu internetowego tygodnika Piłka Nożna. Był akredytowanym dziennikarzem na piłkarskich Mistrzostwach Świata w Niemczech w 2006 roku oraz na Mistrzostwach Europy w 2008 roku w Austrii i Szwajcarii. Od 2000 roku zaangażowany w rozwój projektu Goal.pl.

7 goal.pl zakłada dynamiczny wzrost wyników w kolejnych latach Prognozy finansowe

8 Otoczenie rynkowe i szanse

9 o Kilkanaście nowych stadionów w budowie lub właśnie ukończonych; o 80% kibiców sportowych interesuje się przede wszystkim piłką nożną; o Łączna liczba widzów na stadionach Ekstraklasy przekroczyła w minionym sezonie 2 miliony i powinna nadal znacząco wzrastać; o Dwucyfrowy coroczny wzrost liczby widzów na meczach piłkarskich; o Wzrost bezpieczeństwa na stadionach przyciąga nowych widzów; o EURO motor napędowy w pozyskaniu nowych kibiców; o Mecze rozgrywane w ramach Euro 2012 planuje oglądać 83% Polaków; o Spodziewany bardzo duży wzrost zainteresowania piłką nożną w Polsce po EURO 2012; o Bardzo duży potencjał wzrostu w porównaniu do krajów Europy Zachodniej; Duży potencjał rynku piłki nożnej w Polsce

10 Przychody Ekstraklasy (w mln zł)Przychody Wielkiej Piątki w sezonie (mln EUR)

11 Ustawa bukmacherska - nowa szansa dla portali sportowych Bukmacherzy większość swoich działań marketingowych i reklamowych prowadzą przez sport: Sponsoring drużyn i lig (np. kontrakt bet-at-home z Wisła Kraków za 4 mln zł i Betclicka z Lechem Poznań także za 4 mln zł), informacje o usługach firm bukmacherskich na obiektach sportowych i portalach o tematyce sportowej. Partnerstwo strategiczne i sponsoring (m.in. Internetowych serwisów sportowych) Bardzo wysokie nakłady na marketing i reklamę (bet-at-home zwiększył wydatki na ten cel w 2011 roku do 41 mln euro, z 36,6 mln euro rok wcześniej) W ramach nowej ustawy, która weszła w życie w lipcu 2011 roku, bukmacherzy w Polsce mogą: Legalnie oferować zakłady w Internecie (jeśli otrzymają licencję) Informować o swoich usługach poprzez sponsorowanie również portali sportowych jak goal.pl Co to oznacza dla goal.pl Wejście na polski, uregulowany już rynek, największych bukmacherów zagranicznych Pozyskanie części budżetów sponsorskich i reklamowych bukmacherów zainteresowanych polskim rynkiem

12 Wysokie wyceny portali sportowych o Przejęcie w lutym 2011 roku przez Perform Group Plc największego na świecie portalu piłkarskiego Goal.com za 30 mln USD. Założony w 2005 portal dostarcza 600 tys. artykułów rocznie w 15 językach. Posiada 16 mln unikalnych użytkowników miesięcznie; o Zakup Watch and Trade - za przejęcie pełnej kontroli nad portalem prowadzącym transmisje video online Perform Group Plc zapłaciła 610 tys. funtów w gotówce oraz do 5,85 mln funtów w zależności od wypracowanego przez W&T EBITDA w kolejnych latach; o Przejęcie Global Sport Media przez Perform Group Plc – 51% akcji w 2009 roku za 500 tys. euro, zakup pozostałego pakietu akcji w 2011 roku za 4,3 mln euro (lub za inną kwotę, która zostanie ustalona po wynikach finansowych za 2011 r.) GSM prowadzi portal soccerway.com, który posiada 3,5 mln unikalnych użytkowników i 90 mln osłon w ciągu miesiąca; o Kupno przez Perform Group Plc w grudniu 2011 Spox Media za 3,5 mln euro. Spox Media jest właścicielem m.in. serwisu sportowego Spox.com;

13 Wsparcie współwłaściciela - WasowskiVentures - mającego ogromne doświadczenie w budowaniu wartości w Internecie

14 Strategia

15 Strategia rozwoju o Goal.pl zamierza rozwijać się zarówno organicznie, jak i przez akwizycje o Główny cel to zwiększenie zasięgu, korzystając z szybkiego rozwoju rynku piłkarskiego w Polsce i popularności EURO 2012 o Planowane 2-3 akwizycje, które znacząco zwiększą zasięg o Nowe produkty: e-commerce artykułów sportowych oraz biletów/karnetów na mecze sportowy portal społecznościowy na bazie użytkowników goal.pl o Dynamiczny wzrost wyników finansowych

16 Docelowy model biznesu Grupy goal.pl Grupa medialna Obecne portale Akwizycje portali sportowych, głównie związanych z piłką nożną E-commerce Sprzedaż artykułów sportowych w sklepie internetowym Sprzedaż biletów i karnetów na najważniejsze wydarzenia sportowe Społeczności Pierwszy w Polsce portal społecznościowy dla fanów piłki nożnej stworzony na bazie unikalnych użytkowników goal.pl

17 Informacje dla inwestorów

18 Harmonogram debiutu na NewConnect

19 Dlaczego warto zainwestować w goal.pl o Jeden z najbardziej popularnych i rozpoznawalnych w Polsce portali o piłce nożnej o rosnącej liczbie unikalnych użytkowników o Ciągły wzrost zainteresowania piłką nożną w naszym kraju, którego ważnym czynnikiem jest także organizacja EURO 2012 o Doświadczony i sprawdzony zespół zarządzający o Jasna wizja rozwoju (akwizycje plus e-commerce) o Prognozowany dynamiczny wzrost wyników finansowych

20 Piotr Wąsowski tel Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Prezentacja informacyjna Zakopane, maj 2012. Grupa Goal.pl to sieć dwunastu zintegrowanych serwisów piłkarskich. Czytelnikom zapewniamy kompleksową informację"

Podobne prezentacje


Reklamy Google