Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Rekrutacja
2
Rekrutacja Szkołę do udziału w Projekcie zgłasza dyrektor poprzez złożenie on-line kwestionariusza zgłoszeniowego w terminie do r. Szkoły deklarujące udział w Projekcie są zobowiązane do uczestnictwa we wszystkich częściach Projektu do końca jego trwania.
3
Kryteria naboru do Projektu
Udział w Projekcie zadeklarować powinno średnio 7 nauczycieli ze szkoły przystępującej do udziału w Projekcie, uczących poniższych przedmiotów w grupie uczniów rozpoczynających naukę w roku szkolnym 2010/2011: matematyki, fizyki, chemii, biologii, geografii, języka angielskiego, informatyki (nauczyciel informatyki może być również opiekunem Projektu ze strony szkoły), przedsiębiorczości (WOS) oraz pedagog szkolny. W Projekcie muszą uczestniczyć wszyscy uczniowie klas pierwszych gimnazjum, rozpoczynający naukę w roku szkolnym 2010/2011, aż do zakończenia Projektu w roku szkolnym 2012/2013. Szkoła udostępni uczniom w godzinach pozalekcyjnych pracownię komputerową wyposażoną w sprzęt spełniający wymagania określone w Regulaminie rekrutacji. Deklaracja przez szkołę chęci współpracy z instytucjami lokalnymi.
4
Jak stać się uczestnikiem Projektu – trzy kroki dyrektora szkoły
zapoznanie się z Regulaminem rekrutacji dostępnym na stronie internetowej wypełnienie formularza rejestracji zgłoszeń w wersji on-line oraz przesłanie zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do r., podpisanie umowy o współpracy na konferencji dla dyrektorów szkół w lutym 2010 r.
5
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Kontakt Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Al. Jerozolimskie 136 Warszawa Biuro Projektu tel. (22) faks (22)
6
Zapraszamy do udziału w Projekcie
Zespół projektu e-Akademia Przyszłości
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.