Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

INNOWACJA WSPÓŁPRACA HARMONIA FRAJDA SOLIDNE PODSTAWY.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "INNOWACJA WSPÓŁPRACA HARMONIA FRAJDA SOLIDNE PODSTAWY."— Zapis prezentacji:

1

2 INNOWACJA WSPÓŁPRACA HARMONIA FRAJDA SOLIDNE PODSTAWY

3 Co usłyszą Uczestnicy? TO PODRÓŻ JEST NAGRODĄ: POSZUKIWANIA SĄ RÓWNIE WARTOŚCIOWE, JAK CEL, DO KTÓREGO DĄŻYSZ. JAZZ JEST HARMONIJNYM DIALOGIEM POMIĘDZY WYBITNYMI SPECJALISTAMI. KAŻDY CZŁOWIEK JEST UNIKALNĄ JEDNOSTKĄ, KTÓRA JEDNAK NIE MOŻE ŻYĆ BEZ INSPIROWANIA SIĘ INNYMI. JAZZ JEST INNOWACJĄ: NA BAZIE ZNANYCH STANDARDÓW TWORZYMY ŚWIEŻE, NOWE ROZWIĄZANIA.

4 Jaki jest przebieg spotkania? Innowacyjność jako szereg wielu drobnych, codziennych zmian: dlaczego warto otworzyć się na improwizowanie (również w biznesie), zamiast szukać spektakularnych przełomów? Koncepcja jam sessions, czyli jak wykorzystywać różnorodność i wzajemnie podkręcać innowacyjność w zespole? Rola solisty, rola sekcji rytmicznej i zaskakująca opowieść o kontrabasistach, czyli znaczenie różnych ról zespołowych podczas poszukiwania nowych rozwiązań. Najlepszy jazz to prosty jazz, czyli jak nie przekombinować w innowacyjności?

5 Dlaczego warto? Ciepły, poruszający dialog muzyczno-biznesowy, przeplatany świetną muzyką graną na żywo na fortepianie. Od prostych melodii do wspaniałych, jazzowych improwizacji: pokazanie na muzycznej metaforze, na czym polega zdrowa innowacyjność. Współprowadzi Włodzimierz Nahorny – legendarny muzyk jazzowy oraz twórca znanych przebojów muzyki popularnej. Prestiżowe wydarzenie, wspierające spotkania top menedżerów lub kluczowych partnerów firmy.

6 O Szymonie DOŚWIADCZENIE KONFERENCYJNE: Mówca biznesowy od 1997 r, prowadził niemal 400 eventów dla grup do 1200 osób. POWER I ENERGIA: Wystąpienia Szymona są naszpikowane multimediami, błyskotliwymi eksperymentami i wynikami badań. CZUJ BIZNESOWY: Kopalnia biznesowych dobrych praktyk oraz antylekcji (ku przestrodze!). Mnóstwo prostych, łatwych do zapamiętania haseł i studiów przypadków. PEŁNE DOPASOWANIE: Uwzględnienie klimatu i scenariusza wydarzenia. Częste i nienachalne nawiązywanie do sytuacji danej branży i wyzwań Klienta. ZNAJOMOŚĆ NAJNOWSZYCH TRENDÓW: Wieloletni członek prestiżowych amerykańskich stowarzyszeń biznesowych: ISPI, SHRM oraz ATD, z dostępem do najnowszych badań. OBECNOŚĆ W MEDIACH: Autor przeszło 60 artykułów, udzielił około 20 wywiadów, zapraszany jako ekspert przez biznesowe kanały telewizyjne. PRAKTYKA AKADEMICKA: Wykładowca Studium Podyplomowego przy SWPS w Warszawie w latach

7 Kontakt CSA Celebrity Speakers ul. Heweliusza 11 p Gdańsk Centrum Szkoleniowe JET ul. Kopińska Warszawa


Pobierz ppt "INNOWACJA WSPÓŁPRACA HARMONIA FRAJDA SOLIDNE PODSTAWY."

Podobne prezentacje


Reklamy Google