Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ZAUFANIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ STEREOTYPY WSPÓLNY CEL KOMUNIKACJA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ZAUFANIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ STEREOTYPY WSPÓLNY CEL KOMUNIKACJA."— Zapis prezentacji:

1

2 ZAUFANIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ STEREOTYPY WSPÓLNY CEL KOMUNIKACJA

3 Co usłyszą Uczestnicy? DOBRA WSPÓŁPRACA NIE OZNACZA SZTUCZNEJ „KULTURY MIŁOŚCI” I ZAMIATANIA TRUDNYCH TEMATÓW POD DYWAN. NIE DODAWAJ SOBIE ENERGII KOSZTEM INNYCH. KONCENTRUJ SIĘ NA ZADANIACH NAPRAWDĘ POTRZEBNYCH, PRZEKŁADAJĄCYCH SIĘ NA EFEKT FUNKCJONOWANIA CAŁEJ ORGANIZACJI. NIE GADAJ O ODPOWIEDZIALNOŚCI, NIE KIBICUJ. WEJDŹ NA POKŁAD!

4 Jaki jest przebieg spotkania? ZAUFANIE: Siła rażenia stereotypów i „szydery” w codziennym życiu biznesowym. Unikanie hipokryzji korporacyjnej. TWÓRCZY KONFLIKT: Od tapetowania różnicy zdań do zdrowych, twórczych dyskusji i konstruktywnych dialogów: czego możemy się nauczyć od dwóch wielkich rockandrollowców? PRAWDZIWE ZAANGAŻOWANIE: Czym się różni teoretyczne wspieranie od rzeczywistego działania? WSPÓŁODPOWIEDZIALNOŚĆ: Przełamywanie pokusy działań wsobnych i umacniania księstw udzielnych na konkretnych przykładach. ORIENTACJA NA WSPÓLNY CEL: Co się dzieje, gdy skupiamy się na naszej funkcji i specjalizacji, a nie na celu ostatecznym?

5 Dlaczego warto? Wystąpienie oparte na spójnej koncepcji, popartej niemal dwudziestoletnimi badaniami. „Odczarowanie” sloganów dotyczących komunikacji i pracy zespołowej. Idealne na spotkania osób wywodzących się z różnych stanowisk i z różnych obszarów w organizacji. Możliwość zdiagnozowania i nazwania najczęstszych syndromów oraz modeli myślowych, utrudniających współpracę w danej organizacji.

6 O Szymonie DOŚWIADCZENIE KONFERENCYJNE: Mówca biznesowy od 1997 r, prowadził niemal 400 eventów dla grup do 1200 osób. POWER I ENERGIA: Wystąpienia Szymona są naszpikowane multimediami, błyskotliwymi eksperymentami i wynikami badań. CZUJ BIZNESOWY: Kopalnia biznesowych dobrych praktyk oraz antylekcji (ku przestrodze!). Mnóstwo prostych, łatwych do zapamiętania haseł i studiów przypadków. PEŁNE DOPASOWANIE: Uwzględnienie klimatu i scenariusza wydarzenia. Częste i nienachalne nawiązywanie do sytuacji danej branży i wyzwań Klienta. ZNAJOMOŚĆ NAJNOWSZYCH TRENDÓW: Wieloletni członek prestiżowych amerykańskich stowarzyszeń biznesowych: ISPI, SHRM oraz ATD, z dostępem do najnowszych badań. OBECNOŚĆ W MEDIACH: Autor przeszło 60 artykułów, udzielił około 20 wywiadów, zapraszany jako ekspert przez biznesowe kanały telewizyjne. PRAKTYKA AKADEMICKA: Wykładowca Studium Podyplomowego przy SWPS w Warszawie w latach

7 Kontakt CSA Celebrity Speakers ul. Heweliusza 11 p Gdańsk Centrum Szkoleniowe JET ul. Kopińska Warszawa


Pobierz ppt "ZAUFANIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ STEREOTYPY WSPÓLNY CEL KOMUNIKACJA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google