Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

D l a B i b l i o t e k A k a d e m i c k i ch Piotr Antczak ABE Marketing Łódź, czerwiec 2010.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "D l a B i b l i o t e k A k a d e m i c k i ch Piotr Antczak ABE Marketing Łódź, czerwiec 2010."— Zapis prezentacji:

1 d l a B i b l i o t e k A k a d e m i c k i ch Piotr Antczak ABE Marketing Łódź, czerwiec 2010

2 Agenda  Podstawowe informacje o platformie  Modele dostępu  Funkcjonalność

3 ebrary: podstawowe informacje ebrary – platforma książek elektronicznych:  publikacji w wersji elektronicznej  350 wydawców  3000 instytucji na świecie  12,5 miliona czytelników

4 Wydawcy (częściowa lista)  Blackwell Publishing  Cambridge University Press  Columbia University Press  Continuum  Cornell University Press  Elsevier  Facts on File  Greenwood Press  Guilford Press  Harvard University Press  Humana Press  John Wiley & Sons  Johns Hopkins University Press  Manchester University Press  McGill-Queens University Press  McGraw-Hill Book Companies  MIT Press  National Academies Press  New York University Press (NYU Press)  Oxford University Press (UK and USA)  Palgrave Macmillan (US and UK)  Princeton University Press  Random House, Inc.  Rutgers University Press  SAGE Publications  Springer  Stanford University Press  Taylor & Francis Group  Temple University Press  University of California Press  University of Chicago Press  University of Iowa Press  University of Nebraska Press  University of Toronto Press  Walter de Gruyter  Yale University Press

5 Modele dostępu do książek  Opcja 1: Prenumerata kolekcji ebrary  47,000 tytułów podzielonych na 16 kolekcji tematycznych  Prenumerata roczna  Gotowe kolekcje, 10% wzrost liczby tytułów rocznie  Cena uzależniona od FTE  Nieograniczony dostęp sieciowy  Opcja 2: Zakup na własność - dostęp do indywidualnych tytułów  150,000 tytułów  Precyzyjny wybór książek, zakup nowości  Cena uzależniona od konkretnej pozycji książkowej  Roczna opłata za korzystanie z platformy

6 Prenumerata: kolekcje tematyczne Tematyka Liczba tytułów Business and Economics 8,091 Computers and IT 3,188 Education 2,811 Engineering and Technology 4,122 History and Political Science 8,894 Humanities 2,518 Interdisciplinary and Area Studies 4,029 Language Literature and Linguistics 5,193 Law 4,609 Life Sciences 3,011 Medical 2,229 Nursing and Allied Health 2,437 Physical Sciences 2,367 Psychology and Social Work 2,802 Religion Philosophy and Classics 4,259 Sociology and Anthropology 4,200

7 Kolekcja Academic Complete  47,000 tytułów podzielonych na 16 kolekcji tematycznych  Prenumerata roczna  Gotowe kolekcje, 10% wzrost liczby tytułów rocznie  Cena uzależniona od FTE  Nieograniczony dostęp sieciowy  Opcja DASH! (Data Sharing) – alternatywa dla repozytorium: prace doktorskie, magisterskie, roczniki, książki elektroniczne, czasopisma oraz inne lokalnie publikowane dokumenty, do których Uczelnia posiada prawa autorskie.  Brak rocznej opłaty za korzystanie z platformy przy zakupie tytułów na własność

8 Zakup na własność  150,000 dostępnych książek  Nowości wydawnicze z ostatnich 2 miesięcy  Nieograniczony dostęp sieciowy  Dwie opcje dostępu: - jeden jednoczesny użytkownik - nieskończenie wielu jednoczesnych użytkowników  Roczna opłata za korzystanie z platformy

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20 tel: Kontakt


Pobierz ppt "D l a B i b l i o t e k A k a d e m i c k i ch Piotr Antczak ABE Marketing Łódź, czerwiec 2010."

Podobne prezentacje


Reklamy Google