Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA - DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA - DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz."— Zapis prezentacji:

1 Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA - DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz

2 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 2 RAZEM ZMIENIAMY ŚWIAT

3 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 3 CELE STRATEGII Pozyskanie wśród członków i członkiń AI multiplikatorów; Zwiększenie wiedzy wśród uczniów i nauczycieli o Szkolnych Grupach AI; Zainteresowanie mediów tematyką praw człowieka, działalnością AI Polska oraz Szkolnymi Grupami AI; Zwiększenie świadomości w społeczeństwie o tematyce praw człowieka i działalności AI Polska w ramach projektu REAP;

4 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 4 STRATEGIA Określenie grup docelowych oraz narzędzi; Określenie harmonogramu – dostosowanego do roku szkolnego oraz uwzględniający międzynarodowe święta poświęcone prawom człowieka; Określenie kosztorysu działań; Przeprowadzenie badań dotyczących znajomości tematyki praw człowieka, działalności AI Polska, zasad tworzenia i działania Szkolnych Grup AI;

5 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 5 TAKTYKA Stworzenie zespołu zarządzającego projektem; Właściwy dobór narzędzi do odpowiednich grup docelowych; Ścisła współpraca z partnerami i ambasadorami projektu;

6 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 6 GRUPY DOCELOWE CZŁONKOWIE I CZŁONKINIE AMNESTY INTERNATIONAL NAUCZYCIELE MEDIA UCZNIOWIE STUDENCI

7 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 7 Członkowie i członkinie AI: Obecni i potencjalni członkowie AI, wśród których rekrutowani będą przyszli: multiplikatorzy, opiekunowie Szkolnych Grup AI, członkowie Szkolnych Grup AI.

8 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 8 Nauczyciele: Wśród których będą rekrutowani przyszli: opiekunowie Szkolnych Grup AI, multiplikatorzy,

9 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 9 Uczniowie: Studenci: Inspiratorzy tworzenia Szkolnych Grup AI, Przyszli członkowie Szkolnych Grup AI, Potencjalni członkowie AI Polska; Przyszli multiplikatorzy;

10 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 10 Media: dzienniki ogólnopolskie (np. DZIEŃ DOBRY, FAKT, GAZETA WYBORCZA, METRO, RZECZPOSPOLITA, SUPER EXPRESS, DZIENNIK); dzienniki regionalne; tygodniki (np. FORUM, NEWSWEEK, OZON, POLITYKA, PRZEKRÓJ, WPROST); prasa młodzieżowa (np. BRAVO, BRAVO GIRL, COGITO, DZIEWCZYNA, FILIPINKA, KACZOR DONALD, NATIONAL GEOGRAPHIC KODS). prasa kobieca (np. CLAUDIA, ELLE, GALA, GLAMOUR, NAJ, PANI, PANI DOMU, PRZYJACIÓŁKA, TINA, TWÓJ STYL, URODA, VIVA); prasa tematyczna (np. CINEMA, FILM, FOTO, NATIONAL GEOGRAPHIC, GŁOS NAUCZYCIELSKI, WIEDZA I ŻYCIE); radio – rozgłośnie ogólnopolskie i regionalne; telewizja – stacje ogólnopolskie i regionalne; portale internetowe – onet.pl, wp.pl, nteria.pl, gazeta.pl.

11 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 11 NARZĘDZIA media relations konkursy wywiady ambasadorzy biuletyn seminaria i szkolenia strona internetowa monitoring mediów eventy

12 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 12 Media relations: komunikaty prasowe – odnośnie bieżących działań AI Polska w ramach REAP; briefingi prasowe – poświęcone określonym wydarzeniom, konkursom, wizytom gości; śniadania prasowe – dla stałej, wybranej grupy dziennikarzy, z udziałem autorytetów w zakresie praw człowieka (efekt - cykl reportaży na temat praw człowieka); seminaria i szkolenia – dla wybranej grupy dziennikarzy, prowadzone przez przedstawicieli AI oraz specjalistów w zakresie praw człowieka;

13 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 13 Wywiady: udzielane przez zapraszanych przez AI gości; łączone ze śniadaniami prasowymi bądź seminariami.

14 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 14 Seminaria i szkolenia: Dla nauczycieli i dyrektorów szkół; Seminaria wprowadzające – zapoznanie uczestników z programem REAP i jego założeniami; Szkolenia szczegółowe – dla chętnych do uczestnictwa w projekcie nauczycieli – wyłonienie przyszłych multiplikatorów.

15 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 15 Eventy: turnieje piłki nożnej – współpraca z Reprezentacją Artystów Polskich; akcja sadzenia drzewek; turnieje piłki siatkowej – współpraca z żeńską drużyną reprezentacji polskiej w siatkówce;

16 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 16 Konkursy Razem zmieniamy świat: fotograficzny; literacki; wiedzy; na najlepszego opiekuna roku Szkolnej Grupy AI;

17 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 17 Ambasadorzy projektu: rola kanału komunikacyjnego; partnerzy projektu; działający w ramach media relations; jurorzy w konkursach; uczestnicy eventów;

18 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 18 Pozostałe narzędzia: Strona internetowa – poświęcona REAP, tworzona przez członków i członkinie AI oraz uczniów i nauczycieli ze Szkolnych Grup AI; Biuletyn – poświęcony bieżącym wydarzeniom odnoszącym się do tematyki praw człowieka, działaniom AI oraz Szkolnym Grupom AI; Bieżący monitoring mediów – prowadzony przez cały czas trwania projektu – narzędzie kontrolne.

19 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 19 Dobór narzędzi do grup docelowych: GRUPA DOCELOWA Członkowie i członkinie AI NauczycieleUczniowie i studenci Media NARZĘDZIA seminaria i szkolenia media relations events seminaria i szkolenia konkursy ambasadorzy projektu strona internetowa biuletyn

20 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 20 PARTNERZY CENTRALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO INSTYTUCJE KULTURALNE MEDIA

21 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 21 CELEBRIETIES autorytety oraz specjaliści w dziedzinie praw człowieka; sportowcy (np. Reprezentacja Artystów Polskich R.A.P. oraz żeńska drużyna reprezentacji Polski w siatkówce), gwiazdy sceny muzycznej, które mogą występami wspierać niektóre wydarzenia organizowane w ramach strategii; aktorzy, popierający działania AI, w szczególności współpracujący w zakresie media relations; artyści – fotograficy, poeci, pisarze, biorący udział w konkursach i organizowanych w ramach projektu wydarzeniach.

22 1 czerwca 2006 r. Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty Interational PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz 22 ZASADY DZIAŁANIA: Etyczność, konsekwencja oraz sprawność i skuteczność pracy; Przestrzeganie precyzyjnie opracowanego planu działania; Zbudowanie kompetentnego i zmotywowanego zespołu; Komunikacja wewnętrzna; Stała współpraca z partnerami strategii;

23 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA - DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz."

Podobne prezentacje


Reklamy Google