Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Trzy wymiary 3 Space Budowa sieci DOOH

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Trzy wymiary 3 Space Budowa sieci DOOH"— Zapis prezentacji:

1

2 Trzy wymiary 3 Space Budowa sieci DOOH
Identyfikacja potrzeb i realizacja projektów budowy systemów DS z dostosowanym do odbiorcy programem Zarządzanie treścią programu DS Produkcja, montaż, adaptacja, dostarczanie i obsługa merytoryczna programu zgodnego z profilem odbiorcy w istniejących sieciach DS Komunikacja marketingowa do bywalców lokali w 10 miastach Polski, Akcje ambient, emisja reklam, materiałów dedykowanych, budowa akcji „szytych na miarę”, produkcja i dystrybucja POS

3 Operator ogólnopolskich sieci narrowcastingowych typu Out of Home TV.
Emitujemy materiał audiowizualny w starannie wybranych lokalizacjach na nośnikach multimedialnych. Docieramy do odpornej na standardowe media grupy osób stanowiącej naszą grup docelową.

4 Nowoczesny kanał komunikacji marketingowej dostarczający interaktywną rozrywkę dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii przesyłu danych i obrazu. Skuteczne oddziaływanie poprzez atrakcyjny przekaz reklamowy z połączeniem rozrywki, cechującej branżę Digital Signage. Program dostosowany do określonej grupy docelowej: rozrywka, muzyka, sport, lifestyle, moda, sztuka, produkcje własne.

5 Sieć HoReCa Prestige Lokale gastronomiczne i rozrywkowe typu:
Pub, klub nocny, Kawiarnia Restauracje, miejsca na lunch. Rotacja Szacowana widownia miesięczna to 500 tys. osób w 95 lokalach (120 nośników).

6

7

8

9

10 Charakterystyka sieci HoReCa Prestige
19% Polaków odwiedza HoReCa Prestige. 9% uważa si za częstych lub bardzo częstych bywalców takich miejsc. Powyższe wielkości nie podlegają wahaniom sezonowym. Częstotliwość odwiedzin rośnie wraz z wielkością miasta, a udział odwiedzających HoReCa Prestige jest istotnie wyższy wśród mieszkańców dużych miast. Struktura płci odwiedzających HoReCa Prestige jest symetryczna. 40% zwraca uwagę na znajdujące się tam reklamy. Wykształcenie odwiedzających lokale gastronomiczne w wieku lat to: wyższe 23%, średnie 28%, uczniowie i studenci 27%. 72% regularnie korzysta z Internetu.

11 Charakterystyka sieci 3 Space
Innowacyjny kanał komunikacji Przekaz o wyższej skuteczności, budujący nowoczesny wizerunek marki i podnoszący jej prestiż. Wąska grupa docelowa Atrakcyjny profil odbiorcy – mało podatnego na tradycyjne media. Ściśle zdefiniowane lokalizacje Prestiż miejsc, atrakcyjna lokalizacja, wysoka rotacja osób należących do grupy celowej 3 Space. Kontekst dobrany do spotu reklamowego Blok programowy dostosowany do odbiorców i reklamowanego produktu. Brak znudzenia reklamą – brak dominacji nad zawartością programu.

12 Innowacyjny kanał komunikacji
Przekaz wizualny budujący nowoczesny wizerunek marki podnoszący jej prestiż. Profesjonalne multimedialne ekrany 42” High Definition ulokowane w starannie dobranych lokalizacjach. Wyższa skuteczność przekazu – badania Digital Signage wskazują Potencjał narrowcastingu w branży Digital Signage (na podstawie doświadczeń amerykańskich) 63% - reklama przyciąga ich uwagę (TV: 56%). 62% - potwierdza, że na tym nośniku widziała daną reklamę. 58% - reklama jest unikalna. 53% - reklama jest interesująca. 25% - reklama jest denerwująca (tv: 51%, Internet: 67%). * Na podstawie badań OnLine Testing eXchange, lipiec 2007: próba 1780 osób (wiek: 18-55l.)

13 Profil odwiedzających HoReCa Prestige
Dane społeczno - demograficzne: Młodzi – między 18 a 35 rokiem życia. W większości stanu wolnego. Wykształceni – wysoki odsetek osób studiujących i z wyższym wykształceniem. Należą do inteligencji – to pracownicy umysłowi, prywatni przedsiębiorcy, przedstawiciele wolnych zawodów. Dobrze usytuowani finansowo – pochodzą z najlepiej uposażonych środowisk (górne 18% ogółu gospodarstw domowych). Mieszkający w dużych miastach i aglomeracjach. (Na podstawie badań Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych w okresie od Listopada 2006 r. do lutego 2007)

14 Profil odwiedzających HoReCa Prestige
Stosunek do zakupów: Podczas zakupów nie kierują się ceną i nie szukają towarów najtańszych. Często kupuje nowe marki powodowani czystą ciekawością. Są wierni marce, gdy już ją polubią. Uważają, że produkty uznanych marek są lepsze. Uwielbiają kupować drobiazgi i gadżety. Uważają, że ważny jest samochód, którym jeżdżą i jego wygląd. Uważają się za znawców nowych trendów. Czasami kupują coś, co jest im zupełnie niepotrzebne. Chcą posiadać rzeczy dobrej jakości. Chcą kupować nowe produkty wcześniej niż ich przyjaciele. (Na podstawie badań Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych w okresie od Listopada 2006 r. do lutego 2007)

15 Konsumpcja mediów w grupie docelowej 3 Space
Stosunek do mediów Telewizja „Light viewers” - oglądalność głównych stacji poniżej średniej. Wolą oglądać filmy w kinie niż w TV Lubią oglądać kanały tematyczne Prasa Nie czytają gazet codziennie – a jeśli czytają, są lojalni wobec tytułu. Nie cenią gazet regionalnych. Zauważają reklamy w gazetach i czasopismach. Radio Słuchają codziennie – głównie programów muzycznych. Nie lubią słuchać reklam w radiu. Prowadząc samochód, zawsze słuchają radia. Inne Oczekują zabawnych reklam. Zauważają reklamy na plakatach. Kiedy szukają informacji – najpierw zaglądają do Internetu (Na podstawie badań Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych w okresie od Listopada 2006 r. do lutego 2007)

16 Kryteria doboru lokalizacji
Prestiż i standard lokalu: znane, modne i przyciągające uwagę jakością usług. Atrakcyjna lokalizacja: centra największych miast, deptaki, najpopularniejsze miejsca spotkań. Wysoka rotacja gości: średnio 150 osób dziennie. Grupa docelowa lokalu: pokrywa się z grupą docelową 3 Space. Klubowy, wielkomiejski charakter. Godziny otwarcia: Średnio 12 godzin dziennie.

17 Gdzie jesteśmy Lokalizacja w: 11 miastach Polski 95 punktów
120 nośników

18 Specyfikacja techniczna sieci
Ogólnopolskie sieci typu narrowcasting emitujące materiał audiowizualny w starannie dobranych lokalizacjach na nośnikach multimedialnych Obraz: profesjonalny monitor 42” przystosowany do pracy ciągłej, z gwarancją na 100 tys. godzin, monitor pracuje w trybie obrazu 16:9, w jakości DVD i HD. Każdy lokal może mieć indywidualnie zredagowany program. Zamontowana kamera internetowa pozwala na podgląd pracy monitora i dokumentację emisji reklam. Dźwięk: dwa głośniki 10W emitujące dźwięk w jakości Dolby Stereo, czujnik szumu w trybie on-line reguluje poziom emisji dźwięku. Obecnie 120 ekranów, 95 lokalizacji.

19 Zawartość programu Moda Automoto Sport Sztuka

20 Ramówka Program jest emitowany w postaci 2h pętli, gdzie każde 15 minut posiada inną tematykę. Bloki tematyczne podzielone są na 3 minutowe segmenty w celu stworzenia jedno-spotowych przerw reklamowych rozrywka muzyka 15' sport lifestyle 3' 3' 3' 3' 3' Przerwy reklamowe

21 3 wymiary przekazu elektroniczny wizualny tradycyjny
Interakcja przez WIFI, BT, SMS reklamy, materiały dedykowane, konkursy i ich wyniki, obrandowanie monitora tradycyjny Kabarety, pokazy barmańskie, koncerty, moderacja promocji Odbiorca, konsument, widz, uczestnik Nagrody i sample dystrybuowane z baru oraz sprzedaż Ulotki, namiociki, kupony, foldery, plakaty

22 Kampania Wi-Fi Oferujemy kampanie Wi-Fi. Każda osoba znajdująca się w lokalu ma możliwość połączenia się z internetem. Warunkiem czego jest obejrzenie planszy(video, animacji lub strony www). Strona pojawia się co 15 minut i daje wszelkie możliwości jakie daje strona www(rejestracja, bramka sms, etc.).

23 Konkursy sms Dajemy możliwość przeprowadzenia konkursów sms, którego reklama emitowana jest na naszych ekranach. Dostarczamy rekomendacje i zasoby produkcyjne. Konkurs polegający na wysyłaniu wiadomości tekstowej z telefonu komórkowego przyciąga uwagę konsumentów i w ogromny sposób wpływa na interakcję.

24 Kampania Bluetooth Docieramy do około odbiorców, z racji tego posiadamy unikalne kontakty. Kampania BT polega na wysyłce informacji, materiału promocyjnego, kuponu, aplikacji, filmu, animacji na telefon poprzez łącze bluetooth.


Pobierz ppt "Trzy wymiary 3 Space Budowa sieci DOOH"

Podobne prezentacje


Reklamy Google