Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów..

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów.."— Zapis prezentacji:

1 Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów.

2 Społeczności.pl to: Ponad 40 wiodących polskich serwisów społecznościowych Ponad Realnych Użytkowników Zasięg wśród internautów przekraczający 58% Pakiety zasięgowe: Kobieta: RU Mężczyzna: RU Młodzież: RU Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014 Nasze produkty

3 Serwisy w portfolio:

4 Tematyczne pakiety zasięgowe: kobieta, mężczyzna, młodzież, etc. Dotarcie do użytkowników w relatywnie krótkim czasie i doskonały efekt wizerunkowy. Precyzyjne targetowanie, dźwięk lub video w kreacji, rich media. Możliwość emisji nawet PV.Zasięgi

5 Różnorodne placementy: doublebillboard, rectangle, sky, linki txt, boksy SoSocial. Sprecyzowane targetowanie oraz serwisy dobrane tematycznie.Kliki Pomoc przy przygotowaniu lub edycji materiałów do emisji. Dzienny potencjał na poziomie 10 tysięcy kliknięć!

6 Niestandardowe placementy niedostępne dla kampanii w innych modelach. Sprecyzowane targetowanie, personalizacja reklamy. Szerokie dotarcie do użytkowników i mocny efekt wizerunkowy. Flat Fee

7 Konkursy, profile specjalne, grupy, ankiety, zabawy, gry, testy konsumenckie, etc. Precyzyjne targetowanie, personalizacja reklam, najbardziej atrakcyjne formy autopromocyjne. Angażują, skłaniają do komunikacji marka - konsument, świetnie wpływają na wizerunek. Ekskluzywne kampanie skrojone na miarę.Niestandardy 100 przeprowadzonych akcji specjalnych od 2007 roku, podczas których odnotowano zgłoszeń konkursowych, w działania zaangażowało się ponad 3,8 mln użytkowników, którzy oddali ponad 5,9 mln głosów!

8 Niestandardy

9 Różnorodne modele rozliczeń: CPM, CPC, CPL. Możliwość targetowania według płci, wieku, miejsca zamieszkania itd. Precyzyjne dotarcie z przekazem do użytkownika i szeroki zasięg. Mailingi i Prywatne Wiadomości (PW)

10 Mobile Standardowe kreacje bannerowe i innowacyjne formaty rich mediowe. Targetowanie według: systemów operacyjnych, sieci GSM, miejsca zamieszkania itd. Reklama w mobilnych wersjach wybranych serwisów sieci Spolecznosci.pl.

11 Fotka.pl to: Jeden z największych serwisów, prezentujących zdjęcia internautów. Statystyki miesięczne: 2,02 mln UU i 256,20 mln PV * Średnio użytkownik spędza na Fotka.pl ok. 5h 15 min * Affinity Index w grupie wiekowej 15 – 24l: ponad 195!* Źródło: Google Analytics, Styczęń 2015 / Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014 Dzięki wielkiemu przywiązaniu i zaangażowaniu użytkowników, Fotka to idealne miejsce do przeprowadzania akcji niestandardowych, które cieszą się tu wielką popularnością i są entuzjastycznie przyjmowane przez społeczność.

12 ProfilStrona Główna

13 Photoblog.pl to: Pierwszy i największy system blogów fotograficznych w Polsce. Ponad 2 mln zdjęć dodanych w miesiącu, a na całym serwisie- 140 mln fotek. Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to aż: 234,91 * Miesięczne statystyki : 571 tys RU / 37,31 mln PV * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014 Użytkownicy oprócz podstawowej funkcji dzielenia się zdjęciami, mogą również komentować, wypowiadać się na forach, promować własnego bloga, czy brać udział w lubianych i entuzjastycznie przyjmowanych akcjach specjalnych.

14 ProfilStrona Główna

15 Bezuzyteczna.pl to: Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to aż: 244,41 * Miesięczne statystyki : 2,42 mln RU /147,51 mln PV * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014 Pierwszy sewis w Polsce gromadzący wiedzę bezużyteczną: różnego rodzaju ciekawostki. Integralną częścią serwisu jest dynamiczny fanpage: blisko fanów! Użytkownicy Bezuzyteczna.pl to osoby aktywnie poszukujące interesującej wiedzy w Internecie i chętnie dzielące się nią na łamach serwisu.

16 Przykładowe wpisy Strona Główna

17 Szafa.pl to: Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: 190,34 * Miesięczne statystyki : 556 tys RU / 11,34 mln PV * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014 Prawie 60 % użytkowników to osoby powyżej 25 roku życia. Czołowy w polskim internecie serwis społecznościowo-modowy Użytkownicy serwisu tworzą zwartą i zaangażowaną społeczność, lubią dbać o swój wygląd zewnętrzny. To fani markowych produktów, zainteresowani modą i urodą.

18 Forum Szafiarenka.pl Strona Główna

19 Zszywka.pl to: Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to aż: 230,43* Miesięczne statystyki : 914 tys RU / 12,91 mln PV * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014 Portal ispiracji, będący graficznym serwisem społecznościowym. Średni czas trwania odwiedzin: 16 minut* Zszywka.pl łączy wirtualne tablice z różnych kategorii, m.in: moda, uroda, kuchnia, motoryzacja, sport i gadżety.

20 Przykładowe zszywkiStrona Główna

21 Cekin.pl to: Portal należy do grupy Szafa.pl, która zrzesza ponad milion użytkowników i generuje miliony odsłon każdego dnia. Miesięczne statystyki : 19 tys RU / 23 tys PV* Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Luty 2014 Cekin.pl to kopalnia inspiracji dla młodych dziewczyn i aktywnych kobiet, które na co dzień poszukują ciekawych porad, informacji dotyczących najświeższych trendów i zdrowego stylu życia Nowoczesny portal informacyjny poświęcony zagadnieniom mody, urody, designu i lifestylu. Integralną częścią serwisu jest dynamiczny FanPage: aktualnie ponad fanów!

22 Przykładowe artykuły Strona Główna

23 Stylistki.pl to: Stworzonych ponad * stylizacji Miesięczne statystyki : 32 tys UU / 300 tys PV* Źródło: Google Analytics, Styczeń 2015 Stylistki.pl to społeczność młodych kobiet, skupiona wokół narzędzia dającego im możliwość modowej ekspresji w postaci tworzenia zestawów stylizacji, poszukiwania inspiracji i inspirowania innych. Ponad * zarejestrowanych, aktywnych użytkowniczek Portal dla kobiet, który pozwola tworzyć własne,niepowtarzalne stylizacje

24 Przykładowe stylizacje Strona Główna

25 Media2.pl to: Dzięki swojej tematyce serwis trafia do szerokiej, ale ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorców Miesięczne statystyki : 508 tys UU / 2,13 mln PV* Źródło: Google Analytics, Styczeń 2015 Każdego miesiąca portal Media2.pl jest odwiedzany przez ponad profesjonalistów i entuzjastów nowych technologii i mediów. Codzienne źródło najświeższych informacji technologicznych i telekomunikacyjnych Portal informacyjny publikujący aktualności związane z rynkiem medialnym w Polsce i na świecie

26 Podstrony serwisuStrona Główna

27 Sportowefakty.pl to: Affinity Index dla użytkowników w wieku 18+ to: 104,17* Miesięczne statystyki : 1,70 mln RU / 63,81 mln PV * Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014 Jeden z najstarszych (powstały w 2003 r.) i największych serwisów sportowych w Polsce Źródło ponad 200 dziennie rzetelnych informacji z pierwszej ręki SportoweFakty.pl to także rozbudowana i dynamicznie rosnąca społeczność wewnątrz serwisu. Artykuły, wywiady, felietony czy relacje live enerują setki opinii sympatyków sportu.

28 Wyniki i kalendarze Strona Główna

29 Atakuj.com to: Ponad fanów na Facebooku! Miesięczne statystyki : 7 tys UU / 14 tys PV * Źródło: Google Analytics, Styczeń 2015 Celem serwisu Atakuj.com jest informowanie o życiu gwiazd ze świata sportu, a także wymianę poglądów pomiędzy użytkownikami, którzy tworzą stale rosnącą społeczność. Informacje zawarte w serwisie mają często charakter satyryczny i przerysowany Serwis zbierający najlepsze sportowe plotki.

30 WywiadyStrona Główna

31 Szamponik.pl to: Miesięczne statystyki : 516 tys UU /3,73 mln PV * Serwis codziennie dostarcza nową porcję świeżych propozycji stylizacji, poradników, DIY, czy też śmiesznych obrazków związanych ze sferą kobiecą. Około 75% użytkowników serwisu to kobiety. Serwis internetowy związany głównie z tematyką kobiecą. Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: 136,44* Źródło: Google Analytics, Styczeń 2015,Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014

32 Przykładowe wpisyStrona Główna

33 Funny.pl to: Miesięczne statystyki : 586 tys UU /4,56mln PV * Serwis internetowy dostarczający codzienną dawkę rozrywki w postaci śmiesznych memów, obrazków, filmów, czy dowcipów. Integralną częścią serwisu jest Fanpage – aktualnie ponad fanów Serwis skierowany głównie do młodych użytkowników Internetu. Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: 190,29 * Źródło: Google Analytics, Styczeń 2015,Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014

34 Przykładowe wpisyStrona Główna

35 Mpcforum.pl to: Miesięczne statystyki : 1,04 mlnUU / 9,02 mln PV * Największe polskie forum dyskusyjne poświęcone grom komputerowym i piąte co do wielkości forum w Polsce. Użytkownicy forum to głównie młodzież - mężczyźni do 25 roku życia. Forum istniejące od 2006 roku. Affinity Index dla użytkowników w wieku 15-24l to: 206,75 * Źródło: Google Analytics, Styczeń 2015,Megapanel PBI/Gemius, Grudzień 2014

36 Pantofelek.pl to: Miesięczne statystyki : 521 tys UU / 4,09 mln PV * Serwis prezentuje codzienną dawkę porad, fryzur, stylizacji, porad "zrób to sama", a także śmiesznych obrazków,które mają bawić i rozśmieszać. Źródło: Google Analytics, Styczeń 2015 Serwis internetowy związany głównie z tematyką kobiecą. Integralną część serwisu stanowi Fanpage – ponad fanów Ponad 70 % użytkowników to osoby powyżej 18 roku życia*.

37 Przykładowe wpisyStrona Główna

38 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Społeczności.pl Prezentacja sieci oraz serwisów.."

Podobne prezentacje


Reklamy Google