Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

VPBX 2.0 Paweł Burakowski Kierownik ds. Produktu Departament Rozwoju Produktów i Usług Polkomtel Sp. z o.o.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "VPBX 2.0 Paweł Burakowski Kierownik ds. Produktu Departament Rozwoju Produktów i Usług Polkomtel Sp. z o.o."— Zapis prezentacji:

1 VPBX 2.0 Paweł Burakowski Kierownik ds. Produktu Departament Rozwoju Produktów i Usług Polkomtel Sp. z o.o.

2 Agenda Wstęp Podstawowa funkcjonalność Zapowiedź Głosowa (IVR) Numer stacjonarny komórce Zestaw Sekretarsko – Dyrektorski Mobilny Zespół – Grupa Wywołań Biuro Obsługi Klienta – Call Center Równoczesne / Sekwencyjne Dzwonienie Telefon IP Łączenie Mikrousług

3 Rozumiemy potrzeby naszych klientów: Rozwiązania dla ludzi biznesu od ludzi biznesu. Proste i łatwe w obsłudze. Działające w technologii mobilnej – wszędzie, bez kabla, zawsze pod ręką. Nowoczesne Technologie w Twojej Firmie Łatwiej, szybciej i profesjonalnie: Rozwiązania w architekturze Cloud nie wymagają inwestycji. Rozwiązania modułowe i skalowalne – odpowiadające konkretnym potrzebom. Kupujesz tylko to, co jest Ci naprawdę potrzebne i płacisz tylko za to. Zwiększamy możliwości Twojej firmy: Skuteczne zarządzanie komunikacja z Twoja firmą i w Twojej firmie. Dodatkowe narzędzia dla rozwoju Twojej firmy. Możesz budować własne usługi w oparciu o naszą technologię.

4 Twoja Firma w Internecie Twoje Biuro Rozwijaj Swój BiznesObniżaj Koszty W łatwy i szybki sposób uruchomisz stronę i sklep internetowy oraz system firmowej poczty korporacyjnej dla Twojej firmy. Dzięki nowoczesnym technologiom dostarczanych przez Plusa organizacja pracy w Twojej firmie będzie łatwa i wydajna jak nigdy dotąd. Z zestawem idealnie dopasowanych narzędzi biznesowych Plusa, Twoja firma zdobędzie nowe możliwości w komunikacji ze swoimi klientami, ulepszy swoje usługi, a być może stworzy zupełnie nowe produkty. Z Plusem będziesz mógł prowadzić Twoją firmę nie tylko sprawnie i efektywnie, ale także o wiele oszczędniej. Mamy dla Ciebie szereg opłacalnych rozwiązań. Struktura oferty przygotowana dla Twojej firmy

5 Zapowiedź Głosowa

6 Sposób działania

7 Zapowiedź Głosowa Witamy w firmie Kowalski. Wybierz „1” aby połączyć się z Działem Handlowym, „2” 0 Dział Księgowości, …. Witamy w firmie Kowalski. Wybierz „1” aby połączyć się z Działem Handlowym, „2” 0 Dział Księgowości, … Można wpisać numer wewnętrzny …

8 Zapowiedź Głosowa Połączenie z dowolnym numerem komórkowym sieci Plus jest bezpłatne … … ale można również wpisać numer komórkowy innego operatora … … albo numer stacjonarny innego operatora …

9 Harmonogram Godzinowy: Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Zapowiedź Głosowa

10 Witamy w firmie Kowalski. Wybierz „1” aby połączyć się z Działem Handlowym, „2” 0 Dział Księgowości, …. Witamy w firmie Kowalski. Wybierz „1” aby połączyć się z Działem Handlowym, „2” 0 Dział Księgowości, …. Witamy w firmie Kowalski. Informujemy, iż jesteśmy do Państwa dyspozycji od …. Witamy w firmie Kowalski. Informujemy, iż jesteśmy do Państwa dyspozycji od ….

11 Zapowiedź Głosowa

12 Ceny

13 Zapowiedź Głosowa Aktywacja:50,00zł Abonament:45,00zł Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy

14 Zapowiedź Głosowa Koszt przekazania połączenia w przypadku gdy numerem wiodącym w Zapowiedzi Głosowej jest numer stacjonarny: Na numery Plus -0,00zł Na numer stacjonarny, który jest numerem wiodącym innej mikrousługi-0,00zł Na krajowe numery stacjonarne-0,08zł Na krajowe numery komórkowe-0,26zł

15 Zapowiedź Głosowa Koszt przekazania połączenia w przypadku gdy numerem wiodącym w Zapowiedzi Głosowej jest numer komórkowy: Na numery objęte usługą VPBX -0,00zł Na pozostałe numery - Zgodnie posiadanym z cennikiem połączeń, na podstawie którego zawarto umowę OŚUT.

16 Korzyści

17 Zapowiedź Głosowa Odciążenie pracy sekretariatu (automatyczna wstępna selekcja – dzwoniący samodzielnie decyduje z kim chce się połączyć) Brak kosztów związanych z zakupem i utrzymaniem centrali telefonicznej Różne warianty zachowania się usługi uzależnione od dni tygodnia i godzin pracy Interfejs www, pozwalający na łatwą zmianę parametrów usługi (bez potrzeby ingerencji Polkomtel)

18 Ograniczenia

19 Zapowiedź Głosowa Przekierowanie połączenia z Zapowiedzi Głosowej możliwe są tylko na krajowe numery stacjonarne i komórkowe. Przenosząc numer komórkowy jako wiodący numer Zapowiedzi Głosowej Klient traci możliwość wykonywania połączeń z tego numeru. Nie zwalnia to jednak z dalszego opłacania abonamentu za usługi GSM.

20 Numer Stacjonarny w Komórce

21 Sposób działania

22 Numer Stacjonarny w Komórce Usługa umożliwia odbieranie połączeń przychodzących na numer stacjonarny przy pomocy telefonu komórkowego. Dzięki temu przebywając poza biurem jesteś zawsze dostępny dla swoich klientów zarówno pod numerem stacjonarnym, jak i komórkowym.

23 Numer Stacjonarny w Komórce Abonament za telefon komórkowy Abonament za telefon stacjonarny Przeniesienie numeru stacjonarnego do sieci Plus i przypisanie do komórki.

24 Numer Stacjonarny w Komórce Abonament za telefon komórkowy Abonament za telefon stacjonarny Rezygnacja z abonamentu za telefon stacjonarny.

25 Numer Stacjonarny w Komórce Od tego momentu możemy odbierać połączenia przychodzące na numer stacjonarny za pomocą naszej komórki

26 Numer Stacjonarny w Komórce … … Jeżeli nie mamy telefonu stacjonarnego, a chcemy być dostępni pod dwoma numerami (komórkowym i stacjonarnym) to możemy skorzystać z puli numeracji stacjonarnej Plus

27 Numer Stacjonarny w Komórce Wykonując połączenia ze swojego telefonu zawsze będziemy identyfikowali się numerem komórkowym

28 Ceny

29 Aktywacja:25,00zł Abonament:11,00zł Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy Numer Stacjonarny w Komórce

30 Korzyści

31 Niewielka opłata w miejsce abonamentu za telefon stacjonarny Dostępność pod numerem stacjonarnym, niezależnie czy przebywasz w biurze czy poza biurem. Połączenia odebrane na telefonie komórkowym, a wykonane na numer stacjonarny nie generują żadnych dodatkowych kosztów dla posiadacza usługi. Numer Stacjonarny w Komórce

32 Ograniczenia

33 Na numerach komórkowych z przypisanymi numerami stacjonarnymi nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz Numer Stacjonarny w Komórce

34 Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski

35 Sposób działania

36 Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski W tradycyjnej telefonii stacjonarnej Dyrektor nigdy nie podaje swojego numeru telefonu lecz numer sekretariatu I to Sekretarka podejmuje decyzję czy połączyć rozmowę. Jeśli TAK to zawiesza połączenie (HOLD) … konsultuje się z Dyrektorem … I jeżeli jest zgoda na rozmowę przełącza dzwoniącego do Dyrektora

37 Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski W przypadku telefonów komórkowych Zestaw Sekretarsko – Dyrektorski wygląda nieco inaczej Połączenie jest kierowane na numer komórkowy Dyrektora Ale w oparciu o pewne kryteria następuje przekierowanie na numer komórkowy Sekretarki I to Sekretarka podejmuje decyzję czy połączyć rozmowę. Jeśli TAK to zawiesza połączenie (HOLD) … konsultuje się z Dyrektorem … I jeżeli jest zgoda na rozmowę przełącza dzwoniącego do Dyrektora

38 Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Kryterium decydującym o przekierowaniu rozmowy do Sekretarki może być NUMER OSOBY DZWONIĄCEJ

39 Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Czarna ListaBiała Lista Wspólnik Kontrahent Żona …..

40 Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Dodatkowym kryterium decydującym o przekierowaniu rozmowy do Sekretarki może być DZIEŃ I GODZINA POŁĄCZENIA

41 Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Harmonogram Godzinowy: Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota

42 Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski

43 Ceny

44 Aktywacja:50,00zł Abonament:25,00zł (14,00zł Dyrektor + 11,00zł Sekretarka) Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski

45 Korzyści

46 inteligentne filtrowanie połączeń przychodzących na Twój telefon komórkowy Bezpłatne rozmowy i przekierowania rozmów pomiędzy telefonami Sekretarki i Dyrektora Różne warianty zachowania się usługi uzależnione od dni tygodnia i godzin pracy Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski

47 Ograniczenia

48 Na numerach komórkowych Dyrektora i Sekretarki nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski

49 Mobilny Zespół

50 Sposób działania

51 Mobilny Zespół Klient dzwoni na numer stacjonarny (np. Dział Handlowy) … Usługa realizuje dystrybucję do wszystkich Uczestników Mobilnego Zespołu (np. Handlowców) … … pozostałe połączenia są rozłączane. … obowiązuje zasada „kto pierwszy ten lepszy” …

52 Mobilny Zespół … Równoczesne dzwonienie można łatwo zastąpić scenariuszem „dzwonienie kolejne wg. listy”. … Gdy pierwszy numer na liście nie odbiera (np. po 3 „dzwonkach”) … … połączenie kierowane jest na kolejny numer na liście … … i tak dalej do końca listy …

53 Mobilny Zespół

54 Ceny

55 Aktywacja:50,00zł za usługę 10,00zł za każdego UczestnikaMobilnego Zespołu Abonament:35,00zł za usługę 6,00zł za każdego UczestnikaMobilnego Zespołu Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy Mobilny Zespół

56 Przekazanie połączenia z numeru wiodącego do dowolnego Uczestnika Mobilnego Zespołu jest bezpłatne (bez względu na to czy numerem wiodącym jest numer stacjonarny czy komórkowy) Mobilny Zespół

57 Korzyści

58 Zamiast podawać numery wszystkich pracowników, wystarczy w materiałach reklamowych bądź na stronie firmowej zamieścić jeden numer stacjonarny lub komórkowy (np. Dział Handlowy, Dział Serwisu) Mniej nieodebranych połączeń, więcej zadowolonych klientów. Mobilny Zespół

59 Ograniczenia

60 Przenosząc numer komórkowy jako wiodący numer Mobilnego Zespołu Klient traci możliwość wykonywania połączeń z tego numeru. Nie zwalnia to jednak z dalszego opłacania abonamentu za usługi GSM. Mobilny Zespół

61 Na numerach komórkowych przypisanych jako uczestnicy Mobilnego Zespołu nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz Mobilny Zespół

62 Biuro Obsługi Klienta

63 Sposób działania

64 Biuro Obsługi Klienta BOK jest w pewnym sensie połączeniem Zapowiedzi Głosowej i Mobilnego Zespołu

65 Biuro Obsługi Klienta Witamy w Biurze Obsługi Klienta firmy Jan Kowalski. Proszę czekać na zgłoszenie się Konsultanta. Dziękujemy Połączenia przychodzące na numer główny spowodują odtworzenie zapowiedzi powitalnej

66 Biuro Obsługi Klienta Po zakończeniu odtwarzania połączenie zostanie przekierowane do grupy wcześniej zdefiniowanych Konsultantów (Agentów).

67 Biuro Obsługi Klienta Połączenie może być przekierowane do wszystkich konsultantów jednocześnie, kolejno według listy lub w do najmniej aktywnego Konsultanta

68 Biuro Obsługi Klienta Podczas gdy system wyszukuje (lub czeka) na wolnego Konsultanta, osoba dzwoniąca może usłyszeć w słuchawce dodatkowy komunikat Przepraszamy ale wszyscy nasi Konsultanci są zajęci. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości. Dziękujemy

69 Biuro Obsługi Klienta W trakcie oczekiwania osoba dzwoniąca może opuścić kolejkę naciskając odpowiedni klawisz. Opuszczenie kolejki oznacza przekierowanie pod wcześniej zdefiniowany numer telefonu

70 Raporty per numer BOK Liczba przychodzących połączeń Liczba połączeń oczekujących Liczba odebranych połączeń Średni czas połączenia z Agentem Średni czas w kolejce Średnia liczba zajętych Agentów Średnia liczba agentów wylogowanych Średni czas wstrzymania przed utratą połączenia Biuro Obsługi Klienta

71 Raporty per Agent Liczba połączeń odebranych przez każdego Agenta Średni czas rozmowy każdego Agenta Ilość czasu, przez który Agent był wylogowany Ilość czasu, przez który Agent był zajęty Ilość czasu, przez który Agent był zalogowany i bezczynny Liczba połączeń nieodebranych przez Agenta Biuro Obsługi Klienta

72 Przykład raportu

73 Biuro Obsługi Klienta Samodzielnie przez stronę www …

74 Ceny

75 Aktywacja:50,00zł za usługę 10,00zł za każdego Konsultanta Abonament:41,00zł za każdego Konsultanta Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy Biuro Obsługi Klienta

76 Przekazanie połączenia z numeru wiodącego do dowolnego Konsultanta Biura Obsługi Klienta jest bezpłatne Biuro Obsługi Klienta

77 Korzyści

78 Bieżąca analiza obciążenia BOK i możliwość dynamicznych zmian Możliwość kontroli pracy poszczególnych Konsultantów Narzędzie typu Call Center bez żadnych inwestycji Pełny nadzór nad połączeniami przychodzącymi Biuro Obsługi Klienta

79 Ograniczenia

80 Przenosząc numer komórkowy jako wiodący numer Biura Obsługi Klienta traci się możliwość wykonywania połączeń z tego numeru. Nie zwalnia to jednak z dalszego opłacania abonamentu za usługi GSM. Biuro Obsługi Klienta

81 Na numerach komórkowych przypisanych jako konsultanci Biura Obsługi Klienta nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz Biuro Obsługi Klienta

82 Równoczesne i Sekwencyjne dzwonienie

83 Sposób działania

84 1. Równoczesne Dzwonienie

85 Równoczesne Dzwonienie Gdy ktoś do nas zadzwoni na nasz numer komórkowy (tzw. Numer Główny) to oprócz naszego telefonu komórkowego może się rozdzwonić równocześnie do 10 telefonów (tzw. Numerów Dodatkowych).

86 Równoczesne Dzwonienie Numery Dodatkowe mogą być numerami komórkowymi lub stacjonarnymi. Z sieci Plus lub od innych operatorów

87 Równoczesne Dzwonienie Gdy podejmiemy rozmowę na jednym z telefonów – pozostałe rozłączą się

88 1. Sekwencyjne Dzwonienie

89 Równoczesne Dzwonienie Usługa pozwala na zdefiniowanie do 5 numerów telefonów (tzw. Dodatkowych), pod którymi system będzie nas „szukał”, gdy nie odbierzemy rozmowy na swoim telefonie komórkowym (tzw. Głównym)

90 Równoczesne Dzwonienie „Poszukiwanie” polega na przełączaniu rozmowy na kolejne numery wg. zdefiniowanej listy. Dla każdego z numerów można zdefiniować dowolną ilość dzwonków, po których ma nastąpić przejście do kolejnej pozycji z listy

91 Równoczesne Dzwonienie Numery Dodatkowe mogą być numerami komórkowymi lub stacjonarnymi. Z sieci Plus lub od innych operatorów Numer Główny nie musi być „przedzwaniany” jako pierwszy

92 Harmonogram Godzinowy: Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Sekwencyjne Dzwonienie Usługa Sekwencyjnego Dzwonienia może być aktywna codziennie, cały dzień lub w wybranych dniach i godzinach

93 Sekwencyjne Dzwonienie Usługa Sekwencyjnego Dzwonienia może być aktywna dla wszystkich połączeń przychodzących lub tylko dla zdefiniowanych wcześniej numerów Biała Lista Wspólnik Kontrahent Żona

94 Ceny

95 Aktywacja:25,00zł Abonament:22,00zł W ramach w/w opłat Klient otrzymuje obie funkcjonalności na jednym numerze. Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie

96 Jeżeli połączenie zostanie odebrane na numerze Dodatkowym to Klient ponosi koszt takiego przekierowania wg stawek: 0,26zł za każdą minutę gdy numerem dodatkowym jest numer komórkowy 0,08zł za każdą minutę gdy numerem dodatkowym jest numer stacjonarny Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie

97 Korzyści

98 Możliwość kierowania połączeń np. od przełożonych albo ważnych klientów na kilka alternatywnych numerów Dostępność pod wieloma numerami (w tym pod numerami innych operatorów) Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie

99 Ograniczenia

100 Na numerach komórkowych z uruchomioną usługą jednoczesnego / sekwencyjnego dzwonienia nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie

101 Telefon IP

102 Internet Telefon IP

103 Internet Telefon analogowy + Brama IP Telefon IP

104 Internet Komputer z aplikacją Soft Phone Telefon IP

105 SIP Proxy KodekG729 (8 Kbps)G722 (64 Kbps) Przepustowość (Ethernet) [kbps] Ilość rozmów na 2MB łączu (symetrycznym)6422 Zużycie transferu podczas 1h rozmowy [MB]2879 Przepustowość łącza i zużycie transferu

106 SIP Proxy Konfiguracja urządzenia / aplikacji

107 Telefon IP

108

109 Telefon IP - Pakiety NazwaAktywacjaAbonament Mini25,00zł6,00zł Standard25,00zł14,00zł Premium25,00zł22,00zł

110 MiniStandardPremium Nie przeszkadzać Selektywne Przekierowanie Połączeń Jednoczesne Dzwonienie Sekwencyjne Dzwonienie Naciśnij i Mów* * Funkcjonalność dostępna na wybranych modelach telefonów SIP Telefon IP - Pakiety

111 MiniStandardPremium Połączenia do numerów stacjonarnych w ramach Grupy VPBX 0,00zł Połączenia do numerów komórkowych w ramach Grupy VPBX 0,08zł0,00zł Połączenia do numerów stacjonarnych polskich sieci* 0,08zł0,07zl0,06zł Połączenia do numerów komórkowych sieci Plus* 0,15zł0,10zł0,00zł Połączenia do numerów komórkowych pozostałych polskich sieci 0,25zł0,20zł0,15zł * dotyczy połączeń realizowanych poza Grupę VPBX Telefon IP – Koszt minuty połaczenia

112 Telefon IP – Preferowani producenci

113 Łączenie Mikrousług

114 ZG MZ BOK DYR SEK Zapowiedź Głosowa Mobilny Zespół Biuro Obsługi Klienta Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski

115 Łączenie Mikrousług ZG MZ BOK DYR SEK ZG DYR SEK

116 Podsumowanie

117

118

119

120 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "VPBX 2.0 Paweł Burakowski Kierownik ds. Produktu Departament Rozwoju Produktów i Usług Polkomtel Sp. z o.o."

Podobne prezentacje


Reklamy Google