Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Xbox 360 a Playstation 3 technologie kodowania informacji Adam Balwierczak Jarosław Borowski.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Xbox 360 a Playstation 3 technologie kodowania informacji Adam Balwierczak Jarosław Borowski."— Zapis prezentacji:

1 Xbox 360 a Playstation 3 technologie kodowania informacji Adam Balwierczak Jarosław Borowski

2 Architektura Klasyczna x86

3 Xbox 360

4 3 rdzeniowy dwuwątkowy procesor 3.2 GHz 3 rdzeniowy dwuwątkowy procesor 3.2 GHz Wspólny cache L2 dla rdzeni Wspólny cache L2 dla rdzeni Dostęp do L2 z GPU Dostęp do L2 z GPU CPU realizuje dostęp do pamięci poprzez GPU CPU realizuje dostęp do pamięci poprzez GPU 512 MB, 700 MHz, GDDR3 pamięci wspólnej dla GPU i CPU 512 MB, 700 MHz, GDDR3 pamięci wspólnej dla GPU i CPU

5 Xbox 360 GPUCPU

6 Playstation 3

7 Cell Procesor taktowany 3.2 GHz Cell Procesor taktowany 3.2 GHz 1 rdzeń PPE (Power Processor Element) dwuwątkowy – zajmuje się przydzielaniem zadań dla SPE 1 rdzeń PPE (Power Processor Element) dwuwątkowy – zajmuje się przydzielaniem zadań dla SPE 8 rdzeni SPE (Synergistic Processor Elements) jednowątkowe – 1 nieużywany, 1 dedykowany na OS 8 rdzeni SPE (Synergistic Processor Elements) jednowątkowe – 1 nieużywany, 1 dedykowany na OS 256 MB 3.2 GHz XDR dla CPU 256 MB 3.2 GHz XDR dla CPU 256 MB 700 MHz GDDR3 dla GPU 256 MB 700 MHz GDDR3 dla GPU

8 Playstation 3 GPUCPU

9 Architektura zestawienie Platforma PlatformaParametr XBOX 360 PS3 CPU 3 dwuwątkowe rdzenie 7 jednowątkowyc h rdzeni GPU ATI Xenos 512 MB GDDR3 dzielone z CPU NVIDIA RSX dedykowane 256 MB GDDR3 RAM 512 MB GDDR3 RAM dzielone z GPU 256 MB XDR RAM

10 Kodeki h.264 / x264 / mkv kodekimplementacja kontener

11 Wspierane formaty video Xbox 360 KodekKontenerBitrate H.264/ MPEG-4 AVC H.264/ MPEG-4 AVC.mp4,.m4v,.mp4v,.mov 10 Mb/s przy rozdzielczości 1920 x 1080 / 30fps MPEG-4 Part2.mp4,.m4v,.mp4v,.mov,.avi,.divx 5 Mb/s przy rozdzielczości 1280 x 720 / 30fps VC-1.wmv 15 Mb/s przy rozdzielczości 1920 x 1080 / 30fps

12 Wspierane formaty video Playstation 3 Brak wsparcia NTFS (FAT32 – rozmiar pliku = 4GB) Brak wsparcia NTFS (FAT32 – rozmiar pliku = 4GB) Wsparcie wmv uruchamiane oddzielnie z menu ustawień Wsparcie wmv uruchamiane oddzielnie z menu ustawień Wsparcie dla H.264/MPEG-4 AVC na dyskach Bluray Wsparcie dla H.264/MPEG-4 AVC na dyskach Bluray

13 Obsługiwane rozdzielczości SD poprzez wyjścia analogowe SD poprzez wyjścia analogowe HD przy użyciu portu HDMI: HD przy użyciu portu HDMI: Renderowanie 3D – 720p/30 fpsRenderowanie 3D – 720p/30 fps Odtwarzanie multimediów – 1080pOdtwarzanie multimediów – 1080p Środowisko graficzne:Środowisko graficzne: XMB (PS3) – 1080p XMB (PS3) – 1080p Dashboard- (Xbox 360) – 720p Dashboard- (Xbox 360) – 720p


Pobierz ppt "Xbox 360 a Playstation 3 technologie kodowania informacji Adam Balwierczak Jarosław Borowski."

Podobne prezentacje


Reklamy Google