Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

NASZE MARKI ORGANIZACJE BRANŻOWE Przewodnik po firmie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "NASZE MARKI ORGANIZACJE BRANŻOWE Przewodnik po firmie."— Zapis prezentacji:

1 NASZE MARKI ORGANIZACJE BRANŻOWE Przewodnik po firmie

2 BIURO ZARZĄDU DANUTA DOBRZENIECKA CZŁONEK ZARZĄDU MARCIN ZAWISZA PREZES ZARZĄDU WYZNACZAMY NOWE KIERUNKI ROZWOJU Jakość, niezawodność, wiarygodność i gwarancja bezpieczeństwa to dla nas priorytety w codziennej pracy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że argument najniższej ceny to za mało, by mówić o rozwoju branży gazu płynnego. Dlatego podjęliśmy wyzwanie i z pełną odpowiedzialnością chcemy wyznaczać nowe kierunki. Zmiany zaczęliśmy od siebie. Zoptymalizowaliśmy procesy logistyczne, zainwestowaliśmy w nowoczesne systemy IT, dzięki którym staliśmy się firmą jeszcze bardziej przyjazną Klientowi. Konsekwentnie modernizujemy też sieć swoich Terminali Gazu Płynnego, gwarantujących ciągłość zaopatrzenia. Staramy się optymalnie dostosować swoje usługi do oczekiwań rynku. W 2013 roku wprowadziliśmy na rynek pierwszą własną markę: QGAZ - program brandingu, którego celem jest podniesienie standardu obsługi kierowców aut zasilanych LPG. Wciąż szukamy nowych rozwiązań. Sygnowany przez ORLEN GAZ konkurs Napęd Nowej Ery od 2012 zachęca do wdrażania nowych rozwiązań dla LPG oraz zerwania ze stereotypowym postrzeganiem gazu płynnego. Jesteśmy Zespołem Ludzi o dużej specjalistycznej wiedzy i ogromnym doświadczeniu. Jest w nas entuzjazm do działania! Od blisko 20 lat ORLEN GAZ jest liderem rynku gazu płynnego. Codziennie dostarcza gaz do ponad stacji oraz 600 odbiorców z segmentu instalacji przemysłowych i rolniczych. Codziennie też z całym Zespołem na nowo stawiamy sobie pytanie: co jest najważniejsze dla naszych Klientów? Kładziemy bowiem ogromny nacisk na profesjonalną obsługę Klientów i budowanie długofalowych relacji. Zarząd ORLEN GAZ Sp. z o.o.

3 Przewodnik po firmie Zespół ZESPÓŁ ORLEN GAZ Zespół ORLEN GAZ tworzy ponad 200 osób. Mamy trzy podstawowe segmenty działalności: autogaz, trading, instalacje przemysłowe. Choć pracujemy w różnych działach, mamy różne obowiązki, a czasem dzielą nas setki kilometrów, przyświeca nam jeden cel - jak najlepsza obsługa naszych Klientów. LUBIMY rozmawiać - ostateczną cenę LPG ustalamy indywidualnie emocje - co roku organizujemy nowe konkursy motywacyjne dla najlepszych Klientów dzielić się informacjami - na regularnie publikujemy Aktualności i Notowania niecodzienne projekty - nasz Terminal Gazu Płynnego w Płocku zdobią murale czołowego przedstawiciela polskiego street artu IXI Color TO DLA PAŃSTWA badamy rocznie ponad 3000 próbek gazu, monitorując cały łańcuch dystrybucyjny współpracujemy z Instytutem Nafty i Gazu, Politechniką Warszawską, Przemysłowym Instytutem Motoryzacji w 2009 roku uruchomiliśmy Terminal Morski LPG w Szczecinie modernizujemy bazy, optymalizujemy logistykę i wprowadzamy nowoczesne systemy IT zatrudniamy najlepszych ekspertów CENIMY POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA, DLATEGO PROPONUJEMY KLIENTOM: montaż systemu telemetrycznego możliwość korzystania z aplikacji „e-faktura” alarmową infolinię czynną całą dobę Bilans Otwarcia - skuteczną metodę obliczenia stanu wyjściowego do rozliczenia dostaw LPG DZIAŁAMY Z ENTUZJAZMEM, MOŻNA NA NAS POLEGAĆ W ORLEN GAZ każdy Klient ma dwóch opiekunów. W sprawach handlowych związanych z ofertą, umową i warunkami cenowymi na kontakt czekają Specjaliści ds. Sprzedaży. Kwestie związane z bieżącą współpracą: status zamówienia, wysokość salda, limit kredytu kupieckiego czy reklamacje… to domena Indywidualnych Opiekunów w Centrum Obsługi Klienta. Staramy się wyprzedzić Państwa myśli… O zmianach godzin pracy, nowościach, promocjach, ciekawostkach z branży informujemy za pomocą Newslettera ORLEN GAZ.

4 Baza logistyczna Przewodnik po firmie Terminal Gazu Płynnego w Płocku ul. Długa 1, Płock tel tel Terminal Gazu Płynnego w Krośnie Odrzańskim ul. Gubińska 65, Krosno Odrzańskie tel fax Terminal Gazu Płynnego w Szczecinie ul. Gdańska 34, Szczecin tel fax Terminal Gazu Płynnego w Nowej Brzeźnicy ul. Dworcowa 15, Nowa Brzeźnica tel fax Terminal Gazu Płynnego w Sokółce Os. Buchwałowo 1, Sokółka tel fax Terminal Gazu Płynnego w Hrubieszowie ul. Piłsudskiego 133, Hrubieszów tel fax

5 Przewodnik po firmie Sprzedaż DARIUSZ NOWICKI DYREKTOR BIURA DS. SPRZEDAŻY BUDUJEMY TRWAŁE, PARTNERSKIE RELACJE Z KLIENTAMI Od blisko 20 lat jestem związany z branżą gazu płynnego. Doświadczenia zdobyte w różnych firmach i wszystkich segmentach pozwoliły mi nie tylko ugruntować wiedzę, ale również spojrzeć na rynek z wielu perspektyw. Jako Przedstawiciel Handlowy przekonałem się, że najważniejszą cechą dobrego sprzedawcy jest entuzjazm w dążeniu do realizacji celów i szczerość wobec Klientów. Takich cech szukałem podczas rekrutacji Zespołu Sprzedaży ORLEN GAZ. Jesteśmy ludźmi, dla których nie istnieją niedotrzymane obietnice. Zawsze na pierwszym miejscu stawiamy Klienta. Robimy wszystko, by spełnić oczekiwania: na czas dostarczyć wymagany wolumen gazu najwyższej jakości. Tak budujemy zaufanie i trwałe, partnerskie relacje z Klientami. I to nas właśnie wyróżnia na rynku LPG. Dzięki pozycji lidera i wypracowanym standardom jesteśmy w stanie zapewnić najwyższą jakość produktów i najlepszą obsługę. Nawet w sytuacjach awaryjnych nie zostawiamy naszych Klientów. Oferujemy wsparcie techniczne i logistyczne. Jesteśmy jak dobrze skalibrowany i naoliwiony mechanizm, którego wszystkie tryby składają się na sprawność obsługi.

6 Przewodnik po firmie Autogaz MARZENA KORZEKWA PRODUCT MANAGER TO, GDZIE TANKUJEMY MA ZNACZENIE Po dziewięciu latach pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego ORLEN GAZ w segmencie autogazu, mogę śmiało powiedzieć - o LPG wiem naprawdę wiele. Od 2003 roku jeżdżę tylko samochodami zasilanymi gazem płynnym, a „na liczniku” mam ponad km! To wiele tankowań, wiele modeli aut i instalacji. Doświadczony kierowca zżywa się ze swoim autem. Słyszy każdą niepokojącą zmianę pracy silnika. Dlatego ja nigdy nie eksperymentuję z paliwem - dobrej jakości gaz może poprawić komfort jazdy i wydłużyć życie silnika. Wiem, że to, gdzie tankuję ma znaczenie. Statystyki rynku gazu płynnego pokazują, że świadomość znaczenia jakości LPG rośnie. Rośnie liczba aut zasilanych gazem płynnym, maleje liczba niemarkowych stacji LPG. Nawet małe stacje zrzeszają się w sieci. To diametralnie zmienia obraz branży. Tym bardziej cieszę się, że pracuję w firmie, która przykłada ogromną wagę do kwestii jakościowych, co roku badając w akredytowanych laboratoriach ponad próbek gazu. Jakość to dla nas także poziom relacji z Klientami, standard obsługi oraz wygląd stacji LPG. Oferowany przez nas od 2013 roku program brandingu stacji LPG pod marką QGAZ, to dla mnie najważniejszy z dotychczasowych projektów rozwojowych ORLEN GAZ. Wierzę, że czerwone Q szybko stanie się ogólnopolskim symbolem jakości, pewności i bezpieczeństwa. To mój cel!

7 Przewodnik po firmie Autogaz - Region Wschód TOMASZ ZAWADKA KIEROWNIK REGIONALNY ARKADIUSZ DOMIŃSKI KRZYSZTOF DRĄŻEWSKI ROBERT SKONIECZKA MAREK KOZIK

8 Przewodnik po firmie Autogaz - Region Zachód MAREK ZIÓŁKOWSKI KIEROWNIK REGIONALNY HUBERT GÓRNIAK ROBERT KOTZ ANDRZEJ GROBELNY PIOTR GÓRA

9 Przewodnik po firmie Autogaz - Region Południe WALDEMAR WÓJCIK KIEROWNIK REGIONALNY JACEK KRUKOWSKI NATALIA BUSLER TOMASZ JANAS BARTOSZ BRZĘK

10 Indywidualny Opiekun w Centrum Obsługi Klienta Przewodnik po firmie ELŻBIETA BANASIAK DOROTA BRATKOWSKA MARLENA SZULECKA EDYTA NIEDZIELAK MAGDALENA SZCZEPAŃSKA SYLWIA JAROSZ lub

11 Przewodnik po firmie Instalacje przemysłowe KATARZYNA KAROLCZYK PRODUCT MANAGER JESTEŚMY ZESPOŁEM EKSPERTÓW Każda nowa instalacja na gaz płynny budzi we mnie ciekawość. Każda z nich otwiera bowiem zupełnie inny rozdział zastosowań LPG. I to właśnie najbardziej wyróżnia ofertę ORLEN GAZ. Wąska specjalizacja, ścisły podział na instalacje dedykowane odbiorcom przemysłowym i rolniczym, ogromny potencjał wiedzy eksperckiej i doradztwo na najwyższym poziomie. Znajomość specyfiki branży naszych Klientów pozwala nam na zaoferowanie “szytych na miarę” rozwiązań technologicznych. W efekcie każdy przetarg, każde zapytanie traktujemy jako nowe wyzwanie - poświęcamy mu maksimum czasu i energii. Dlatego tak chętnie jedziemy na miejsce potencjalnej instalacji LPG, organizujemy spotkania z działem technicznym ORLEN GAZ i zewnętrznymi projektantami - sprawdzonymi i zaufanymi profesjonalistami. Najbardziej lubimy wyzwania, które wymagają innowacyjnych rozwiązań i przełamywania schematów działania. Wiemy, że zupełnie inne oczekiwania ma właściciel drukarni, a inne ferma drobiu czy huta szkła. Tak zdobywamy zaufanie swoich Klientów - chcemy, żeby byli pewni, że mogą na nas liczyć na każdym etapie inwestycji. By to osiągnąć konieczne jest pielęgnowanie relacji i stały wzajemny dialog. Dlatego tak istotne są dla nas zarówno spotkania, jak i badania marketingowe. To na tej podstawie kształtujemy indywidualną ofertę. Codziennie dbam o to, żeby każdy kontakt z ORLEN GAZ - w trakcie spotkania, dostawy, wizyty na targach czy podczas poszukiwania informacji w Internecie był pozytywnym doświadczeniem i potwierdzeniem właściwej decyzji o wyborze naszej Spółki.

12 Przewodnik po firmie Instalacje przemysłowe - Region Zachód MAREK ZIÓŁKOWSKI KIEROWNIK REGIONALNY ARKADIUSZ DĄBEK LESŁAW KRAJNIK

13 Przewodnik po firmie Instalacje przemysłowe - Region Wschód TOMASZ ZAWADKA KIEROWNIK REGIONALNY RAFAŁ KOZŁOWSKI MARIUSZ RUTKOWSKI

14 Przewodnik po firmie Instalacje przemysłowe - Region Południe WALDEMAR WÓJCIK KIEROWNIK REGIONALNY ARTUR OLECH MARIUSZ MATYKIEWICZ

15 Indywidualny Opiekun w Centrum Obsługi Klienta Przewodnik po firmie MARLENA SZULECKA DOROTA BRATKOWSKA EDYTA NIEDZIELAK MAGDALENA SZCZEPAŃSKA SYLWIA JAROSZ ELŻBIETA BANASIAK lub

16 Przewodnik po firmie Trading LILIANA BŁASZCZYK KIEROWNIK DZIAŁU DS. TRADINGU MAMY ZDYWERSYFIKOWANE ŹRÓDŁA ZAOPATRZENIA Oferujemy współpracę w zakresie stałych, rocznych kontraktów, a także sprzedaż spot z Terminali ORLEN GAZ i Rafinerii w Możejkach. Dajemy możliwość odbioru gazu własnym transportem oraz dostawy do składu podatkowego odbiorcy. Wykorzystujemy transport drogowy, kolejowy i morski. Służymy też pomocą w wynajęciu autocystern i cystern kolejowych. Wszystkie nasze bazy są składami podatkowymi. Naszym oczkiem w głowie jest Terminal Morski LPG w Szczecinie. To jeden z trzech takich obiektów w Polsce. Ma trzy w pełni zautomatyzowane stanowiska do przeładunku autocystern i dwa dla cystern kolejowych. Podobnie jak Terminal w Sokółce jest otwarty dla wszystkich operatorów zainteresowanych usługą przeładunkową. Wielkie liczby to nasza specjalność. Rok 2012 zakończyliśmy siedmiocyfrowym wynikiem (suma zakupów i sprzedaży). Rocznie autocysterny dostarczające dla nas gaz potrafią pokonać trasę równą 120 okrążeń równika. W 2013 w Szczecinie przyjęliśmy statek, który dostarczył rekordowy wolumen - ponad 2300 ton propanu. Był to 87 statek w historii ORLEN GAZ. Wyróżnia nas: najwyższa jakość produktów zdywersyfikowane źródła dostaw wiele lat doświadczenia Masz pytania? Zapraszam do kontaktu ze mną. Trading to jeden z trzech filarów ORLEN GAZ. Jesteśmy odpowiedzialni za koordynację dostaw gazu płynnego z własnych (PKN ORLEN, ORLEN Lietuva, Unipetrol) i zewnętrznych źródeł zaopatrzenia. Zabezpieczamy potrzeby Spółki i jednocześnie zajmujemy się sprzedażą hurtową LPG. Naszymi Klientami są odbiorcy zainteresowani zakupem gazu płynnego w ilościach od kilkudziesięciu do kilku tysięcy ton miesięcznie. Zaopatrujemy rynek polski, niemiecki, słowacki, czeski, węgierski i serbski.

17 Trading – zapraszamy do kontaktu z naszymi pracownikami Przewodnik po firmie ŁUKASZ HANDKE SPECJALISTA DS. TRADINGU Zakupy i sprzedaż tradingowa, usługi przeładunkowe MARTA KLUCZNIK SPECJALISTA DS. TRADINGU Sprzedaż hurtowa na terenie Polski IWONA MARCINIAK SPECJALISTA DS. TRADINGU Sprzedaż hurtowa z Rafinerii w Możejkach oraz na rynki europejskie MONIKA SKULSKA SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Sprzedaż hurtowa na terenie Polski ELWIRA IGNACIUK SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Sprzedaż hurtowa z Rafinerii w Możejkach oraz na rynki europejskie

18 Przewodnik po firmie Pytania i odpowiedzi CZY KAŻDY NASZ KLIENT MUSI MIEĆ KONCESJĘ NA OBRÓT PALIWAMI? Zasady podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określa Ustawa z Prawo Energetyczne (Dz. U. Nr 54 z późn. zmianami). Zgodnie z jej przepisami do prowadzenia działalności w zakresie obrotu gazem płynnym obowiązek posiadania koncesji powstaje, gdy roczna wartość obrotu tym paliwem przekroczy EURO. Każdy nowy Klient ORLEN GAZ jest zobowiązany dostarczyć jeden egzemplarz pełnej wersji koncesji. Jej termin ważności jest monitorowany przez Centrum Obsługi Klienta. Do Klientów, którzy deklarują obrót roczny poniżej EURO i nie posiadają koncesji, dostawy realizowane są jedynie do kwoty PLN. CZY WSKAŹNIKI NA ZBIORNIKACH LPG WSKAZUJĄ FAKTYCZNĄ ILOŚĆ GAZU? Podstawą rozliczenia dostawy gazu jest licznik cysterny posiadający aktualną legalizację Głównego Urzędu Miar. Wskaźniki zamontowane na zbiornikach LPG służą jedynie do szacunkowego określenia ilości LPG w zbiorniku, a ich wskazania nie mogą być podstawą do rozliczania LPG, ponieważ urządzenia te nie podlegają kontroli metrologicznej. CZY PODCZAS ŚWIĄT LUB WOLNYCH DNI SKONTAKTUJĘ SIĘ Z ORLEN GAZ? Z myślą o niespodziewanych sytuacjach ORLEN GAZ uruchomił telefon alarmowy Centrum Obsługi Klienta: czynny w każdą sobotę od godz. 12 do poniedziałku do godz. 7 oraz w święta i dni wolne od pracy. Z KIM SKONTAKTOWAĆ SIĘ, GDY INSTALACJA LUB TELEMETRIA NIE DZIAŁA PRAWIDŁOWO? W przypadku awarii, popsutej instalacji, czy właśnie nieprawidłowo działającego systemu telemetrycznego Klienci ORLEN GAZ mogą korzystać z Infolinii alarmowej. Wystarczy zadzwonić pod numer Centrum Obsługi Klienta i wybrać wewnętrzny 2. Zgłoszenia przyjmują Pracownicy Działu Technicznego, którzy odpowiadają na pytania Klientów, a w przypadku awarii zawiadomią serwisantów. Dla bezpieczeństwa naszych Klientów, telefon ten czynny jest przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. PODCZAS NAPRAWY ZBIORNIKA SERWISANT STWIERDZIŁ NADMIERNE OSADZANIE SADZY NA PALNIKACH. CO TO ZNACZY? Wszystkie produkty ORLEN GAZ spełniają wymogi polskiej normy PN C oraz europejskiej EN-589, a ich jakość potwierdzają specjalne certyfikaty. Dostarczany przez Spółkę gaz odpowiada także wymaganiom normy w zakresie parametru „pozostałość olejowa po odparowaniu”. Prawidłowa wartość tego parametru gwarantuje, że gaz jest bardzo dobrze oczyszczony z frakcji węglowodorów, które mają wyższe temperatury odparowania niż propan i butan i z tego powodu mogłyby się trudniej spalać. W składzie gazu propan-butan według normy zawartość propanu powinna zawierać się w granicach 18-55% (m/m). Gaz z ORLEN GAZ ma zawartość propanu zbliżoną do górnej granicy normy. W procesie spalania oprócz gazu podstawowym substratem jest tlen zawarty w powietrzu. „Kopcenie” palników w zdecydowanej większości przypadków nie wynika ze złej jakości gazu lecz jest wynikiem nieprawidłowego wyregulowania dopływu powietrza do palnika. Problem osadzania sadzy na palniku powinien zniknąć po jego prawidłowej regulacji. Wszelkie wątpliwości można zgłaszać do Centrum Obsługi Klienta ORLEN GAZ.

19 DANE KONTAKTOWE Centrum Obsługi Klienta ORLEN GAZ SP. Z O.O. Ul.Zglenickiego 46a Płock


Pobierz ppt "NASZE MARKI ORGANIZACJE BRANŻOWE Przewodnik po firmie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google