Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Adam Walicki - 30 września 2010 1. 2 Wpływ Klastra Instytucji Otoczenia Biznesu na rozwój gospodarczy regionu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Adam Walicki - 30 września 2010 1. 2 Wpływ Klastra Instytucji Otoczenia Biznesu na rozwój gospodarczy regionu."— Zapis prezentacji:

1 Adam Walicki - 30 września

2 2 Wpływ Klastra Instytucji Otoczenia Biznesu na rozwój gospodarczy regionu

3 Adam Walicki - 30 września Niektórzy patrzą na rzeczy istniejące i pytają Dlaczego? Ja marzę o rzeczach, których nigdy nie było i pytam Dlaczego nie? George Bernard Shaw George Bernard Shaw

4 Adam Walicki - 30 września Partner firm i instytucji w regionie

5 Adam Walicki - 30 września Na początku był pomysł, dziś nadajemy mu odpowiednią formę

6 Adam Walicki - 30 września Klastry w regionie

7 Adam Walicki - 30 września Wzorce i odniesienia Podlaski Klaster Spożywczy Podlaski Klaster Spożywczy Podlaski Klaster Bielizny Podlaski Klaster Bielizny Podlaski Klaster Obróbki Metali Podlaski Klaster Obróbki Metali Polski Wschodni Klaster Medyczny Polski Wschodni Klaster Medyczny Klaster Spożywczy Naturalnie z Podlasia Klaster Spożywczy Naturalnie z Podlasia Północno-Wschodni Innowacyjny Klaster Turystyczny Kryształ Europy Północno-Wschodni Innowacyjny Klaster Turystyczny Kryształ Europy Północno-Wschodni Innowacyjny Klaster Drzewny Północno-Wschodni Innowacyjny Klaster Drzewny Klaster Zielonych Technologii Klaster Zielonych Technologii Północno - Wschodni Klaster Edukacji Cyfrowej Północno - Wschodni Klaster Edukacji Cyfrowej Podlaski Klaster Zdrowej Żywności Podlaski Klaster Zdrowej Żywności

8 Adam Walicki - 30 września to wspólnota firm, to wspólnota firm, stowarzyszeń, jednostek naukowych. Nasze partnerstwo opiera się na założeniu, że w życiu gospodarczym liczy się nie tylko konkurencja, ale i współpraca

9 Adam Walicki - 30 września Uczestnicy przedsięwzięcia 1. Firmy Uczelnie 2

10 Adam Walicki - 30 września Decyzje uczestników 1. Cele firmy i cele klastra 2. Szanse i ryzyka przedsięwzięcia 3. Odpowiedzialność za decyzję 4. Udział w działaniach klastra

11 Adam Walicki - 30 września Główne obszary działalności: 1. Doradztwo / konsulting 2. Promocja / marketing 3. Szkolenia / edukacja 4. Usługi informatyczne 5. Usługi wydawnicze 5. Badania naukowe

12 Adam Walicki - 30 września Cechy firm uczestniczących: 1. Dynamiczne 2. Aktywne 3. Innowacyjne 4. Sprawne 5. Zorganizowane

13 Adam Walicki - 30 września Nasze firmy włożyły w ten klaster coś cennego: pasję

14 Adam Walicki - 30 września Potencjał klastra 1. Moc możliwości 2. Nowoczesne rozwiązania 3. Inspirujące projekty

15 Adam Walicki - 30 września Adresaci działalności klastra 1. Przedsiębiorstwa / firmy 2. Samorządy 3. Nauka, jednostki badawczo - rozwojowe 4. Klastry i inne organizacje gospodarcze 5. Osoby indywidualne 6. Partnerzy zagraniczni 7. NGO

16 Adam Walicki - 30 września Dokonania: 1. Aktywność informacyjna 2. Interesujące wydawnictwa 3. Nowe projekty współpracy 4. Badania i strategia rozwoju 5. Konferencje i seminaria 6. Wyjazdy studialne

17 Adam Walicki - 30 września Kierunki rozwoju

18 Adam Walicki - 30 września Przyszłość nadaje sens i kształt teraźniejszości.

19 Adam Walicki - 30 września Stworzyć klaster przyszłości jakiego jeszcze nie było

20 Adam Walicki - 30 września Stworzyć klaster przydatny regionowi

21 Adam Walicki - 30 września Wiedza pomaga zbudować nową firmę. Innowacja pomaga stworzyć nową klasę.

22 Adam Walicki - 30 września Aby stworzyć naprawdę wyjątkowy Klaster, każdy jego element musi docelowo spełniać tylko jedno kryterium perfekcja

23 Adam Walicki - 30 września Organizacja, która tworzy wzorce dla otoczenia

24 Adam Walicki - 30 września sztuką jest być liderem

25 Adam Walicki - 30 września Business Couture

26 Adam Walicki - 30 września Quality Home

27 Adam Walicki - 30 września Jak pracujemy?

28 Adam Walicki - 30 września Pierwsze chwile współpracy z nami są obietnicą, każde następne jej spełnieniem

29 Adam Walicki - 30 września Klaster a rozwój regionu

30 Adam Walicki - 30 września Klaster a rozwój regionu: 1. Doradztwo dla firm 2. Doradztwo dla samorządów 3. Działania naukowo - badawcze 4. Działania analityczne i realizacja audytów 5. Tworzenie programów i strategii

31 Adam Walicki - 30 września Klaster a rozwój regionu: 6. Opiniowanie planów rozwoju 7. Udział w tworzeniu nowych podmiotów 8. Działania promocyjne na rzecz firm 9. Działania promocyjne na rzecz regionu 10. Zarządzanie informacją / portal

32 Adam Walicki - 30 września Klaster a rozwój regionu: 11. Kojarzenie partnerów gospodarczych 12. Inicjowanie nowych rozwiązań 13. Tworzenie i popularyzacja standardów 14. Wsparcie projektowe / inwestycyjne 15. Działania informacyjne

33 Adam Walicki - 30 września Przesłanie Naszego Klastra

34 Adam Walicki - 30 września Stworzony by dawać możliwości Zaprojektowany do działania

35 Adam Walicki - 30 września Na zakończenie

36 Adam Walicki - 30 września Horyzont widzi każdy. Nas interesuje to, co kryje się za nim


Pobierz ppt "Adam Walicki - 30 września 2010 1. 2 Wpływ Klastra Instytucji Otoczenia Biznesu na rozwój gospodarczy regionu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google