Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

IPO DAY BANKIER.PL Nadchodzi czas profesjonalistów Warszawa, 21 marca 2006 r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "IPO DAY BANKIER.PL Nadchodzi czas profesjonalistów Warszawa, 21 marca 2006 r."— Zapis prezentacji:

1 IPO DAY BANKIER.PL Nadchodzi czas profesjonalistów Warszawa, 21 marca 2006 r.

2 Agenda 1.Czym jest Bankier.pl? 2.Rynki działania. 3.Dlaczego nadszedł czas dla profesjonalistów? 4.Nasze mocne strony.

3 Agenda 1.Czym jest Bankier.pl? 2.Rynki działania. 3.Dlaczego nadszedł czas dla profesjonalistów? 4.Nasze mocne strony.

4 Bankier.pl S.A. – lider wśród portali finansowych UŻYTKOWNICY BANKIER.PL REKLAMODAWCY KLIENCI INSYTUCJI FINANSOWYCH INSTYTUCJE FINANSOWE Bankier.pl chce być czołowym, niezależnym medium i pośrednikiem finansowym w Polsce. Wykorzystując portal i kanały dystrybucji dla maksymalizacji zysków i przepływów pieniężnych z pośrednictwa pomiędzy użytkownikami a instytucjami finansowymi/reklamodawcami, spółka tworzy długoterminową wartości dla akcjonariuszy. Misja: Pomoc w podejmowaniu dobrych decyzji finansowych.

5 Bankier.pl S.A. – lider wśród portali finansowych Źródło: Megapanel PBI/Gemius, użytkownicy i odsłony: średnia miesięczna za X-XII 05, czas: XII 05 Dynamiczny wzrost liczby użytkowników Użytkownicy Odsłony 11,02,3271 Gazetaprawna.pl 5 23,4 3,65294Infor.pl4 4,12,11432Egospodarka.pl3 13,57,21672Money.pl2 18,412,47721Bankier.pl1 Średni czas spędzony w serwisie (w min.) w XII.05 Liczba odsłon mln Liczba użytkowników (real users) w tys. Nazwa serwisuLp.

6 Model działania Informacja szybka i pewna informacja z renomowanych źródeł Doradztwo doradcy finansowi, infolinia, opinie ekspertów, poradniki, narzędzia i kalkulatory pomagające podejmować dobre decyzje finansowe Transakcja prosty i wygodny zakup produktów finansowych

7 Podział tematyczny portalu Bankier.pl Wiadomości Najświeższe wiadomości gospodarcze i finansowe. Finanse osobiste Serwis dla klientów instytucji finansowych na temat produktów bankowych, ubezpieczeń, emerytur… Inwestowanie Serwis dla doświadczonych i początkujących inwestorów oferujący m.in. najświeższe informacje i komentarze z giełdy, rynku walutowego i funduszy, narzędzia finansowe i wiele więcej. Firma Serwis dla przedsiębiorców. Centrum Finansowe : Dostęp do ponad 100 ofert instytucji finansowych on-line.

8 Bankier.pl dla reklamodawców Czołowy serwis internetowy w kategorii Biznes/Finanse/Prawo Dobrze sprofilowana, atrakcyjna dla reklamodawców grupa docelowa wysoki poziom cendla reklamodawców Pełen zakres form reklamy internetowej do dyspozycji naszych klientów

9 Pośrednictwo finansowe: Kanały dystrybucji Centrum Finansowe System Partnerski Internetowe Centrum Finansowe Call center APLIKACJEAPLIKACJE Doradztwo finansowe Off-line Instytucje finansowe SFINALIZOWANE TRANSAKCJE

10 Centrum Finansowe W jednym miejscu: ponad 100 produktów i usług finansowych, blisko 40 partnerskich instytucji finansowych. Uporządkowane w kategorie tematyczne m.in.: konta, lokaty, kredyty hipoteczne, samochodowe itp. Łatwe porównanie ofert i zamówienie on-line. Pomoc w wyborze najkorzystniejszej oferty (m.in. poradniki, konsultanci).

11 Programy partnerskie Programy oparte na modelu revenue sharing. System Partnerski Unikalny program dla osób indywidualnych – osób indywidualnych i drobnych firm-pośredników, Ponad partnerów. Internetowe Centrum Finansowe Program dla partnerskich serwisów internetowych Ponad 20 partnerskich serwisów

12 JEDNOCZESNA REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, PROMOCYJNYCH i PR Instytucje finansowe – klienci i dostawcy produktów Bankier.pl Skuteczny i efektywny kosztowo kanał pozyskiwania klientów Precyzyjne dotarcie do osób poszukujących ofert finansowych Prezentacja informacji o produkcie w wiarygodnym, renomowanym serwisie finansowym Logotypy najważniejszych partnerów

13 Agenda 1.Czym jest Bankier.pl? 2.Rynki działania. 3.Dlaczego nadszedł czas dla profesjonalistów? 4.Nasze mocne strony.

14 Bankier.pl S.A. – rynki Reklama Media finansowePośrednictwo finansowe NAJWAŻNIEJSZE ŹRÓDŁA PRZYCHODÓW: Prowizje ze sprzedaży produktów finansowych

15 Wzrost rynku internetowego Źródło: Międzynarodowa Unia Telekomunikacyjna. Źródło: Internet World Stats, XII 2005 Penetracja internetu w wybranych krajach 27,8 %Polska 38,7 %Hiszpania 47,0 %Czechy 49,8 %UE 59,0 %Niemcy 62,9 %Wielka Brytania 68,1 %USA 74,9 %Szwecja Odsetek całości populacjiKraj 2,324,275,726,317,798,25 9,96 11,02 12,19 7,8% 14,4% 19,2% 21,2% 26,2% 27,7% 33,1% 37,0% 41,0% 0,00 2,00 4,00 6,00 8,00 10,00 12,00 14, IVQ2001 IVQ2002 IVQ2003 IVQ2004 IVQ2005 IVQ ,0% 5,0% 10,0% 15,0% 20,0% 25,0% 30,0% 35,0% 40,0% 45,0% Liczba internautów w Polsce Liczba użytkowników internetu Penetracja w populacji Liczba użytkowników internetu, prognoza Źródło: SMG/KRC Net.Track Dane szacunkowe: CR Media Consulting SA Penetracja internetu w Polsce – prognozy

16 Wzrost wydatków na reklamę on-line Wydatki w mld USD Udział w media mix ,3% 4,3% 6,4% % 1% 2% 3% 4% 5% 6% 7% 1,52,44,37,26,56,28,5 Wydatki na reklamę online w USA Wydatki w mld USD, prognoza Źródło: Jack Myers Media Business Report 2006 Marketing and Advertising Spending Forecast Wydatki na reklamę online w Europie Wydatki w mld EUR Udział w media mix Wydatki w mld EUR, prognoza Źródło: JupiterResearch Internet Advertising Model, 8.05

17 Wzrost wydatków na reklamę on-line Wydatki na reklamę online w Polsce Wydatki w mln zł Udział w media mix Wydatki w mln zł, prognoza Źródło: CR Media Consulting S.A.

18 Wzrost rynku finansowego w Polsce Udział pośredników w udzielanych kredytach hipotecznych 2005 – 15% 2009 – 30% Prognoza: Gazeta Prawna, Wartość udzielonych kredytów hipotecznych Wartość udzielonych kredytów hipotecznych, w mld zł Źródło: ZBP

19 Wzrost rynku finansowego w Polsce Produkty finansowe z których produktów korzysta Pan(i) obecnie, w proc. Polska 7 państw UE: Francja, Niemcy, Holandia, Włochy, Hiszpania, Szwecja i Wielka Brytania Źródło: Forresters Consumer Technolographics, European Study

20 Wzrost rynku internetowego Źródło: komunikaty spółek Interia.plTravelplanet.pl Zysk lub strata netto wybranych firm, w mln zł

21 Agenda 1.Czym jest Bankier.pl? 2.Rynki działania. 3.Dlaczego nadszedł czas dla profesjonalistów? 4.Nasze mocne strony.

22 Pozyskiwanie użytkowników – alternatywa dla portali Źródło: NetTrack SMG/KRC, uwaga: dla Gadu-Gadu od lipca 2005 zmieniono pytanie

23 Portale specjalistyczne vs horyzontalne Źródło: Yahoo!Finance, 17 marca 2006 Yahoo!Bankrate.com Price/Earnings23,574,4 Price/Sales8,113,2 Price/Book value512,2 Enterprise value/EBITDA24,244,4 Amerykańscy inwestorzy liczą na szybszy rozwój portali specjalistycznych! YAHOO! VS BANKRATE Ostatnie 12 miesięcy Ostatnie 5 lat

24 Agenda 1.Czym jest Bankier.pl? 2.Rynki działania. 3.Dlaczego nadszedł czas dla profesjonalistów? 4.Nasze mocne strony.

25 Kompetentny i profesjonalny Zarząd Tomasz Jażdżyński – Prezes Zarządu Twórca i przez 5 lat Prezes Zarządu Interia.pl, którą w 2001 roku wprowadził na GPW Dyrektor Finansowy w Wirtualnej Polsce w okresie restrukturyzacji i dochodzenia do rentowności Absolwent Informatyki oraz Marketingu i Zarządzania AGH Piotr Wąsowski - Wiceprezes Zarządu Odpowiedzialny za rozwój i strategię medialną portalu Redaktor naczelny w Parkiet Media i Euromoney.pl Absolwent finansów SGH Joanna Kuzdak - Członek Zarządu Odpowiedzialna za sprzedaż reklamy i produktów finansowych, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Inteligo Financial Services Absolwentka Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie.

26 Wsparcie doświadczonych akcjonariuszy Akcjonariusze Bankier.pl S.A. to wiodące fundusze venture capital w zakresie nowoczesnych technologii: bmp AG (62%) MCI Management S.A. (38%) Wsparcie w zakresie: know-how, finansowania, wdrażania procesów zarządczych, budowy strategii partnerstw biznesowych Kurs akcji MCI Management S.A. na GPW ( ) Kurs akcji bmp AG na GPW ( )

27 Plany rozwoju rozwój nowych, atrakcyjnych serwisów informacyjnych i usługowych akwizycje specjalistycznych, niszowych portali wertykalnych dywersyfikacja kanałów dystrybucji, zarówno treści informacyjnych jak i produktów finansowych Umocnienie pozycji lidera w jednym z najzyskowniejszych sektorów internetu

28 Bankier.pl S.A. ul. Świdnicka 13, Wrocław tel. (71) ; fax. (71) Niniejsza informacja nie stanowi oferty nabycia papierów wartościowych i ma wyłącznie charakter promocyjny. Informacje o publicznej ofercie akcji zostaną opublikowane w prospekcie emisyjnym, który będzie dostępny na stronach internetowych Spółki pod adresem:


Pobierz ppt "IPO DAY BANKIER.PL Nadchodzi czas profesjonalistów Warszawa, 21 marca 2006 r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google