Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1. 2 Agenda 1)Czym jest Bankier.pl S.A. 2)6 powodów dla których warto kupić akcje Bankier.pl: 1) Atrakcyjne rynki - media i finanse 2) Internet - najszybciej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1. 2 Agenda 1)Czym jest Bankier.pl S.A. 2)6 powodów dla których warto kupić akcje Bankier.pl: 1) Atrakcyjne rynki - media i finanse 2) Internet - najszybciej."— Zapis prezentacji:

1 1

2 2 Agenda 1)Czym jest Bankier.pl S.A. 2)6 powodów dla których warto kupić akcje Bankier.pl: 1) Atrakcyjne rynki - media i finanse 2) Internet - najszybciej rosnący segment rynku medialnego i finansowego 3) Lider wśród finansowych portali internetowych 4) Sprawdzony model biznesowy 5) Profesjonalny Zarząd i kompetentna Rada Nadzorcza 6) Wartościowy akcjonariat 3)Wyniki i wskaźniki finansowe 4)Struktura i konstrukcja Emisji 5)Podsumowanie 6)Pytania

3 3 Czym jest Bankier.pl S.A.

4 4 Bankier.pl S.A. Bankier.pl S.A. to niezależne medium internetowe i pośrednik finansowy

5 5 Misja Misją Bankier.pl jest pomoc w podejmowaniu korzystnych decyzji finansowych. Wykorzystując portal i inne kanały dystrybucji do maksymalizacji zysków z pośrednictwa pomiędzy użytkownikami a klientami instytucjonalnymi, Spółka tworzy długoterminową wartość dla akcjonariuszy.

6 6 Historia 2000 r. powstaje Polski Portal Finansowy Bankier.pl umowa z LG Petro Bank S.A. w zakresie dystrybucji produktów finansowych przez Internet 2001 r. pozyskanie funduszy bmp AG i CEEV GmbH jako nowych inwestorów finansowych przejęcie portalu Euromoney.pl 2003 r r.przejęcie serwisu internetowego Twoja-Firma.pl strategiczne partnerstwo z Open Finance S.A. debiut na GPW pozyskanie DM IDMSA jako inwestora finansowego 2006 r. uzyskanie zysku operacyjnego oraz zysku netto podpisanie umowy w sprawie przejęcia serwisu PRNews.pl

7 7 6 powodów, dla których warto kupić akcje Bankier.pl: po pierwsze... Atrakcyjne rynki

8 8 Rynek mediów Wzrost rynku reklamy szybszy od wzrostu PKB Rynek reklamy w Polsce Żródło: CR Media Consulting Rynek reklamowy ogółem w Polsce wzrośnie w okresie 2 lat o ok. 20%

9 9 Rynek finansowy Niskie nasycenie polskiego rynku finansowego w porównaniu z najbardziej rozwiniętymi krajami Unii Europejskiej - wysoki potencjał wzrostu PRODUKTY FINANSOWE z których produktów finansowych korzysta Pan(i) obecnie? Źródło: Forresters Consumer Technolographics, European Study

10 10 Wzrost zamożności społeczeństwa motorem wzrostu rynku finansowego Wartość udzielonych kredytów hipotecznych Źródło: ZBP Rynek kredytów hipotecznych w Polsce wzrośnie w okresie 2 lat o ok. 80% Rynek finansowy

11 11 6 powodów, dla których warto kupić akcje Bankier.pl: po drugie... Internet - najszybciej rosnący segment rynku medialnego i finansowego

12 12 Rynek mediów Bankier.pl działa w segmencie finansowym mediów internetowych – najwyżej wycenianej części rynku medialnego. segment finansowy media elektroniczne rynek reklamy media internetowe *na dzień , wg klasyfikacji Yahoo.com

13 13 Internet Internet - najszybciej rozwijające się medium masowe Prognozy penetracji Internetu w Polsce Źródło: Międzynarodowa Unia Telekomunikacyjna Ilość osób korzystających w Polsce z Internetu wzrośnie w okresie 2 lat o ok. 30%

14 14 Rynek reklamy internetowej Wzrost ilości internautów motorem wzrostu rynku reklamy internetowej Wydatki na reklamę internetową w Polsce Źródło: IAB Polska Rynek reklamy internetowej w Polsce wzrośnie w okresie 2 lat o ok. 100%

15 15 Rynek doradztwa i pośrednictwa finansowego Zmiana metod dotarcia do klienta i sprzedaży produktów finansowych Udział pośredników w udzielonych kredytach hipotecznych Źródło: IBnGR, Gazeta Prawna, P Udział pośredników w rynku kredytów hipotecznych wzrośnie w okresie 4 lat o ok. 100%

16 16 6 powodów, dla których warto kupić akcje Bankier.pl: po trzecie... Lider wśród finansowych portali internetowych

17 17 Dynamiczny wzrost Od 3 lat Bankier.pl corocznie podwaja swoja oglądalność Średnia miesięczna liczba użytkowników (w tys.) i odsłon portalu Bankier.pl (w mln). Liczba zarejestrowanych użytkowników portalu Bankier.pl Źródło: Bankier.pl S.A. Źródło: Prawdziwy Profil netMetryka (do XII.2003), Prawdziwy Profil gemiusAudience (I.2004 – IX.2004), Megapanel PBI/Gemius (od X.2004).

18 18 Lider internetowych mediów finansowych największy polski finansowy portal internetowy dynamicznie rozwijająca się, niezależna spółka mediowa niezależny pośrednik finansowy Pozycja rynkowa Bankier.pl na tle konkurencji, wg stanu na luty 2006 r. Źródło: Megapanel PBI/Gemius, luty 2006, kategoria Biznes, Prawo, Finanse autoryzowana przez Gemius S.A. Portale wertykalne Portale horyzontalne

19 19 6 powodów, dla których warto kupić akcje Bankier.pl: po czwarte... Sprawdzony model biznesowy

20 20 Model biznesu System Partnerski Internetowe Centrum Finansowe Centrum Finansowe Serwisy informacyjne Użytkownicy Internetu Użytkownicy Bankier.pl Instytucje finansowe Klienci - reklamodawcy

21 21 Użytkownicy Bankier.pl Źródło: Megapanel PBI/Gemius, luty 2006 Na wysokich stanowiskach Starsi Lepiej wykształceni Dobrze sytuowani finansowo

22 22 Pozyskiwanie użytkowników Wzrost znaczenia portali i witryn specjalistycznych Źródło: NetTrack SMG/KRC, uwaga: dla Gadu-Gadu od lipca 2005 zmieniono pytanie

23 23 6 powodów, dla których warto kupić akcje Bankier.pl: po piąte... Profesjonalny Zarząd i kompetentna Rada Nadzorcza

24 24 Skład Zarządu Tomasz Jażdżyński – Prezes Zarządu Twórca i przez 5 lat Prezes Zarządu Interia.pl, którą w 2001 roku wprowadził na GPW Dyrektor Finansowy w Wirtualnej Polsce w okresie restrukturyzacji. i dochodzenia do rentowności. Absolwent Informatyki oraz Marketingu i Zarządzania AGH. Piotr Wąsowski - Wiceprezes Zarządu Odpowiedzialny za rozwój i strategię medialną portalu. Od 2003 Członek Zarządu emitenta odpowiedzialny za rozwój Spółki, twórca nowego portalu Bankier.pl. W latach Redaktor naczelny w Parkiet Media i Euromoney.pl. Absolwent finansów SGH. Joanna Kuzdak - Członek Zarządu Odpowiedzialna za sprzedaż reklamy i produktów finansowych. W latach Dyrektor Departamentu Sprzedaży Inteligo Financial Services. Absolwentka Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie.

25 25 Kompetencje Zarządu STRATEGIAMEDIA SPRZEDAŻ Tomasz Jażdżyński Prezes Zarządu Piotr Wąsowski Wiceprezes Zarządu Joanna Kuzdak Członek Zarządu INTERIA.PL WIRTUALNA POLSKA PARKIET MEDIA EUROMONEY.PL INTELIGO WARTA

26 26 Władze Spółki - Rada Nadzorcza Krzysztof Nowiński - Przewodniczący Rady Nadzorczej (przedstawiciel funduszy bmp AG i CEEV GmbH) Tomasz Czechowicz - Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej (Prezes Zarządu MCI Management SA) Przedstawiciele Rady Nadzorczej - czołowe postaci polskiego rynku kapitałowego oraz e-biznesu – wspierają Spółkę w umacnianiu pozycji i budowie wartości rynkowej. Janusz Żebrowski - Członek Rady Nadzorczej (Prezes Zarządu spółki K2 Internet) Rafał Abratański - Członek Rady Nadzorczej (Wiceprezes Zarządu DM IDMSA) Maciej Wiśniewski - Członek Rady Nadzorczej (Prezes Zarządu Investors TFI)

27 27 6 powodów, dla których warto kupić akcje Bankier.pl: po szóste... Wartościowy akcjonariat

28 28 Struktura akcjonariatu *w przypadku sprzedaży wszystkich akcji objętych publiczną ofertą przed emisją po emisji Zaufanie Przejrzystość Nadzór Know-how Partnerstwo

29 29 Wyniki i wskaźniki finansowe Bankier.pl S.A.

30 30 Wyniki finansowe Źródło: Prospekt Emisyjny, prognozy Bankier.pl S.A. W latach przychody Bankier.pl S.A. wzrosły o ponad 200%

31 31 Wyniki finansowe *na podstawie prognoz Bankier.pl – źródło: Prospekt Emisyjny **kalkulacja kapitału wasnego na rok 2006 zakłada cenę emisyjną 9 zł

32 32 Struktura przychodów ze sprzedaży W strukturze przychodów ze sprzedaży rośnie znaczenie bardziej atrakcyjnego segmentu - przychodów z tytułu pośrednictwa ze sprzedaży produktów finansowych. Źródło: Bankier.pl S.A. *głównie sprzedaż informacji finansowych dla instytucji Źródło: DM IDMSA na podstawie Prospektu Emisyjnego

33 33 Wskaźniki wyceny rynkowej Bankrate.com - wertykalny portal finansowy, lider na rynku amerykańskim, wyceniany jest z premią względem największego globalnego portalu horyzontalnego Yahoo.com (NASDAQ). Źródło: DM IDMSA; wskaźniki dla Yahoo, Bankrate, Onet wyliczane na podstawie aktualnych danych finansowych, dla Bankier.pl S.A. – na podstawie prognoz Zarządu na 2006 r.

34 34 Struktura i konstrukcja Oferty

35 35 Konstrukcja Oferty Pula Podstawowa: do objęcia: akcji serii I do sprzedaży akcji, w tym: akcji należących do CEEV GmbH akcji należących do bmp AG akcji należących do MCI Management S.A. W przypadku ustalenia ceny emisyjnej na co najmniej 7,50 zł - Pula Dodatkowa: do sprzedaży akcji należących do MCI Management S.A. Maksymalna cena emisyjna akcji została ustalona na 9 zł. Book-building: od 29 do 31 maja (do godz ) Preferencje dla uczestników Zapisy na Akcje: od 2 do 6 czerwca Oferujący Akcje - Dom Maklerski IDMSA

36 36 Cele emisji Zakładane wpływy z emisji nowych akcji - od 8,0 do 12,3 mln zł. 1,0 mln zł - inwestycje w infrastrukturę techniczną i w pozostałe wyposażenie 2,5 mln zł - budowa nowych serwisów i usług: stworzenie nowych serwisów stworzenie nowych kanałów dystrybucji 4,5 do 8,8 mln zł - przejęcia innych podmiotów, przede wszystkim internetowych, których treści i usługi uzupełniają ofertę Bankier.pl Możliwość przesunięcia środków pomiędzy budową nowych serwisów i usług a akwizycjami. Proces inwestycyjny planowany do końca 2007 roku.

37 37 Strategia rozwoju firmy Cel strategiczny - maksymalizacja wartości Spółki dalszy dynamiczny wzrost znaczenia portalu poprzez budowę nowych serwisów, przejęcia innych podmiotów i działania marketingowe rozwój działalności reklamowej Bankier.pl poprzez maksymalne wykorzystanie szybkiego rozwoju rynku reklamy internetowej na świecie w Polsce rozszerzenie oferty w zakresie pośrednictwa finansowego w Internecie poprzez budowę nowych usług i przejęcia innych podmiotów szybki rozwój przychodów z doradztwa finansowego dzięki współpracy z Open Finance S.A. dalsze umocnienie marki Bankier.pl. - poprzez starannie zaplanowane działania marketingowe oraz wzmacnianie postrzegania Bankier.pl jako eksperta w dziedzinie finansów

38 38 Atrakcyjne rynki - media i finanse Internet - najszybciej rosnący segment rynku medialnego i finansowego Lider wśród internetowych portali finansowych znana i ceniona marka wypracowane relacje z klientami wizerunek niezależnego pośrednika Sprawdzony model biznesowy Profesjonalny Zarząd i kompetentna Rada Nadzorcza Wartościowy akcjonariat Dlaczego warto zainwestować w akcje Bankier.pl S.A.?

39 39 Niniejsza informacja nie stanowi oferty nabycia papierów wartościowych i ma wyłącznie charakter promocyjny. Informacje o publicznej ofercie akcji zostały opublikowane w prospekcie emisyjnym, który będzie dostępny na stronach internetowych Spółki pod adresem: Bankier.pl S.A. do 31 maja 2006: ul. Świdnicka 13, Wrocław od 1 czerwca 2006: ul. Kościuszki 29, Wrocław tel. (71) , fax (71) Dom Maklerski IDMSA Mały Rynek 7, Kraków tel. (12) , , fax (12) Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "1. 2 Agenda 1)Czym jest Bankier.pl S.A. 2)6 powodów dla których warto kupić akcje Bankier.pl: 1) Atrakcyjne rynki - media i finanse 2) Internet - najszybciej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google