Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Ankieta pracowników dziekanatów WPiA UMK w Toruniu Przyjazny Dziekanat WYNIKI Wydział Prawa i Administracji UMK w Toruniu 2013.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Ankieta pracowników dziekanatów WPiA UMK w Toruniu Przyjazny Dziekanat WYNIKI Wydział Prawa i Administracji UMK w Toruniu 2013."— Zapis prezentacji:

1 Ankieta pracowników dziekanatów WPiA UMK w Toruniu Przyjazny Dziekanat WYNIKI Wydział Prawa i Administracji UMK w Toruniu 2013

2 Ankieta została przeprowadzona w dniach od 18 marca do 7 kwietnia 2013 roku wśród Studentów Wydziału Prawa i Administracji UMK, wszystkich kierunków, stopni i trybów kształcenia. Na poszczególne pytania udzielono od 639 do 976 odpowiedzi. Liczba Studentów Wydziału na dzień 3 kwietnia 2013 roku: studia stacjonarne – 2963 studia niestacjonarne – 1384

3 Pytanie 1 Jak ocenia Pan/Pani kompetencje pracowników dziekanatów? skalaodpowiedzi

4 Pytanie 2 Jak ocenia Pan/Pani kulturę osobistą pracowników dziekanatów? skalaodpowiedzi

5 Pytanie 3 Jak ocenia Pan/Pani kontakt telefoniczny z pracownikami dziekanatów? skalaodpowiedzi 0 (nie korzystam)

6 Pytanie 4 Jak ocenia Pan/Pani kontakt mailowy z pracownikami dziekanatów? skalaodpowiedzi 0 (nie korzystam)

7 Pytanie 5 Jak ocenia Pan/Pani dostosowanie godzin otwarcia dziekanatów dla Studentów? skalaodpowiedzi

8 Pytanie 6 Jak ocenia Pan/Pani funkcjonowanie dziekanatów w miesiącach wrzesień i październik? skalaodpowiedzi

9 Pytanie 7 Jaką ogólną ocenę wystawił/a by Pan/Pani pracownikom dziekanatów? skalaodpowiedzi

10 Pytanie 8 Czy dostrzega Pan/Pani zaangażowanie pracowników dziekanatów w kontaktach ze Studentami? skalaodpowiedzi

11 Pytanie 9 Czy Pan/Pani zdaniem wszyscy Studenci są obsługiwani przez pracowników dziekanatów jednakowo?skalaodpowiedzi -1 (nie) (nie mam zdania)384 1 (tak)

12 Pytanie 10 Jak często kontaktuje się Pan/Pani z dziekanatem? skalaodpowiedzi 1 (nigdy) 4 2 (bardzo rzadko) (od czasu do czasu) (w większości/często) (we wszystkich/zawsze) 43

13 Pytanie 11 Czy pracownicy dziekanatu informują o sposobach i różnych wariantach załatwienia sprawy? skalaodpowiedzi 1 (nigdy) 33 2 (bardzo rzadko) (od czasu do czasu) (w większości/często) (we wszystkich/zawsze) 241

14 Pytanie 12 Czy w przypadku negatywnego załatwienia sprawy została udzielona informacja o przyczynach rozstrzygnięcia?skalaodpowiedzi 1 (nigdy) 38 2 (bardzo rzadko) 63 3 (od czasu do czasu) 88 4 (w większości/często) (we wszystkich/zawsze) 250

15 Pytanie 13 Czy pracownicy dziekanatów pomagają w załatwieniu sprawy? skalaodpowiedzi 1 (nigdy) 6 2 (bardzo rzadko) 42 3 (od czasu do czasu) (w większości/często) (we wszystkich/zawsze) 318

16 Dziękujemy za udział w ankiecie! Wydział Prawa i Administracji UMK w Toruniu 2013


Pobierz ppt "Ankieta pracowników dziekanatów WPiA UMK w Toruniu Przyjazny Dziekanat WYNIKI Wydział Prawa i Administracji UMK w Toruniu 2013."

Podobne prezentacje


Reklamy Google