Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Strategie Marketingowe w Internecie Tymoteusz Doligalski Interactive Marketing Manager Super Media Interactive.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Strategie Marketingowe w Internecie Tymoteusz Doligalski Interactive Marketing Manager Super Media Interactive."— Zapis prezentacji:

1 Strategie Marketingowe w Internecie Tymoteusz Doligalski Interactive Marketing Manager Super Media Interactive

2 Informacje wstępne n Dot.com, Bam.com n Instrumenty promocji internetowej n Cyberbranding, marketing egzystencjalny

3 Wartość rynkowa a strona internetowa Zmiana liczby osób odwiedzających serwis Zmiana wartości rynkowej Source: McKinsey & Company

4 Kampania startowa – Canalplus.pl CTR – click through rate Przeciętny poziom CTR = 0,7 % (PL)

5 Kampania generująca ruch – Allegro.pl Przeciętny poziom CPC = 8-10 PLN CPC – cost per click

6 Wartości dodane - Allegro

7 Kampanie generujące ruch

8 Kampania generująca ruch – direct

9 Wartości dodane - Jobpilot.pl

10 Kampania brandingowa - Emax

11 Kampanie produktowe - Intel

12 Strona internetowa – Hewlett Packard

13 Strona internetowa –

14 Marketing egzystencjalny

15

16 Marketing wirusowy n Naturalnych kanałów dystrybucji informacji n Word of mouth, wieść gminna... n Get Your Private, Free Address at...

17 Marketing wirusowy – szanse i zagrożenia n Dotarcie do grupy celowej n Efektywność kosztowa n Wpływ na postrzeganie firmy

18 Marketing wirusowy – przykłady

19 Pytania, pytania... Tymoteusz Doligalski Interactive Marketing Manager Super Media


Pobierz ppt "Strategie Marketingowe w Internecie Tymoteusz Doligalski Interactive Marketing Manager Super Media Interactive."

Podobne prezentacje


Reklamy Google