Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

A. Wójtowicz Prezentacja multimedialna P. Ciszewski Prezentacja multimedialna D. Krężołek Program Pivot P. Witek Biuletyn szkolny A. Śliwa Projektant 3D.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "A. Wójtowicz Prezentacja multimedialna P. Ciszewski Prezentacja multimedialna D. Krężołek Program Pivot P. Witek Biuletyn szkolny A. Śliwa Projektant 3D."— Zapis prezentacji:

1 A. Wójtowicz Prezentacja multimedialna P. Ciszewski Prezentacja multimedialna D. Krężołek Program Pivot P. Witek Biuletyn szkolny A. Śliwa Projektant 3D J. Litewka Program CrossWord 2.0 Wybrane prace uczniów

2 Zaczynamy naszą prezentację Komputer bez tajemnic III w programie PowerPoint, wstawiamy slajdy, tło, sortujemy tematykę zagadnień

3 Projektujemy logo zajęć,,Więcej lepiej ciekawiej…2 do tematu,,Technika komputerowa w życiu człowieka Przemysł Handel Bankowość Transport Medycyna Komunikacja Meteorologia Kinematografia Muzyka Edukacja Rozrywka

4 Poznajemy zastosowanie grafiki komputerowej w małej poligrafii: kalendarze, plakaty, etykiety, karty okolicznościowe

5 Uruchamiamy i obsługujemy programy dydaktyczne ze środków EFS-u

6 Tworzymy własne kompozycje graficzno- tekstowe do szkolnej encyklopedii pojęć informatycznych Bios - zbiór programów i procedur odpowiedzialnych za konfigurację i uruchomienie systemu operacyjnego. Touchpad - panel dotykowy reagujący na przesuwanie i nacisk palca. Interfejs użytkownika {UI}- części oprogramowania odpowiedzialnego za komunikację z użytkownikiem. GNU- Powszechna Licencja Publiczna.

7 Opracowujemy projekt w edytorze MS Word pt. Rozwój techniki i komputeryzacji, wstawiamy kolumny, nagłówki, stopki i symbole Po komputerach tzw. czwartej generacji, tj. komputerach posiadających układy scalone wielkiej skali integracji, przyszedł czas na komputery piątej generacji. Są to komputery do budowy których wykorzystano niekonwencjonalne rozwiązania. Takimi komputerami są m.in. komputery optyczne i kwantowe.

8 Obrabiamy zdjęcia do projektu w programie Photo Paint, umieszczamy je w polu tekstowym i na slajdach

9 Korzystamy z zasobów Internetu z uwzględnieniem zagrożeń i praw autorskich, pozyskujemy teksty i grafikę

10 Prezentujemy możliwości wykorzystania grafiki i animacji w grach komputerowych

11 Wykorzystujemy programy dydaktyczne do testowania swoich osiągnięć z innych przedmiotów

12

13

14 Korzystamy z dostępnych programów użytkowych do redagowania szkolnej encyklopedii informatycznej

15 Poznajemy podstawy tworzenia grafiki trójwymiarowej w programie Autodesk 3ds max

16 Rozwiązujemy zadania testowe na gimnazjalny konkurs informatyczny z wykorzystaniem komputerowego abecadła

17 Obsługujemy programy użytkowe ze środków EFS-u i darmowe ze stron internetowych

18 Opracowujemy trasę wycieczki po kontynentach w lokalizatorze Zumi.pl, posługujemy się przyciskami i legendą

19 Rozrywka z komputerem- korzystamy z ciekawych gier rozwijających myślenie i wyobraźnię

20 Wykonujemy efektowne napisy w programie GIMP i wstawiamy je do obrazu

21 Pracujemy nad projektami w programie Logomocja, uczymy się podawać komendy

22 Pracujemy nad materiałami do użytku szkolnego- piszemy teksty na gazetkę klasową 9 grudnia Gminny Ośrodek Kultury i Sportu, wraz ze Szkołą Podstawową w Bęble, zorganizował Międzyszkolny Turniej w Tenisie Stołowym Szkół Podstawowych Gminy Wielka Wieś. Celem imprezy było rozbudzenie zainteresowania tenisem stołowym uczniów szkół podstawowych. W zawodach wzięły udział 4 szkoły: SP Modlnica, SP Bębło, SP Wielka Wieś i SP Będkowice. Turniej rozpoczął mecz Pani Dyrektor SP Bębło – Lucyny Kurek z jednym z zawodników. Po zaciętym turnieju reprezentacja naszej szkoły ostatecznie zajęła III miejsce. Oto przykładowy kawałek naszej gazetki szkolnej

23 Poznajemy zasady pisania programu komputerowego na przykładzie języka Logo PIERWSZE KROKI Z LOGO OPIS ŚRODOWISKA KOMENIUSZ KRESKI, KWADRATY I KOŁA DEFINIOWANIE WŁASNYCH PROCEDUR PROCEDURY BEZ PARAMETRÓW PROCEDURY Z PARAMETRAMI Tryb graficzny - obszar, w którym żółw wykonuje rysunki. Tryb graficzno-tekstowy - obszar, w którym wpisujemy polecenia w języku Logo. Tryb tekstowy - łączy w sobie tryb graficzny i tekstowy.

24 Rozwiązujemy zadania z ogólnopolskich konkursów informatycznych

25 Redagujemy stronę www w notatniku, uzupełniamy odnośniki i zakładki

26 Projektujemy własną grę wg. instrukcji w programie Scratch planujemy akcję gry, wyznaczamy etap i czas

27 Korzystamy z gotowych narzędzi wspomagających tworzenie strony www, dobieramy grafikę Przykłady użycia znaczników HTML. Przykład działaniaZnacznik otwierającyTekstZnacznik zamykający tekst pogrubiony tekst tekst pochylony tekst tekst podkreślony tekst wszystko razem tekst

28 Traktujemy strony www jako bogate źródło informacji, szukamy wiadomości i dobrej rozrywki

29 Rozwijamy umiejętności i zainteresowania z wykorzystaniem programów użytkowych – programów w języku Logo ZAINTERESOWANIA

30 Oglądamy mapy i zdjęcia satelitarne na stronie i korzystamy ze słowników internetowych do tłumaczenia Zdjęcie satelitarne

31 R. Wojtal M. Kulesza P. Ciszewski T. Baran A. Wójtowicz P. Witek Język HTML Animacja - Pivot Mistrz Klawiatury Program Scratch Wybrane prace uczniów Projektant 3D W. Żurek Program Gimp2


Pobierz ppt "A. Wójtowicz Prezentacja multimedialna P. Ciszewski Prezentacja multimedialna D. Krężołek Program Pivot P. Witek Biuletyn szkolny A. Śliwa Projektant 3D."

Podobne prezentacje


Reklamy Google