Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

18.03.2008 28 V 2009 Marketing bezpośredni. Nowe możliwości w dobie Web2.0 www. wykop.pl Michał Białek Wykop sp. z o.o.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "18.03.2008 28 V 2009 Marketing bezpośredni. Nowe możliwości w dobie Web2.0 www. wykop.pl Michał Białek Wykop sp. z o.o."— Zapis prezentacji:

1 V 2009 Marketing bezpośredni. Nowe możliwości w dobie Web2.0 www. wykop.pl Michał Białek Wykop sp. z o.o.

2 V 2009 www. wykop.pl Reklamy

3 V 2009 www. wykop.pl Reklamy

4 V 2009 www. wykop.pl

5 V 2009 www. wykop.pl Efektywne kampanie mailowe? maili/dzień – 3,5mld spam – 90,4% phishing – 1 na 297,7 złośliwe strony – 1 na 317,8 MessageLabs /Symantec/ - maj 2009

6 V 2009 www. wykop.pl Microblogowanie

7 V 2009 www. wykop.pl Microblogowanie

8 V 2009 www. wykop.pl Microblogowanie - komunikator czy blog? - piję kawę, czytam gazetę, itd. - 1 do wielu - wielokanałowość - jeden z głównych elementów w kampanii prezydenckiej Obamy

9 V 2009 www. wykop.pl Microblogowanie – case Starbucksa

10 V 2009 www. wykop.pl Microblogowanie – case Starbucksa - bezpośredni kontakt z klientem The bottled Starbucks Frappuccinos are slightly different from the blended version you can get in our store. - informacje o promocjach, nowościach etc. - kreowanie hard-userów - efekt: - styczeń 2009 – 30tys. followersów - maj tys.

11 V 2009 www. wykop.pl Microblogowanie - potencjalne zagrożenia: - osoba prowadząca - cybersquatting

12 V 2009 Widgety

13 V 2009 www. wykop.pl Widget - gadget, badge, mini, snippet - aplikacja zewnętrzna, wartość dodana - strony www, dashboard, mobile - 2 rodzaje użytkowników - niski koszt stworzenia

14 V 2009 www. wykop.pl Widget – case DINGa - instalacja w trayu - dostosowanie - efekt: -2mln instalacji - $150mln przychodu w 1 roku - 10mln wizyt w 3 kw. 2008

15 V 2009 www. wykop.pl Widget - możliwości - geotargetowanie - badanie cookiesów - dobór kontekstowy

16 V 2009 Bluetooth Marketing

17 V 2009 www. wykop.pl Bluetooth Marketing Nośniki - grafika 2D/3D - tapety, kupony, kody kreskowe - video - zwiastuny filmów, animacje… -muzyka - mp3, dzwonki, sample - aplikacje - gry Java, prezentacje Flash

18 V 2009 www. wykop.pl Bluetooth Marketing – case study Allegro - 2 dniowy meeting dla użytkowników i kontrahentów - cykl szkoleń - wartość aplikacji: - harmonogram - mapa MPT

19 V 2009 www. wykop.pl Bluetooth Marketing – case study Allegro - 2 dniowy meeting dla użytkowników i kontrahentów każdy z uczestników otrzymał słowo ALLEGRO jedną podkreśloną literą zadaniem uczestników było zebranie grupy osób z literami tworzącymi całe słowo. Pierwsze grupy otrzymały nagrody. grupy zgłaszały się już kilka minut po ogłoszeniu konkursu

20 V 2009 www. wykop.pl Bluetooth Marketing – case study Allegro -na zakończenie – nadajniki rozsyłały obrazek z mapą z zaznaczonymi miejscami podstawienia autobusów, którymi można było dojechać na koncert. -dodatkowo rozsyłana była gra na telefony komórkowe – SUDOKU

21 V 2009 www. wykop.pl Dziękuję Michał Białek


Pobierz ppt "18.03.2008 28 V 2009 Marketing bezpośredni. Nowe możliwości w dobie Web2.0 www. wykop.pl Michał Białek Wykop sp. z o.o."

Podobne prezentacje


Reklamy Google