Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Prezentacja wyników finansowych za rok 2008/2009 sierpień 2008 – grudzień 2009 22 marca 2010 Optymalizacja struktury Grupy kluczem do sukcesu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Prezentacja wyników finansowych za rok 2008/2009 sierpień 2008 – grudzień 2009 22 marca 2010 Optymalizacja struktury Grupy kluczem do sukcesu."— Zapis prezentacji:

1 Prezentacja wyników finansowych za rok 2008/2009 sierpień 2008 – grudzień marca 2010 Optymalizacja struktury Grupy kluczem do sukcesu

2 Niniejsza prezentacja dotyczy roku sprawozdawczego 2008/2009, który trwał 17 miesięcy, tj. od 1 sierpnia 2008 do 31 grudnia Z dniem 1 stycznia 2010 r. nastąpiło zrównanie roku sprawozdawczego z rokiem kalendarzowym W prezentacji przedstawione są wyniki finansowe VI kwartału (listopad – grudzień 2009) oraz roku obrachunkowego 2008/2009 Zgodnie z wytycznymi KNF spółka nie jest zobowiązana do prezentacji danych porównawczych za okres listopad – grudzień 2008 W roku obrachunkowym 2008/2009 skonsolidowany zysk netto Grupy ACTION wyniósł 23,3 mln zł. W VI kwartale zanotowano stratę 3,6 mln zł wynikającą z porządkowania struktury Grupy Wynik jednostkowy ACTION S.A. w okresie styczeń – grudzień 2009 wyniósł 45,0 mln zł ROK 2008/2009 W GRUPIE Okres od 1 sierpnia 2008 do 31 grudnia

3 3 [w tys. zł] Rok 2008/2009 (17m-cy) Rok 2007/2008 (12 m-cy) VI kwartał 2008/2009 (2 m-ce) Przychody ze sprzedaży Zysk brutto ze sprzedaży Marża brutto na sprzedaży9,8%7,9%7,8% Koszty sprzedaży i marketingu W relacji do przychodów5,4%4,9%5,1% Koszty ogólnego zarządu W relacji do przychodów1,1%1,6%1,1% Pozostałe przychody i zyski Pozostałe koszty i straty Wynik na działalności operacyjnej Koszty finansowe netto Wynik netto Rentowność wyniku netto0,8%1,4%-0,9% WYBRANE DANE FINASOWE Grupa Kapitałowa ACTION S.A.

4 4 Elementy obciążające jednostkowy wynik VI kwartału Grupie ACTION: - strata na sprzedaży udziałów ACTION Ukraina tys. zł - rezerwy na należności tys. zł Razem: tys. zł Szacowany wynik Grupy ACTION bez zdarzeń jednorazowych za okres listopad – grudzień 2009 (VI kwartał) wynosi tys. zł Szacowany wynik Grupy ACTION bez zdarzeń jednorazowych za cały rok 2008/2009 wynosi tys. zł KOSZTY JEDNORAZOWE Porządkujące strukturę Grupy

5 5 CELE NA ROK 2010 Rozwój marki ACTIVE JET i poszerzenie rynków zbytu: - nowa marka pod przetargi - rozwój eksportu - branża biurowa - rozszerzenie współpracy z sieciami handlowymi Zwiększenie udziału Grupy w rynku dystrybucji sprzętu RTV/AGD: - penetracja rynku w obszarze małych i średnich sklepów - dedykowany zespół handlowy do obsługi tego segmentu Wykorzystanie synergii płynącej ze współpracy ACTION S.A. jako silnego partnera logistycznego - z wieloma klientami e-commerce: - logistyka - odbiory osobiste na terenie całego kraju (Sferis oraz punkty partnerskie) - portal opiniotwórczy powiązany z programem lojalnościowym

6 SIEĆ SALONÓW KOMPUTEROWYCH SFERIS Sferis na koniec 2009 roku: - 46 salonów własnych - 23 punkty partnerskie - 41 stanowisk typu wyspa Pozyskiwanie punktów partnerskich Sferis - docelowo do 50 punktów partnerskich na koniec 2010 roku Otwieranie punktów handlowych typu wyspa - sprzedaż produktów marżowych, w szczególności Active Jet - docelowo 90 stanowisk na koniec 2010 roku Program odbiorów osobistych dla sklepów e-commerce Uzyskanie prestiżowego wyróżnienia Srebrny Laur Klienta SFERIS

7 7 Stanowiska typu wyspa

8 SFERIS 8 Punkt partnerski

9 E-COMMERCE PROJEKT GRAM.PL Uruchomienie odbiorów własnych dla klientów końcowych produktów oferowanych w sklepie w sklepach sieci Sferis (46 punktów na terenie całej Polski)www.gram.pl Stałe zwiększanie oglądalności – obecnie jest to 820 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie Rozszerzenie oferty o konsole i gry do konsol Uruchomienie programu partnerskiego i pozyskanie nowych afiliantów Rozpoczęcie sprzedaży treści płatnych 9 DELIKATESY INTERNETOWE A.pl Dalsze rozszerzenie oferty o wyróżniające Delikatesy Internetowe A.pl produkty, tj. żywność ekologiczna, ryby i owoce morza, wysokogatunkowe mięsa mrożone Osiągnięcie realizacji zamówień na poziomie ponad 98% Wzrost zamówień o 103% grudzień 2009 do grudnia 2008 Wzrost sprzedaży o 157% grudzień 2009 do grudnia 2008

10 10 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ Kontakt dla przedstawicieli mediów i rynku kapitałowego Anna Bielińska – Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Dominika Lenkowska – Agencja Martis CONSULTING


Pobierz ppt "Prezentacja wyników finansowych za rok 2008/2009 sierpień 2008 – grudzień 2009 22 marca 2010 Optymalizacja struktury Grupy kluczem do sukcesu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google