Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Rafał Werczyński, Estimage PR Wejście Edelmana na polski rynek.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Rafał Werczyński, Estimage PR Wejście Edelmana na polski rynek."— Zapis prezentacji:

1 Rafał Werczyński, Estimage PR Wejście Edelmana na polski rynek

2 Rekord frekwencji

3 Migut MediaEdelman Polska 48 publikacji informacje, oświadczenia stron, oświadczenia instytucji, zapowiedzi artykułów 427 komentarzy komentarze użytkowników pozostawione bezpośrednio pod newsami związanymi ze sprawą

4 Migut Media Edelman Polska 427 komentarzy Za i przeciw stronomNeutralne Bezpośrednio odnoszące się do jednej ze stron sporu Ocena działań Wypowiedzi na temat ludzi będących stronami Wypowiedzi dotyczące instytucji Wypowiedzi dotyczące rynku Analizy podręcznikowe Bezsens i ubliżanie

5 Neutralne Rynek Etyka Dziennikarze Inne media Redakcja Klienci zagraniczni Nagrody ZFPR IPHIZ PSPR Przetargi głupki nieuki 218

6 Neutralne Podejmowanie działań w sytuacji kryzysu ma sens wtedy, kiedy kryzys ten dotyczy grupy docelowej istotnej z punktu widzenia firmy, która kryzys przechodzi. Z punktu widzenia sieciówki EP i ty i polskie portale o PR nie należycie do takiej grupy The edler :56 Tak broni się polska branża PR przed wchodzącym gwałtownie na rynek ogólnoświatowym gigantem. Sprawa przycichnie a wtedy klienci - przede wszystkim duże globalne marki - zaczną zmieniać w Polsce agencje. Liczyć się będzie know-how i światowe standardy pracy. Prorok :44 Potupiecie, pokrzyczycie, a za miesiąc dwa zrobi się cisza. Klienci zaproszą ich do przetargów i ocenią ofertę a nie wypowiedzi forumowiczów i dziennikarzy. DKW :11 … bo nasz rynek jest nędzny i przez jakiś czas nędzny pozostanie. Krzysiek 14: :38 Myślisz cały czas że mówimy o dzieciach czy ludziach zarządzających korporacją, która rocznie dysponuje budżetami nieporównywalnymi do naszego podwórka. Myślicie że jesteście mądrzejsi od nich? … Czy branża jest zakompleksiona i czy te kompleksy są uzasadnione? Czy branża boi się wejścia zagranicznych graczy i czy są oni aż takim zagrożeniem? Dlaczego branża ma aż tak niską samoocenę i nie wierzy we własną siłę?

7 Czy branża jest zakompleksiona i czy te kompleksy są uzasadnione? Czy branża boi się wejścia zagranicznych graczy i czy są oni aż takim zagrożeniem? Dlaczego branża ma aż tak niską samoocenę i nie wierzy we własną siłę?


Pobierz ppt "Rafał Werczyński, Estimage PR Wejście Edelmana na polski rynek."

Podobne prezentacje


Reklamy Google