Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wstęp Michał Drobot Wprowadzenie do tworzenia gier.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wstęp Michał Drobot Wprowadzenie do tworzenia gier."— Zapis prezentacji:

1 Wstęp Michał Drobot Wprowadzenie do tworzenia gier

2 Plan wykładu PrzedstawieniePrzedstawienie PlanPlan FormaForma

3 Przedstawienie Kim jestem?Kim jestem? 3D Character Artist3D Character Artist 3D Effect Programmer3D Effect Programmer Technical Art Director, Reality PumpTechnical Art Director, Reality Pump ProjektyProjekty Two Worlds (x360) AAA > 1 mln sprzedanychTwo Worlds (x360) AAA > 1 mln sprzedanych Two Worlds : The TempationTwo Worlds : The Tempation Kursy i wykładyKursy i wykłady UJUJ AGHAGH GCDC LeipzigGCDC Leipzig

4

5

6 Przedstawienie O czym pogadamy?O czym pogadamy? Jak i po co bawić się w tworzenie gierJak i po co bawić się w tworzenie gier O tym co było, jest i może będzieO tym co było, jest i może będzie Jak powstają nowe gatunkiJak powstają nowe gatunki Z kim będziemy pracować w zespoleZ kim będziemy pracować w zespole Czym się różnią poszczególne platformy sprzętoweCzym się różnią poszczególne platformy sprzętowe Analizie technicznej, treściowej i produkcyjnej gryAnalizie technicznej, treściowej i produkcyjnej gry

7 Przedstawienie Interesować nas będąInteresować nas będą Współzależności w świecie game developementuWspółzależności w świecie game developementu Nierozłączność świata technologii a rozwoju i ewolucji gierNierozłączność świata technologii a rozwoju i ewolucji gier Umiejętność analizy ww. czynnikówUmiejętność analizy ww. czynników Tworzenie nowych lepszych gier :]Tworzenie nowych lepszych gier :]

8 Plan Branża gier komputerowychBranża gier komputerowych Hollywood 21 wiekuHollywood 21 wieku Przedstawienie sytuacji rynkowejPrzedstawienie sytuacji rynkowej Trendy, oczekiwania i rozwójTrendy, oczekiwania i rozwój Nietypowy świat tworzenia gier komputerowychNietypowy świat tworzenia gier komputerowych Plusy i minusyPlusy i minusy Omówienie perspektywy z punktu widzenia przyszłego pracownikaOmówienie perspektywy z punktu widzenia przyszłego pracownika Poznaj zespółPoznaj zespół Podstawowe stanowiska, hierarchia oraz funkcje członków zespołuPodstawowe stanowiska, hierarchia oraz funkcje członków zespołu Zaznajomienie z wymogami i potrzebami nowoczesnego zespołuZaznajomienie z wymogami i potrzebami nowoczesnego zespołu

9 Plan Historia gierHistoria gier Przedstawienie prekursorów gatunków oraz ich ewolucjiPrzedstawienie prekursorów gatunków oraz ich ewolucji Omówienie platform typu arcadeOmówienie platform typu arcade Ewolucja oraz analiza konsol domowychEwolucja oraz analiza konsol domowych Analiza wybranych przypadkówAnaliza wybranych przypadków Poznaj sprzętPoznaj sprzęt Liczące się na rynku platformy sprzętoweLiczące się na rynku platformy sprzętowe Podstawowe zapoznanie się ze specyfiką produkcji, możliwościami, wadami oraz zaletami konkretnych konsolPodstawowe zapoznanie się ze specyfiką produkcji, możliwościami, wadami oraz zaletami konkretnych konsol Analiza tworzenia gry pod zadaną konsolęAnaliza tworzenia gry pod zadaną konsolę

10 Plan Gatunki gierGatunki gier PodstawowePodstawowe EwolucyjneEwolucyjne InnowacyjneInnowacyjne Platformy dystrybucjiPlatformy dystrybucji Istniejące metody dystrybucjiIstniejące metody dystrybucji Właściwy wybór oraz korzyści płynące z niegoWłaściwy wybór oraz korzyści płynące z niego Analiza wybranej produkcjiAnaliza wybranej produkcji SprawdzianSprawdzian

11 Forma WykładWykład LuźnyLuźny DialogDialog ĆwiczeniaĆwiczenia

12 Pytania ? Zużyty wykładowca nie podlega wymianie


Pobierz ppt "Wstęp Michał Drobot Wprowadzenie do tworzenia gier."

Podobne prezentacje


Reklamy Google